دادگاه ترکیه حکم روزنامه نگار Deniz Yücel به بیش از 2 سال زندان به صورت غیابی

آلمانی-ترکی نگار Deniz Yücel شده است محکوم به دو سال و نه ماه در زندان بحث برانگیز دادگاه در ترکیه است. حکم تح

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

آلمانی-ترکی نگار Deniz Yücel شده است محکوم به دو سال و نه ماه در زندان بحث برانگیز دادگاه در ترکیه است. حکم تحویل داده شد به صورت غیابی به عنوان Yücel در حال حاضر زندگی در آلمان است.

یک دادگاه در استانبول در روز پنجشنبه محکوم Die Welt روزنامه نگار Deniz Yücel به دو سال و نه ماه در زندان سال در یک مورد که انبوه تیره و تار روابط بین آنکارا و برلین.

Yücel که در حال حاضر زندگی در آلمان و نه حضور بیش از دو سال دادگاه محکوم شد توسط دادگاه "تحریک به نفرت" و تولید "ترور تبلیغات" در مقالات او نوشت: روزنامه آلمانی ترکیه به عنوان خبرنگار.

در میان چیزهای دیگر Yücel که هر دو آلمانی و ترکی شهروندی متهم شده بود از تبلیغ برای کردستان حزب مردم (PKK) — یک گروه است که غیر قانونی در ترکیه است.

ادامه مطلب: چه کسی است که Deniz Yücel — و چرا, آلمانی-ترکی نگار هنوز محاکمه?

سرکوب دستگیری

Yücel صرف یک سال در زندان در ترکیه بدون اینکه متهم پس از دستگیر شدن وجود دارد در 14 فوریه 2017. دستگیری و حبس باعث دیپلماتیک بحران بین برلین و آنکارا قبل از آزادی و بازگشت به آلمان است.

دستگیری او صورت گرفت به عنوان بخشی از سرکوب گسترده مشکوک مخالفان در پی یک کودتای شکست خورده در جولای 16, 2016. منتقدان رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان گفت: رئیس جمهور است و با استفاده از کودتا به عنوان بهانه ای برای خلاص شدن از شر ناخواسته مخالفان از جمله بسیاری از روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر و وکلا.

دولت ترکیه نیز متهم Yücel از داشتن تماس با اسلامی فتح الله گولن روحانی, چه کسی به آنکارا را متهم به کودتا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب