Tucker Carlson, تماس, Black Lives Matter تظاهرات یک 'اپیدمی': 'مینیاپولیس ما بود ووهان'

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson ادامه حملات بی امان خود را بر عدالت اجتماعی جنبش سیاه زندگی توجه در شب چهارشن

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson ادامه حملات بی امان خود را بر عدالت اجتماعی جنبش سیاه زندگی توجه در شب چهارشنبه تشبیه اعتراض به خشونت پلیس به کروناویروس در حالی که توصیف شهر که در آن جورج فلوید کشته شد به عنوان "ما ووهان."

کارلسون چراغ خاموش خود را بالا دارای امتیاز فاکس نیوز وبگاه برنامه توسط مرجع COVID-19 یک بیماری است که در حال حاضر به کشته شدن حدود 130,000 آمریکایی ها در تلاش برای جلب مقایسه های اخیر فشار برای عدالت نژادی لگد توسط فلوید را در اواخر مارس مرگ است.

"ما صرف افتضاح بسیاری از زمان این بهار صحبت کردن در مورد ویروس ها و چگونه آنها گسترش" او اعلام کرد. "یک فرد آلوده به فرد دیگری که آلوده سوم که پس از آن در تماس با یک گروه بزرگتر از مردم و آلوده 20 بیشتر هر یک از آنها و شما می دانید چگونه کار می کند. این نمایی. خیلی زود افراد هزاران مایل دورتر از منبع شیوع بیماری شروع به گرفتن بیمار است."

Pivoting به پل جنبش محافظه کار میزبان اظهار داشت که "دیوانگی گسترش بسیار به همان شیوه" اضافه کرد که "تک مجنون عبور می تواند ناتوان کننده مورد آن به میلیون ها نفر از دیگران فقط با یک ظاهر MSNBC" و یا از طریق توییتر.

"هیستری ترین بیماری مسری شناخته شده برای انسان" کارلسون اعلام کرد. "و ما در حال حاضر زندگی می کنند از طریق یک بیماری همه گیر از آن است."

"در آخر هفته روز یادبود مردی به نام جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس در مینه سوتا" او ادامه داد. "اینجا جایی است که این بیماری برای اولین بار شروع. مینیاپولیس ما بود ووهان. اولین موارد به نظر می رسد کمی بیش از یک ماه پیش."

پس از مقایسه مینیاپولیس به شهر چینی که در آن رمان coronavirus در قلب یک در سراسر جهان همه گیر سرچشمه کارلسون سپس در مورد شکایت اخیر تلاش برای خراب کردن مجسمه کریستف کلمب.

"کریستف کلمب نبود مینیاپولیس افسر پلیس کریستف کلمب ایتالیایی بود هدایتگر که فوت بیش از 500 سال پیش" او huffed. "کلمبوس احتمالا هرگز حتی شنیده جورج فلوید. او تقریبا به طور قطع نمی بدرفتاری او را شخصا. پس چرا مردم حمله کلمبوس' اساسنامه?"

"سوال مجاز در طول شیوع هیستری," روباه ستاره اضافه شده است. "منطق از هر نوع به نظر می رسد به طور چشمگیری افزایش شدت علائم است. یک بیمار ممکن است به نظر می رسد دوره نقاهت بعد از هیستری صحبت تقریبا در جملات کامل, حمام کردن به طور مستقل در مناسبت."

از آنجا کارلسون چرخد به حمله عربستان سنسور. جیمز Lankford و ران جانسون برای پیشنهاد یک لایحه که حذف روز کلمبوس به عنوان یک تعطیلات فدرال و جایگزین کردن آن با Juneteenth ادعا آنها غارنوردی به لیبرال و اوباش که بیشتر آمریکایی تعطیلات خواهد بود به زودی در بلوک سفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب