اوکراین: جنایی مشکوک منتشر رئیس پلیس باقی مانده است اما در اجرا

فرد گرایی بودند-به اهتزاز یک نارنجک دستی در بخش مرکزی شهرستان اوکراین از Poltava قبل از مصرف یک رئیس پلیس را ب

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

فرد گرایی بودند-به اهتزاز یک نارنجک دستی در بخش مرکزی شهرستان اوکراین از Poltava قبل از مصرف یک رئیس پلیس را به گروگان گرفتند. او بعد از فرار خودرو پس از یک ساعت تعقیب و گریز خودرو, ترک افسر ارشد پشت آسیبی نرساند.

یک مظنون جنایی brandishing یک نارنجک دستی در مرکزی اوکراین هنوز در ابتدا پس از گروگان گرفتن یک افسر ارشد پلیس قبل از انتشار به او آسیبی نرساند پس از یک ساعت تعقیب مقامات گفت: در روز پنج شنبه.

زمانی که پلیس در تلاش برای دستگیری مرد برای سرقت یک خودرو در خارج از دادگاه در شهر پولتاوا او ربوده شدن یک افسر. او سپس تهدید به خود ضربه و افسر با دست-برگزار مواد منفجره. او پس از رد و بدل این افسر ارشد پلیس منطقه ای که پس از آن مجبور شد خود را به درایو دور کننده به مدت شش ساعت از طریق اوکراین و حومه با پلیس در تعقیب.

ادامه مطلب: اوکراین: دولت و شورشیان برسد جدید مذاکرات هسته ای

مقامات تایید کرد که تعقیب و گریز با متهم فراری ماشین ترک گروگان خود پشت آسیبی نرساند. اختطاف فرار به جنگل و پلیس اوکراین گفت: یک عملیات برای دستگیری او ادامه دارد.

پلیس با شناسایی این مرد به عنوان یک زن 32 ساله که تا به حال سه اعتقادات قبلی برای سرقت و تقلب و در اختیار داشتن مواد مخدر.

In this handout video grab released by Ukrainian Criminal Investigations directorate, a criminal suspect, right, is taking a hostage in Poltava, Ukraine. On July 23, a man whom police officers tried to detain for stealing a car, was threatening to detonate a grenade and took a senior Ukrainian policeman hostage in the central city of Poltava. (picture-alliance/dpa/Criminal Investigations Department)

مظنون کشف و ضبط یک گروگان زمانی که پلیس در تلاش برای دستگیری او

دوم وضعیت گروگان های این هفته

این حادثه در Poltava می آید فقط دو روز پس از دیگری مرد مسلح در اوکراین در زمان 13 نفر گروگان در یک اتوبوس در غرب شهر Lutsk. او آنها را اسیر برای بیش از 12 ساعت قبل از اینکه در نهایت تسلیم شدن به پلیس.

همه گروگان ها آزاد شدند آسیبی نرساند پس از دور کننده توافق برای آزادی آنها پس از تماس با رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelenskiy.

مقابله با ربا انجام شد و به موجب آن Zelenskiy تا به حال به ارسال تصویری در رسانه های اجتماعی ترغیب شهروندان به تماشای "ساکنین زمین" یک سال 2005 آمریکا, مستند, افشای ظلم و ستم به حیوانات.

ادامه مطلب: اوکراین: مرد مسلح بازداشت شده پس از تصرف اتوبوس گروگان آزاد

Zelenskiy به طور خلاصه نوشته شده فیلم در Facebook صفحه گفت: "فیلم " زمینیها', 2005. همه باید تماشا کنید." کلیپ به نظر می رسد در مدت کوتاهی پس از سه گروگان آزاد شدند. این تصویری بود که بعد از حذف رئیس جمهور رسمی Facebook account.

به گفته مقامات این مرد که در تصرف اتوبوس و 13 نفر مجرم شناخته شده بود دو بار بر روی طیف وسیعی از اتهامات یعنی سرقت, تقلب های غیر قانونی اسلحه دست زدن. علاوه بر این او به سر برد و در مجموع 10 سال در زندان است.

رسانه های اوکراین گفت که او یک تن از فعالان حقوق حیوانات که کمک به محافظت از سگ های ولگرد. برخی از گروگان ها بعدا به خبرنگاران گفت که او آنها را به خوبی و تنها خواسته آنها را به آرام باقی می ماند. مردی است که در بازداشت است و بنا به گزارش ها همکاری کامل با پلیس سوالات.

jsi/msh (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن