Uniper و جنرال الکتریک امضای یک توافقنامه همکاری برای آب و هوا پسند گاز دارایی

Uniper (فرانکفورت: UN01.DE) و جنرال الکتریک (NYSE: GE) را امضا توافق نامه با هدف همکاری بلند مدت در decarboniz

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

Uniper (فرانکفورت: UN01.DE) و جنرال الکتریک (NYSE: GE) را امضا توافق نامه با هدف همکاری بلند مدت در decarbonization از Uniper گاز سوز در نیروگاه های برق و گاز و تجهیزات ذخیره سازی. جنرال الکتریک گاز قدرت کسب و کار و Uniper را کشف ارزیابی و توسعه فن آوری گزینه برای decarbonization — جنرال الکتریک برای اولین بار ناوگان گسترده decarbonization برنامه امضا با یک قدرت بزرگ تولید کننده.

این توافق امضا شده در ماه ژوئن 2020 — با هدف تولید یک مفصل decarbonization نقشه راه توسط یک گروه کاری مشترک متشکل از هر دو جنرال الکتریک و Uniper نمایندگان در اوایل 2021. این نقشه راه است به منظور توسعه یک ارزیابی از پتانسیل ارتقاء و R&D برنامه های مورد نیاز برای درایو decarbonization از جمله افزایش استفاده از گازهای دوستانه هیدروژن در GE توربین گاز و کمپرسور در Uniper قدرت گیاهان و امکانات ذخیره سازی گاز در سراسر اروپا است.

جنرال الکتریک و Uniper رابطه دهانه دهه و Uniper — شناخته شده رهبر در بهره گیری از آخرین فن آوری و نوآوری — شده است برای اولین بار به اتخاذ بسیاری از جنرال الکتریک صنعت پیشرو در فن آوری های مانند به عنوان مثال Uniper نیروگاه دانه Connah به اسکله و یا Enfield در انگلستان و یا Uniper امکانات ذخیره سازی گاز در آلمان خواهم داد etzel یا اپه. Uniper گسترده ای توربین گاز نصب پایه به نمایندگی از بیش از 4 گیگاوات (GW) از قدرت در سراسر اروپا فراهم می کند فرصت برای جامع decarbonization ارزیابی در سراسر بسیاری از GE فن آوری.

GE گاز قدرت به ارمغان می آورد چندین دهه تجربه و رهبری در decarbonization از جمله استفاده از هیدروژن به عنوان یک توربین گاز سوخت و در توسعه پیشرفته احتراق فن آوری و کربن سیستم های ضبط. برای بیش از 30 سال GE جهان-پیشرو صنعت بازیکن در استفاده از هیدروژن و مشابه کم حرارت مقدار سوخت و دستیابی به بیش از 6 میلیون عملیاتی ساعت در سراسر 75+ واحد در سطح جهان است.

از طریق این توافقنامه Uniper گرفته است یکی دیگر از گام مهم به سمت decarbonization از آن گاز دارایی. در آغاز سال Uniper مجموعه خود هدف استراتژیک آب و هوا-بی طرفی در نسل کسب و کار 2035. Uniper در حال حاضر تولید حدود 24 terawatt ساعت CO2-برق رایگان با آن آبی و نیروگاه های هسته ای در آلمان و سوئد.

Andreas Schierenbeck مدیر عامل شرکت Uniper: "این توافق با آمریکا سازنده GE یکی دیگر از اثبات تعهد ما به حرکت به جلو با decarbonization ما تولید برق و تجهیزات ذخیره سازی. در چند سال Uniper اروپا ناوگان را شامل عمدتا از آب و هوا-دوستانه گاز سوز در نیروگاه های برق و CO2-رایگان برق آبی. از ما سرمایه گذاری خواهد شد تمرکز در درجه اول در بیشتر decarbonization گاز دارایی است که می تواند شامل ارسال احتراق کربن ضبط بازیافت و جداسازی (CCUS) و همچنین آبی یا سبز هیدروژن است. و اینجا را تمیز هیدروژن را - تا آنجا که ممکن است و معقول - جایگزین فسیلی اجزای گاز گیاهان. اگر ما نیز موفقیت در استفاده از امکانات ذخیره سازی گاز تا حد زیادی برای هیدروژن, ما خواهد شد و نزدیک به یک راه حل برای مشکل اصلی اروپا تبدیل انرژی: کمبود ظرفیت ذخیره سازی به صورت نوسان انرژی های تجدید پذیر در مقیاس صنعتی."

اسکات Strazik مدیر عامل شرکت جنرال الکتریک گاز قدرت گفت: "جنرال الکتریک متعهد به کار با تمام مشتریان ما برای اطمینان از خود گاز و دارایی در ادامه به نقش بازی در یک انرژی پاک در آینده است. ما مفتخر به همکاری با Uniper برای ارائه قابل اعتماد و مقرون به صرفه و پایدار decarbonization فن آوری برای کل GE گاز دارایی پایه و ارائه پایین کربن برق برای Uniper مشتریان در سراسر اروپا است. جنرال الکتریک دارای یک سابقه طولانی در نوآوری و ما مشتاقانه منتظر با استفاده از ما 80+ سال توربین گاز تجربه توسعه—از جمله شش میلیون ساعت های عامل با کم BTU سوخت—به Uniper را decarbonization چشم انداز یک واقعیت است."

در مورد جنرال الکتریک برق گازی

GE گاز قدرت یک رهبر جهانی در, گاز, برق, تکنولوژی, خدمات و راه حل های. از طریق بی امان نوآوری مستمر و همکاری با مشتریان ما در حال ارائه پیشرفته تر و تمیز و کارآمد قدرت است که مردم بستگی دارد و امروز در ساختمان فن آوری های انرژی از آینده است. با بزرگترین پایه نصب توربین گاز و بیش از 200 میلیون ساعت های عامل در سراسر جنرال الکتریک نصب ناوگان ما در ارائه فن آوری های پیشرفته و یک سطح از تجربه است که بی همتا در صنعت برای ساخت راه اندازی و حفظ پیشرو گاز نیروگاه. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.ge.com/power/gas و به دنبال GE گاز قدرت کسب و کار در توییتر و LinkedIn.

در مورد Uniper
Uniper پیشرو بین المللی انرژی شرکت با حدود 11500 نفر از کارکنان و فعالیت در بیش از 40 کشور جهان است. با حدود 34 GW از نصب نسل ظرفیت Uniper است که در میان بزرگترین قدرت های جهانی ژنراتور. آن فعالیت های اصلی عبارتند از: تولید برق در اروپا و روسیه و همچنین انرژی جهانی تجارت از جمله متنوع گاز نمونه کارها است که باعث می شود Uniper یکی از پیشرو در اروپا شرکت گاز. در 2019, Uniper فروش گاز حجم 220 ميليارد مترمکعب. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دوسلدورف در حال سومین ذکر شده آلمانی سودمند است. تحت آن استراتژی جدید Uniper با هدف تبدیل شدن به کربن خنثی در اروپا 2035.

این آزادی مطبوعات ممکن است به دنبال اظهارات بر اساس مفروضات و پیش بینی های ساخته شده توسط Uniper SE مدیریت و اطلاعات دیگر در حال حاضر در دسترس به Uniper. مختلف خطرات شناخته شده و ناشناخته ابهامات و عوامل دیگر می تواند منجر به مواد تفاوت بین واقعی آینده, نتایج وضعیت مالی و توسعه و یا عملکرد شرکت و برآورد داده شده در اینجا. Uniper SE قصد ندارد و نمی پذیرد هر گونه مسئولیت آنچه برای به روز رسانی این اظهارات به جلو نگاه و یا به آنها را تغییر دهید برای مطابقت با حوادث آینده و یا تحولات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن