سازمان ملل متحد افزایش coronavirus کمک تقاضا برای سومین بار

سازمان ملل متحد هشدار داده است از یک قیمت به پرداخت اگر کشورهای غنی نمی رفتن به کمک کشورهای در حال توسعه آمار

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

سازمان ملل متحد هشدار داده است از یک قیمت به پرداخت اگر کشورهای غنی نمی رفتن به کمک کشورهای در حال توسعه آمار COVID-19 بیماری همه گیر. تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از جهان را حداقل پایدار سازمان ملل در آستانه است.

سازمان ملل متحد روز جمعه به نام در جهان ثروتمندترین سازمان ملل برای اضافی $3.6 میلیارد (€3.2 میلیارد دلار) برای پاسخ به ادامه coronavirus همه گیر در برخی از فقیرترین کشورهای جهان است.

جهانی سازمان در ابتدا درخواست 2 میلیارد دلار در ماه مارس به دنبال $6.7 میلیارد دلار در ماه مه. در حال حاضر آن را می گوید آن کمک نیاز برای 63 متحده عمدتا در آفریقا و آمریکای لاتین را در رسیدن به $10.3 میلیارد دلار است.

سازمان ملل متحد اضافه شده است که آن را تنها به دریافت $1.7 میلیارد دلار در حمایت از تاریخ و هشدار داد که کشورهای توسعه یافته خواهد پرداخت "قیمت انفعال" اگر کشورهای در حال توسعه دریافت نمی کنند کمک کند.

بیشتر بخوانید: خوردن از تخلیه زباله در فیلیپین

"پاسخ تا کنون از کشورهای ثروتمند که میرم به درستی پرتاب مالی و پولی کتاب قانون برای محافظت از مردم خود و اقتصاد پاسخ که آنها ساخته شده ایم به شرایط در کشورهای دیگر شده است به شدت نامناسب و خطرناکی کوته گفت:" سازمان ملل متحد کمک رئیس علامت Lowcock.

او هشدار داد که اگر اقدام شده است همه گیر خواهد شد و باعث افزایش فقر جهانی برای اولین بار از سال 1990 و فشار بیش از یک چهارم میلیارد نفر به آستانه گرسنگی.

'COVID-19 همه چیز تغییر کرده است'

این برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) و محققان از انگلستان دانشگاه آکسفورد گفت که چندین کشور به طور قابل توجهی کاهش سطح فقر در دو دهه گذشته.

از 75 کشور مورد مطالعه توسط برنامه عمران ملل متحد و ashmolean museum, 65 به طور قابل توجهی کاهش سطح فقر از سال 2000.

سیرالئون و هند و چین در نظر گرفته شد اکثر بهبود سازمان ملل در حرکت مردم از فقر است.

بیشتر بخوانید: افزایش گرسنگی تهدید قحطی به عنوان coronavirus سقوط اقتصاد و برگ گياهان به پوسیدگی در زمینه های

"COVID-19 همه چیز تغییر کرده است. با آن سه ضربه بهداشت و آموزش و درآمد و بسیاری از دیگر جنبه های زندگی مردم را تهدید می کند به عقب به طور کلی جهانی انسانی و توسعه" گفت: UNDP مدیر آخیم اشتاینر. "آن نیز جلو راندن میلیون ها نفر را به چند بعدی فقر است."

Lowcock در عین حال هشدار داد که کشورهای فقیر در معرض خطر بی ثباتی و نزولی به ناآرامی به دلیل اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

یک طرح از سازمان ملل متحد و آکسفورد فقر و توسعه انسانی ابتکار (ashmolean museum) هشدار داده است که بیش از 121 میلیون نفر را می تواند تحت تاثیر ناامنی غذایی در ماه دسامبر اگر هیچ چیز انجام شده است.

"وجود دارد یک خطر جدی از چند قحطی در اواخر سال جاری و اوایل سال آینده. ما نیاز به سرمایه گذاری در حال حاضر برای جلوگیری از آن گفت:" Lowcock.

kbd/mm (ایسنا AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن