بریتانیا 'به طور رسمی" رد فرمت در متوقف پست-Brexit مذاکرات

انگلستان نمی خواهد برای درخواست زمان بیشتر برای رسیدن به یک توافق با اتحادیه اروپا در پست خود-Brexit رابطه, ان

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

انگلستان نمی خواهد برای درخواست زمان بیشتر برای رسیدن به یک توافق با اتحادیه اروپا در پست خود-Brexit رابطه, انگلستان بالا Brexit رسمی مایکل گوو تایید کرده است. اما بریتانیا همچنین نرم مواضع خود در مرز چک.

لندن "به طور رسمی" رد درخواست برای فرمت که اجازه می دهد تا نمایندگان خود را به زمان بیشتری برای رسیدن به دائمی مقابله با اتحادیه اروپا در پست خود-Brexit ارتباط است.

انگلستان Michael Gove, یک وزیر کابینه مسئول پست-Brexit روابط با اتحادیه اروپا گفت: "لحظه ای برای فرمت در حال حاضر به تصویب رسید." به منظور جلوگیری از عدم مقابله سناریو دو طرف نیاز به مذاکره جدید دائمی توافق در ماه های آینده اجازه آن قرار داده و به زور قبل از زمان معامله موقت تنظیم شده است به پایان می رسد در تاریخ 1 ژانویه سال آینده است.

بیشتر بخوانید: آلمان خواستار انگلستان به 'واقع بینانه تر در مبارزه با تروریسم در اروپا

"در ژانویه 1 2021 ما را کنترل و به دست آوردن مجدد ما سیاسی و استقلال اقتصادی," گوو در توییتر نوشت در روز جمعه.

همچنین در روز جمعه دولت بریتانیا اعلام کرد که این امر معرفی مرزی کنترل در مراحل پس از ژانویه 1 برای رفتن به عقب در یک طرح اصلی را که اعمال کنترل کامل بر کالاهای اتحادیه اروپا پس از به طور موقت قرارداد منقضی می شود. در عوض انگلستان وارد بسیاری از کالاهای اتحادیه اروپا قادر خواهد بود برای به تاخیر انداختن ارسال آداب و رسوم اعلان و یا پرداخت تعرفه برای شش ماه اگر چه آنها مورد نیاز خواهد بود برای نگه داشتن آداب و رسوم ، کامل چک می شود انتظار می رود در جای خود قرار داده ژوئیه سال آینده.

هنوز هیچ معامله برای ایرلند شمالی

انگلستان همواره رد امکان درخواست زمان بیشتری برای مذاکره با اتحادیه اروپا است. با مذاکرات به تاخیر انداختن و پایان موقت معامله نقشه کشی نزدیک با این حال بسیاری بر این باورند که لندن می تواند تغییر ذهن خود و تماس برای فرمت. چنین حرکتی را از نظر قانونی ممکن است تنها تا پایان ماه ژوئن است.

ادامه مطلب: آیا coronavirus بحران را بدون مقابله Brexit بیشتر احتمال دارد?

کمیسیون اروپا معاون رئیس جمهور Maros Sefcovic گفت: این بلوک در نظر گرفتن انگلستان فرمت تصمیم "به عنوان قطعی است." اظهار نظر در مرز چک اتحادیه اروپا رسمی اشاره کرد که بریتانیا هنوز هم انتظار می رود به ارائه جزئیات بیشتر در مرز بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند است که در حساس مسئله سیاسی است.

From left to right: Boris Johnson, Michael Gove and Dominic Cummings, pictured in front of a Vote Leave campaign poster. Archive photo. (Imago Images/A. Parsons)

مایکل گوو و بوریس جانسون بودند برجسته ترین سیاستمداران محافظه کار در 'رای ترک' رفراندوم مبارزات انتخاباتی در حالی که استراتژیست کمپین Dominic کامینگز (سمت راست در عکس) در حال حاضر نخست وزیر منجر مشاور

به طور جداگانه اتحادیه اروپا و مذاکره کننده ارشد میشل Barnier گفت: این مهم به "پیشرفت در ماده" طول متزلزل مذاکرات با انگلستان است.

"به هر فرصتی برای مذاکرات ما توافق کردند که به شدت مذاکرات در هفته آینده و ماه," او اضافه شده است.

همه چشم بر Johnson, von der Leyen

از آنجا که انگلستان به طور رسمی سمت چپ اتحادیه اروپا را به نهادهای سیاسی و در 31 ژانویه این سال البته با نسبتا کمی تغییر به تجارت و سفر روابط به بلوک در طول دوره انتقال چند دور از مذاکرات به پایان رسید با نتایج قابل مشاهده است. مقامات اتحادیه اروپا شده اند غیر منتظره فرانک در انتقاد خود را از انگلستان با Barnier گفت: در این هفته که بریتانیا بود "به دنبال انتخاب کنید را انتخاب کنید و جذاب ترین عناصر (اتحادیه اروپا) تنها بازار بدون تعهدات."

ادامه مطلب: مبارزه با تروریسم در اروپا: اتحادیه اروپا متهم انگلستان از تلاش برای حفظ منافع اقتصادی در میان coronavirus رکود اقتصادی

Barnier اشاره کرد بریتانیا بود "خواستار خیلی بیشتر از کانادا و ژاپن و یا بسیاری از ما شرکای دیگر."

نخست وزیر بوریس جانسون است که به دلیل صحبت با کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس Ursula von der Leyen روز دوشنبه در تلاش برای دستیابی به موفقیت در متوقف شد.

dj/msh (Reuters, AP, dpa, AFP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن