Uber–Unilever با مشارکت درایوهای اعتماد به نفس به عنوان مستندات شروع به سهولت

شروع در چند هفته Unilever بین المللی ما در جهانی واحد کسب و کار متخصص در فضای سفید کانال خواهد بود ارائه بهداش

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

شروع در چند هفته Unilever بین المللی ما در جهانی واحد کسب و کار متخصص در فضای سفید کانال خواهد بود ارائه بهداشتی کیت برای رانندگان و پیک در انگلستان است.

بخشی از یک همکاری جدید با سوار-نقطه و پلت فرم تحویل پروژه تنظیم شده است به گسترش به بیشتر کشورهای در سراسر اروپا, شرق میانه و آفریقا.

این کیت یکی از تعدادی از اقدامات ایمنی بودن نورد توسط Uber با هدف نگه داشتن رانندگان و هر کسی که با استفاده از برنامه خود را به عنوان امن و سالم به عنوان امکان پذیر است.

"به عنوان برخی از کشورها در سراسر جهان نگاه کنید به آرامی به سهولت از مستند حمل و نقل امن خواهد شد و نقش مهمی که ما را به حرکت جدید عادی می گوید:" آلن Jope مدیر عامل شرکت Unilever با تاکید بر اهمیت حفظ بالاترین سطح از بهداشت به منظور جلوگیری از تجدید حیات در موارد.

"به عنوان مردم شروع به سرمایه گذاری ما باید در مجموع اطمینان حاصل شود که ایمنی و سلامت همچنان در اولویت مطلق. ما خوشحالیم که با همکاری با بارگذاری و ارائه ما اعتماد بهداشت محصولات یونیلور است قادر به کمک به نگه داشتن رانندگان پیک و سواران به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" او ادامه می دهد.

کیت شامل یک طیف وسیعی از محصولات مانند Cif (Jif) ضد باکتری چند منظوره اسپری و گوی شناور بر اساس الکل ژل دست. مشارکت را نیز ارائه مواد آموزش و پرورش و آموزش به رانندگان و پیک.

"پس از ماه از درخواست مردم برای ماندن در خانه برای ایمنی خود و دیگران ما گرفتن اقدامات بی سابقه برای کمک به جامعه ما بازگشت به کار و شروع حرکت دوباره با خیال راحت می گوید:" دارا Khosrowshahi, مدیر عامل بارگذاری.

مفهوم برای راه اندازی فقط در چند هفته

راه اندازی در سال 2012 و مقر آن در سنگاپور, Unilever بین المللی این تیم که منجر به این همکاری متخصص در آوردن Unilever برندها به بکر کشورها بخش و کانال – در غیر این صورت شناخته شده به عنوان فضای سفید.

به عنوان برخی از کشورها شروع به نگاه کنید که چگونه به سهولت مستند اقدامات این تیم به سرعت به رسمیت شناخته شده که در برخی از مردم شروع به حرکت در اطراف بیشتر به عنوان امن به عنوان یک راه ممکن است آنها نیاز به تمیز و بهداشتی فضاهای عمومی و حمل و نقل.

داشتن شناسایی این نیاز آنها نقل مکان سریع و گرفتن ایده از مفهوم به یک خلبان در بریتانیا به سرعت.

"ما خوشحالیم که Unilever بین المللی قادر به ارائه یونیلور در سطح جهانی بهداشت محصولات به بارگذاری رانندگان و پیک در اروپا و خاورمیانه و آفریقا به عنوان مردم شروع به رفت و آمد و کار دوباره و همانطور که همه ما شروع به انتقال به the new normal" می گوید: Umesh شاه, مدیر عامل Unilever بین المللی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن