توییتر رئیس می یابد توپ به تماس از مغلوب ساختن پیشی جستن نژاد-جنگ Tweet—اما این فقط آغاز

در پی مغلوب ساختن پیشی جستن batshit اجرایی منظور در رسانه های اجتماعی به آن نگاه کرد که اگر توییتر بود در مورد

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

در پی مغلوب ساختن پیشی جستن batshit اجرایی منظور در رسانه های اجتماعی به آن نگاه کرد که اگر توییتر بود در مورد شخص ساده و معصوم توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

پلت فرم تصمیم در اوایل صبح روز جمعه برای پنهان کردن یک مغلوب ساختن پیشی جستن جیر برای "ستایش خشونت"—به طوری که کاربران مجبور به دیدن است که سلب و سپس از طریق کلیک کنید برای دیدن توییت خود را خیره کننده بود و پیشنهاد کرد که آن را فقط ممکن است مایل به او حق بازگشت. مغلوب ساختن پیشی جستن tweet به نقل از بدنام 1967 تهدید از آن پس-میامی-Dade County Sheriff والتر Headley در مورد چگونه "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود"—یک تهدید است که به طور خاص در سیاه و نوجوانان—نمایندگی کم جدید حتی برای رئیس جمهور خوب مردم در هر دو طرف.

مغلوب ساختن پیشی جستن اشتیاق به تماس از نیروهای اسلحه فروزان مشخص شده یک جهنم از یک تنش ها در رسانه های اجتماعی جنگ—با رئیس جمهور عمدا تحریک نه تنها شرکت توییتر اما امریکا است. پژواک ریچارد نیکسون Roger Ailes-الهام 1968 "قانون و نظم" بازی با صدای بلند و تیز و این بار مغلوب ساختن پیشی جستن سعی خواهد کرد به دادگاه شکایت آنها را بر روی جک دورسی پلت فرم. این بدان معناست که دونالد به بازی با جک قوانین اگر جک نگه می دارد و اجرای آنها.

من می دانم که من باید نیمکت این همه در برخی از مک کینزی-صحبت می کنند و یا دره زبان عامیانه. ممکن است آن را بیشتر قابل فهم به توییتر هیئت مدیره اگر من صحبت در مورد شرکت "ورود به یک کسب و کار فاز که در آن آن را به صورت قابل توجهی از چالش های سیاسی خارجی که نمی توانست پیش بینی شده" اما این کافی نیست برای لعنتی مغلوب ساختن پیشی جستن در فروشگاه برای توییتر و طرح خود را به استفاده از پلت فرم به عنوان یک بردار برای یک آتش زا نواخته شارژ فرهنگ-جنگ بازی سیاسی است.

رئیس جمهور به طور کامل خارج از کنترل سوء استفاده از قدرت دولت برای رسیدن به اهداف سیاسی به پایان می رسد و از جان گذشته برای جلوگیری از هر گونه بررسی در عظیم آبشار نیاگارا از مزخرف در مورد به توییتر را یک شی درس اول جایزه در مغلوب ساختن پیشی جستن را گسترش جنگ علیه آزادی بیان است.

تهمت می بیند نرم و هدف و مثل همه شکارچیان حرکت می کند. مانند Roy Moore در Build-a-Bear, فروشگاه تهمت بسیاری از قربانیان به از را انتخاب کنید اما توییتر مورد علاقه خود را پلت فرم جذب کرده است رئیس جمهور, خاص, خشم.

آن برانگیخته تهمت خشم نه با سانسور او حتی اگر مغلوب ساختن پیشی جستن—به خصوص در هفته گذشته—تحت فشار قرار دادند ظالمانه دروغ و بد اخلاق ادعا می کند که nakedly نقض این سایت شرایط استفاده از خدمات. آنچه او می کند با قابل پیش بینی انت فرکانس را دریافت کنید هر کاربر عادی بوت از پلت فرم. آنچه فرستاده تهمت به یک کهکشان مارپیچی از تف بهمراه رگه خشم شد توییتر قرار دادن anodyne واقعیت-چک زیر برخی از بیشتر nakedly نادرست و نادرست توییتهایی با تف بهمراه رگه مواج در مورد چگونه پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد طلیعه چیزی بودن در بسیاری از تقلب های گسترده.

به عنوان یک رئیس جمهور که با تکیه بر دروغ برای رسیدن و نگه دارید قدرت آن خنثی واقعیت-بررسی مجموعه های بیشتر دولتی عمل در یک ماه بیش از هر کسی می تواند تصور داده مغلوب ساختن پیشی جستن به وسیلهی پاسخ به دو ماه از COVID-19 بیماری همه گیر.

و حامیان او هستند تشویق می کند. تاپیک مهم زیر مجموعه از Trumpiverse—incel وبلاگ نویسان رسانه اجتماعی "ستاره ها" سرحال فاکس نیوز همکاران و نویسندگان خسته کننده "اما duh librul رسانه" jeremiads در مرده-ender shitholes مانند Breitbart—که در حال حاضر سرزنش توییتر برای مشکلات خود میدانند.

این اعتصاب آنها را به عنوان غیر قابل تصور است که خود را tendentious بد, احمق های نژادپرستانه و نفرت shitbird محتوا نیست به دست آوردن کشش. به جای آن وجود دارد باید برخی از بد libtard الگوریتم یا سوروس بودجه هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی-رسانه های سرکوب خود را lambent شوخ طبعی و قانع کننده نابغه است.

بسیاری از آنها شده اند در خیابان ها با مشعل و چنگال اگر اوباما تا به حال یک فرمان اجرایی را امضا تهدید اجتماعی-شرکت های رسانه ای اگر آنها سعی می کنند به پلیس اطلاعات غلط. اما با مغلوب ساختن پیشی جستن آن را بسیار کمتر کنیا مسلمان سوسیالیستی سوروس جای خواب, عامل, بنابراین ما در حال همه خوب است. چه شده است یک خشم است در حال حاضر یک لذت است. "Wildly گسترش قدرت اجرایی به خود libs!"

مزخرف دروغ از حزب چای عصر ایران در حال شکسته در حال حاضر کاملا از بین رفته.

رایگان بازار ؟ هایک, لطفا.

بازارها و شرکت ها تنها زمانی که آنها بر این رهبر عزیز را در لیست خوب. من می تواند شروع یک شرکت به نام فردا ما پاره زندگی می کنند بچه ها در زنگ زده چرخ گوشت و خوراک سوسیس به سگ های ولگرد, Inc. و اگر شرکت خوراک توییتر گفت: حق MAGA claptrap و بررسی به مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی, پاک ما خوب خواهد بود.

فراغت خود را به من "تنها مغلوب ساختن پیشی جستن را محافظت اقتصادی ما freedumb" خط این است که یک رئیس جمهور که به دنبال استفاده از قدرت نظارتی دولت (که به من گفته بود یک چیز بسیار بد در طول کلینتون و اوباما در سال) برای شکستن از شرکت ها به دلایل سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

از مرگ سخت مشروطه بال ایران با کمتر گفت: بهتر. تد کروز سناتور رند پال مایک لی و دیگران که مسابقه به میکروفن در کوچکترین اشاره از اوباما تجاوز خطوط بودند لعنت آرام به عنوان برگ برنده شدید رنگی در خارج از خطوط از هر منطقی نسخه از قدرت اجرایی.

قانونی در طرف مغلوب ساختن پیشی جستن یک تعداد انگشت شماری از ملی-سوسیالیستی—منظورم اینه ملی-مردمیبا عرض پوزش—مانند انواع جاش هاولی مارشا بلکبرن و تام پنبه که تصمیم گرفته اند که آنها آنهایی که انتخاب شده به کار دولت برای محافظه کاری چون چیزی که همیشه می تواند به اشتباه ؟

این گروه اشتیاق به فشار کاری قانونی است که تهمت می تواند خوب بکار بردن در جنگ با غیر سازگار اجتماعی-شرکت های رسانه ای است و بعید و البته گرفتن دیوار-به-دیوار درخشان پوشش در فاکس نیوز. خوشبختانه طرح های پیشنهادی خود را یک 0.00001 بی حرکت در خانه قبل از غروب آفتاب سرد به یک تیره خاکستر و میچ مک کانل را کنترل سنا نیست دقیقا سنگ جامد در حال حاضر.

این که چرا تهمت را حرکت سریع با hatchetman لایحه Barr و نظارتی دولت پشتوانه خود را در بازی به یک نمونه از توییتر. اجرایی-قدرت سوء استفاده حمایت با یک وکیل عمومی که نمی تواند مراقبت کمتر در مورد قانون یک ویروس که واشنگتن و شرکت های بزرگ امریکا هیچ آنتی بادی است.

مگر اینکه دورسی و شرکت خود را یاد بگیرند و به مبارزه با عقب و سریع آنها را به عنوان فن آوری bros که برای اولین بار قدرت و سپس متقاعد بشود و در نهایت نابود شدند توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

جک, شما لازم نیست به من اعتصاب به عنوان یک مرد که در بسیاری از نوار دعوا اما برادر شما در یکی از در حال حاضر. این فرمان اجرایی نیست و فقط تهمت بودن تهمت و یا به سادگی bullshitting پایگاه خود را. آن را بسیار بیشتر از آن است. هیچ قلدر و مغلوب ساختن پیشی جستن است ستایش اغراق امیز از هر قلدر همیشه—همیشه راضی با فقط یک روز ارزش پول ناهار خود را. هیچ قلدر تا به حال تبدیل کردن یک رایگان شات زمانی که او پس پین پشت سلاح های خود را.

این را دراز را در یک اینچ به تهدید و او هرگز متوقف خواهد شد در آینده شما. این درس از همه قلدر: پانچ بازگشت. سرپیچی از آنها. به عقب بر گردیم روی پای خود را و هرگز به یک اینچ است. پرتاب ارتش از اقامه دعوی در مشکل. به حالت تعلیق درآورد الاغ خود را برای یک زن و شوهر از روز و تماشای او را screech.

شما هنوز هم یک پلت فرم خصوصی. او هنوز هم امضا خود را از نظر خدمات و رئیس جمهور و یا او را موظف به این قوانین است. به من اعتماد کن, او یک مرد است که گره خورده است تا بیش از یک تعداد کمی از مردم با NDAs و قرارداد او را دریافت کنید که شما را توییت خود در یک معاون. اضافه کردن ویژگی های بیشتر و هشدار به او نهفته است. او یک ترسو و یک قاتل; آمار بازگشت. می گویند آن را با من; "لعنت به من ؟ نه شماآقای رئیس جمهور."

جک, شما ممکن است را دیده اند این روند را در سایت خود را از زمان به زمان; همه چیز مغلوب ساختن پیشی جستن لمس می میرد. #ETTD نیست فقط یک برچسب آن را یک داستان عبرت انگیز.

تهمت نمی تواند راضی صرفا اجتناب از موشکافی خود را دروغگو جیر استفراغ. او می خواهید بیشتر و بیشتر تا زمانی که شما هیچ چیز را به من بدهید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن