UConn دانشجویی می خواستم در قتل ممکن است به سرقت رفته و یکی دیگر از ماشین

پلیس را یک هشدار برای سرقت SUV که یک دانشگاه کانکتیکات, دانش آموز ممکن است با استفاده از به عنوان یک گریز خودر

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

پلیس را یک هشدار برای سرقت SUV که یک دانشگاه کانکتیکات, دانش آموز ممکن است با استفاده از به عنوان یک گریز خودرو زیر خونین سه روز داد و بیداد.

2012 هیوندای سانتافه گرفته شده از یک منطقه در شرق Stroudburg پنسیلوانیا که در آن فراری قتل مشکوک پیتر مانفردونیا, 23, گذشته دیده می شد در روز دوشنبه.

اف بی آی و پلیس در سه متحده در حال شکار برای مانفردونیا است که متهم تکان دهنده جرم ولگردی و قانونی شکنی: هک کردن به مرگ یک کانکتیکات خراط و به شدت زخمی یک مرد مسن در Willington, شکستن را به یک خانه و برگزاری صاحب اسیر یک شبه و کشتار آشنایی و ربودن دختر 23.

مانفردونیا—سابق-مدرسه فوتبال بازیکن که در همان خیابان به عنوان سندی هوک مدرسه کشتار مسلح آدام لانزا—اعتقاد بر این است به حمل زیادی کیسه duffel پر از سلاح های به سرقت رفته از یکی از قربانیان است.

یک وکیل برای مانفردونیا خانواده گفت: دانشجو "در رویارویی با مسائل بهداشت روانی" را به عنوان او خواست او را به نوبه خود در.

"از آن زمان به اجازه فرایند درمان آغاز" وکیل مایکل دولان گفت: در یک جمعه شب در کنفرانس مطبوعاتی. "از آن زمان به تسلیم شدن است."

در مصاحبه ای در روز سه شنبه دولان گفت که قبل از جرم ولگردی و قانونی شکنی مانفردونیا تا به حال هیچ سابقه ای از خشونت است. "این واقعا از هیچ جا آمد گفت:" کانکتیکات هرست رسانه ها.

پلیس منتشر نشده یک انگیزه برای انفجار خشونت اما هرگاه شروع کنفرانس مطبوعاتی خود با توصیف مشکوک به عنوان یک سابق افتخار دانشجو و ورزشکار که به دنبال کمک برای بیماری های روانی.

"شما نمی شود شگفت زده به شنیدن این که پیتر تلاش کرده است با مسائل مربوط به سلامت روان در طول چند سال گذشته. او به دنبال کمک از تعدادی از درمانگران و او را به حمایت از پدر و مادر خود و عزیزان برای کمک به او را از طریق."

سپس به طور مستقیم پرداختن به فراری ، دولان گفت: "شما را دوست می دارد. خود را پدر و مادر خود و خواهر خود را به تمام اعضای خانواده شما را دوست دارد. هیچ کس می خواهد هر گونه آسیب به شما آمده است."

او افزود: "پیتر از پدر و مادر خود را 'ما شما را دوست دارم. لطفا به نوبه خود در.'"

هرگاه که آیا هر گونه سوال در مورد این مورد نیز ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان.

مقامات شده اند به دنبال مانفردونیا از جمعه هنگامی که او را ترک صحنه وحشیانه حمله خراط تد DeMers و همسایه سالمندان در Willington, Connecticut.

خواهر در قانون پت جونز گفت: NBC Connecticut که دانشجو می دانستم که در یک خانواده زندگی می کردند که در همان جاده است.

"ما فکر می کنیم که او چگونه اعتماد تاسیس با تد" او گفت و توضیح داد که DeMers ارائه شده به مانفردونیا سوار بر چهار چرخ به موتور سیکلت خود را که پارک شده بود در کول د ساس.

"همانطور که او در حال رانندگی بود گذشته از این همسایه خانه همسایه را دیدم چیزی چسبیده از بالای [مانفردونیا] و کوله پشتی. همسایه رو بسیار نگران" جونز گفت: ایستگاه. "چند دقیقه بعد او شنیده ام این افتضاح فریاد میکشند."

مانفردونیا گفته به مرگ هک DeMers, 62, با آنچه که توصیف شده تنها به عنوان یک "لبه" ساز—و همچنین حمله 86-سال-همسایه های قدیمی که برای کمک و هنوز در بیمارستان بستری است.

جونز گفت که مانفردونیا در زمان بر روی موتور سیکلت زمانی که یکی دیگر از همسایه ها که می دانستند او شروع به فریاد. او گفت که همسایه خانواده بوده است به طوری مختل رفتار خود که آنها در نظر گرفته به دنبال منظور از حفاظت از دو هفته پیش.

"این عمدی بود. این بود که نه تنها برخی از تصادفی دیوانه کسی که پرواز کردن را اداره کند. او تا به حال یک طرح," او گفت:.

بعد از آن شب پلیس گفت: مانفردونیا شکست را به یک خانه در Willington برگزار شد و صاحب زندانی قبل از خروج از اوایل یکشنبه با غذا و اسلحه و یک تپانچه و یک ماشین است که او بعد از سقوط و رها شده در نزدیکی یک پارک ایالتی در دربی.

مقامات می گویند او پس از آن به رهبری به یک دربی خانه که در آن او گفته کشته آشنایی 23 ساله Nicholas J. Eisele به سرقت برده سیاه و سفید فولکس واگن Jetta و ربوده Eisele دوست دختر.

ایالتی پنسیلوانیا پلیس گفت: مانفردونیا سمت چپ Jetta و این کاری بود که آسیبی در نیوجرسی و پریدند Uber به خارج در ایست سترودسبورگ. او راه می رفت در پشت خارج شده و گذشته دیده می شد زیر ریل قطار ، پلیس گفت که آنها باید نه قطعی به او را به از دست رفته سانتافه اما خواست عمومی برای گزارش هر گونه رؤیت آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب