سازمان ملل متحد بیان 'ترسناک' بیش از گزارش ها از لیبی گورهای دسته جمعی

گورهای دسته جمعی شد بنا به گزارش های کشف شده در لیبی در شهر ترهونه. دولت نیروهای تازگی کشف و ضبط کنترل منطقه پ

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

گورهای دسته جمعی شد بنا به گزارش های کشف شده در لیبی در شهر ترهونه. دولت نیروهای تازگی کشف و ضبط کنترل منطقه پس از خروج نیروهای وفادار به شورش سالار خلیفه Hifter.

ماموریت سازمان ملل در لیبی (UNSMIL) در روز پنج شنبه ابراز "وحشت" بیش از گزارش های اخیر از هشت گورهای دسته جمعی کشف شده در داخل و اطراف شهر ترهونه.

"قوانین بین المللی نیاز است که مقامات انجام سریع و موثر و شفاف تحقیقات گفت:" سازمان ملل متحد ماموریت.

گور پیدا شد پس از سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده دولت توافق ملی (GNA) بطوریکه کنترل ترهونه زمانی که ژنرال نظامی-تبدیل-warlord خلیفه Hifter را ارتش ملی لیبی (LNA) خارج از منطقه است.

حدود 160 جسد منتقل شدند از ترهونه عمومی بیمارستان به طرابلس و مصراته مدیر ترهونه بیمارستان گفت: آژانس خبری AFP. اما GNA هنوز گزارش رسمی شماره از بدن یافت می شود.

این GNA گفت: وزارت دادگستری در حال تنظیم تا کمیته ای برای بررسی گورهای و شناسایی قربانیان.

بیشتر بخوانید: روسیه گسترش جنگ حضور در لیبی

خلیفه Hifter نیروهای در سال گذشته حمله برای تصرف شهر طرابلس. هر چند او موفق به تسخیر تمام شهر او موفق به گرفتن کنترل فرودگاه طرابلس. Hifter حمایت روسیه از مصر و امارات متحده عربی. این درگیریها صدها نفر کشته و مجبور 200,000 به فرار از خانه خود را.

در هفته های اخیر نیروهای وفادار به GNA دوباره خاک در شمال غربی لیبی از جمله طرابلس و فرودگاه با کمک ترکیه هواپیماهای بدون سرنشین است.

Hifter پشتیبانی از رقیب دولت در طبرق. در ماه فوریه سازمان ملل متحد مورد حمایت دولت به حالت تعلیق در مذاکرات آتش بس در ژنو پس از Hifter را حمله نیروهای موقعیت های کلیدی در پایتخت از جمله آن پورت است.

در اوایل این ماه, LNA رها موقعیت های باقی مانده در طرابلس جنوبی حومه شهر به پیشروی نیروهای دولتی پرداختند.

آمریکا و اتحادیه اروپا خواستار آتش بس زیر Hifter زیان. اما GNA در نظر دارد به فشار رو به جلو به سمت سرت گذشته قابل حل و فصل قبل از مرز بین لیبی و Hifter را دژ محکم در شرق.

بیشتر بخوانید: آلمان صادرات میلیون ها نفر در اسلحه به لیبی جنگ belligerents با وجود تحریم

tg/dr (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن