سازمان ملل: کره شمالی تجاوز به زور عودت زنان

زنانی که آورده بودند دوباره به کشور مواجه شدید برای خروج از کشور از جمله شکنجه و مجبور به سقط. سازمان ملل متحد

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

زنانی که آورده بودند دوباره به کشور مواجه شدید برای خروج از کشور از جمله شکنجه و مجبور به سقط. سازمان ملل متحد بارها تحریم این کشور برای نقض حقوق بشر.

حقوق بشر سازمان ملل متحد بدن منتشر داغدار گزارش علیه کره شمالی روز شنبه متهم ملت از شکنجه و نقض در برابر زنان بودند که به زور پس از عودت به دنبال فرار از کشور برای پیدا کردن کار معمولا در کشور همسایه چین است.

دفتر سازمان ملل متحد در مصاحبه بیش از 100 کره شمالی زن فراری که بازداشت شدند توسط کره شمالی مقامات بین سال های 2009 و 2019. زنان خطاب به سازمان ملل متحد در کره جنوبی پس از فرار از کشور پس خود بازداشت.

زندانیان سابق در توصیف شرایط غیر بهداشتی در زندانها malnourishment و همچنین سقط جنین اجباری و تجاوز به عنف توسط سپاه پاسداران در زندان ها و مراکز بازداشت.

"دو وجود دارد زنان باردار سه ماه و پنج ماه حامله بودند که لگد بسیار بد به طوری که آنها را از دست داده اند نوزاد خود را در آن زمان آنها در سمت چپ مرکز" گفت: یکی از این زنان است.

بازداشت شدگان تحت درمان قرار گرفتند بدتر اگر آنها بازدید یک کلیسا در حالی که در خارج از کشور به عنوان یکی دیگر شاهد اشاره کرد.

"اگر کسی یافت می رفته اند به کره جنوبی کلیسا در حالی که ماندن در چین آنها مرده است. بنابراین من سعی کردم سخت نیست من آشکار زندگی در چین است. من ضرب و شتم قرار گرفت تا به عنوان یک نتیجه. من مورد ضرب و شتم به یک سطح است که من دنده شکسته شد. من هنوز هم احساس درد است."

ادامه مطلب: 'برخی از گرسنه' در کره شمالی به عنوان COVID محدودیتهای چین تجارت می گویند کارشناسان سازمان ملل

'این زنان حق دارند به عدالت'

کمیساریای عالی میشل باشله گفت: "آن دلخراش است برای خواندن این داستان از زنان که خود فرار کرد کشور به دنبال به پایان می رسد دیدار, اما کسی تا پایان گرفتن مجازات" در بیانیه ای همراه با گزارش.

"این زنان باید حق و عدالت و حقیقت و غرامت," او اضافه شده است.

دانیل Collinge یک حقوق بشر سازمان ملل متحد مامور که همکاری در این گزارش با عنوان "من هنوز هم احساس درد" گفت: این پروژه با هدف فشار به کره شمالی خود را برای بهبود وضعیت در حالی که خواستار کشورهای دیگر به اخراج جداشدگان.

سازمان ملل متحد متهم کرده است کره شمالی چندین بار از "سیستماتیک گسترده و فاحش" حقوق بشر از قتل های فراقضایی به در حال اجرا زندان اردوگاه. ملت شده است, ضربه تحریم ها بیش از نقض حقوق بشر و تهدید به استفاده از آن برنامه هسته ای علیه کشورهای دیگر.

کره شمالی بلافاصله پاسخ به این گزارش.

بیشتر بخوانید: آمریکا به اتهام کره شمالی برای اتباع نقض تحریم های هسته ای

kbd/msh (AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن