UCSF سکته مغزی مرکز را بدست آورده و به بالاترین سطح از گواهینامه برای مراقبت های پیچیده

UCSF سکته مغزی مرکز دریافت کرده تعیین به عنوان یک جامع سکته مغزی, مرکز, کمترین و بیشترین خواستار صدور گواهینام

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

UCSF سکته مغزی مرکز دریافت کرده تعیین به عنوان یک جامع سکته مغزی, مرکز, کمترین و بیشترین خواستار صدور گواهینامه اهدا به بیمارستان که می تواند به درمان پیچیده ترین موارد سکته مغزی.

"این طراحی به رسمیت می شناسد و توانایی ما برای ارائه پیشرفته ترین خدمات بالینی به صورت مجتمع بیماران مبتلا به سکته مغزی گفت:" آنتونی Kim, MD, MS, متخصص مغز و اعصاب و مدیر پزشکی UCSF سکته مغزی ، این خدمات شامل توانایی برای حذف لخته شدن خون که باعث سکته مغزی شناخته شده به عنوان thrombectomy برای درمان آنوریسم و تخصصی neurocritical مراقبت.

این خبر خوبی برای هر کسی که در این منطقه که متاثر از سکته مغزی.

سکته مغزی چهارمین علت مرگ در کالیفرنیا و یکی در 12 کالیفرنیا بیش از 65 سال است دچار سکته مغزی.

UCSF سکته مغزی, مرکز واقع در UCSF را Parnassus ارتفاعات پردیس رفتار حدود 800 نفر در سال از جمله کسانی که با سکته مغزی ایسکمیک است که ناشی از انسداد جریان خون به مغز و همچنین سکته مغزی خونریزی دهنده است که ناشی از خونریزی داخل مغز است. UCSF دارای تخصص های خاص در درمان یک نوع سکته هموراژیک به نام subarachnoid خونریزی است که ناشی از آنوریسم پاره شده.

مرکز پزشکی UCSF است که در میان سه بيمارستان در سراسر کشور به صورت تخصصی عصبی مراقبت در 2019-2020 U. s. اخبار & گزارش جهانی رتبه بندی.

اگر چه UCSF نقش کلیدی در ارائه مراقبت اورژانس برای بیماران سکته مغزی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو حدود 40 درصد از سکته مغزی در بیماران مراجعه کننده از خارج از منطقه خلیج نیز هست و این تمایل به موارد شدیدتر گفت: کیم.

UCSF سکته مغزی مرکز برای اولین بار در سان فرانسیسکو و در میان چند در منطقه خلیج برای رسیدن جامع سکته مغزی مرکز صدور گواهینامه از مشترک کمیسیون مستقل مراقبت های بهداشتی با مجوز رسمی سازمان با همکاری انجمن قلب آمریکا و انجمن سکته آمریکا.

"ما بسیار افتخار از این انتصاب جدید که نشان دهنده کار فوق العاده ای توسط تیم چند رشته ای ما و از همه مهمتر بیشتر ایجاد مرکز ما به عنوان یک رهبر ملی برای مراقبت از بیماران سکته مغزی در محلی ما در منطقه و فراتر از" گفت: Andrew S. Josephson, MD, رئیس گروه مغز و اعصاب و یکی از هسته های اعضای هیات علمی در مرکز سکته مغزی.

جامع سکته مغزی مرکز صدور گواهینامه نیاز به این سطح بالا از خدمات تحویل سریع – که می تواند به کاهش ناتوانی است.

"کلاسیک تدریس در سکته مغزی, مراقبت از آن زمان است که مغز' به این معنی که با گذشت هر دقیقه می تواند در نتیجه اضافی صدمه به مغز" گفت: کیم.

سرعت تبدیل شد و حتی بیشتر ضروری در اواسط 1990s با ظهور tPA یک دارو است که می تواند شکستن لخته شدن خون. پس از مطالعات نشان داده مزایای tPA در درمان بیماران مبتلا به سکته مغزی به خصوص اگر با توجه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است پس از شروع علائم بیمارستان شروع به توسعه پروتکل های بالینی مسیر و برنامه های صدور گواهینامه برای اطمینان حاصل شود که بیماران مبتلا به سکته مغزی می تواند به سرعت در حال ارزیابی و درمان با tPA.

"آن را ناشی از تغییر در نحوه فکر کردن ما درباره سکته مغزی, مراقبت زیرا در حال حاضر ما یک درمان اما تا به حال به توان به سرعت گفت:" کیم.

در UCSF سکته مغزی, مرکز است که بخشی از گروه مغز و اعصاب و UCSF ویل موسسه علوم اعصاب هدف این است که به ارائه tPA درمان از جمله ارزیابی اولیه و CT اسکن در عرض 30 دقیقه از بیمار هنگام ورود. در بیشتر شدید انسداد که نیاز به مقالات علمی thrombectomy هدف این است که به بیماران در فولاد suite داشتن لخته حذف شده ظرف 90 دقیقه از ورود و یا در عرض 60 دقیقه در صورت انتقال به طور مستقیم از بیمارستان دیگری.

جلسه این سرعت استاندارد نیاز به یک دست در عرشه رویکرد گفت: کیم. که شامل نه تنها داشتن بهترین آوندی neurointerventional و جراحی مغز و اعصاب, قابلیت, اما همچنین با داشتن پیشرفته neuroradiology, خدمات, کارشناس پرستاری مراقبت با آموزش های خاص در سکته مغزی و طب اورژانس و neuroanesthesiology تخصص. این همچنین شامل گسترده توسعه مانند آموزش اورژانس و بیمارستان کارکنان امنیتی به تشخیص نشانه های سکته مغزی و آموزش جامعه در مورد علائم هشدار دهنده و چه در مورد سکته مغزی.

"اگر شما فکر می کنم ممکن است کسی با داشتن یک سکته مغزی, حق, پاسخ به تماس 9-1-1 گفت:" کیم. "EMS سیستم پاسخ خواهد داد با چراغ و آژیر و به سرعت مراقبت های مستقیم به یک سکته مغزی از مرکز وجود دارد."

با اشاره پزشکان از بیمارستان های دیگر باید بدانید که UCSF سکته مغزی مرکز تسریع مسیر به سرعت در حال دریافت بيماران پیشرفته برای درمان سکته مغزی است که از طریق فعال UCSF انتقال مرکز او اضافه شده است.

جامع سکته مغزی مرکز تعیین بالاترین از چهار ردیف از صدور گواهینامه داده شده توسط کمیسیون مشترک و بررسی هر دو سال. گواهینامه نیاز به تلاش های مستمر در بهبود کیفیت از جمله گزارش روند بار و نتایج بیمار و همچنین شرکت در تحقیقات بالینی.

"این واقعا نشان دهنده UCSF مبنی بر تعهد نسبت به ارائه بالاترین سطح از مراقبت" گفت: Kim



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب