ما: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ناودان برای استفاده از بینام و ماموران فدرال در برابر پورتلند معترضان

تهمت متهم شده است "آشکار سوء استفاده از قدرت" پس از بینام و ماموران فدرال در تصرف معترضان در پورتلند. تظاهرات

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

تهمت متهم شده است "آشکار سوء استفاده از قدرت" پس از بینام و ماموران فدرال در تصرف معترضان در پورتلند. تظاهرات هنوز ادامه دارد پس از کشته شدن لوید جورج.

نظامی فدرال عوامل پوشیدن لباس استتار در زمان به خیابان پورتلند اورگان روز جمعه در بینام و وانت گرفتن و بازداشت معترضان در حالی که رها کردن گاز اشک آور در آنچه دولت فرماندار کیت براون به عنوان "آشکار سوء استفاده از قدرت است."

این فرماندار دموکرات ایالت اورگن گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال رویارویی به عنوان یک راه برای برنده شدن امتیاز سیاسی در حالی که همچنین تلاش برای منحرف کردن اذهان شهروندان از دست زدن به او از coronavirus بیماری همه گیر. اورگان شاهد افزایش در COVID-19 موارد به تازگی در حالی که تعدادی از کشورهای دیگر در سراسر ایالات متحده نیز گزارش قابل توجهی افزایش می یابد در عفونت.

'قانون اساسی'

براون سخنگوی چارلز بویل گفت که بازداشت افراد به این شیوه است که "فوق العاده های مربوط و تخطی از آزادی های مدنی و حقوق اساسی."

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) تکرار احساسات قهوه ای ، "معمولا زمانی که ما مردم در بینام و ماشین به زور گرفتن کسی را در خیابان ما به این آدم ربایی گفت:" جن کارسون موقت مدیر اجرایی ACLU. "اقدامات نظامی فدرال افسران در حال صاف کردن خلاف قانون اساسی است و نمی تواند بی پاسخ بماند."

اورگان شهردار تد ویلر پیوست کر مخالفت و خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن به یاد بیاورید ماموران فدرال در او مستقر شده اند.

ویلر به نام از رئیس جمهور به "حفظ نیروهای خود را در خود ساختمان و یا باید آنها را به ترک شهر ما" او به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

ادامه مطلب: سیاه پوستان در آمریکا هدف قرار ناعادلانه سیستم عدالت

تاکتیک های تهاجمی

ماموران فدرال را متهم حداقل 13 نفر با جرایم در ارتباط با ناآرامی های مدنی تا کنون اورگان, پخش عمومی گزارش روز پنج شنبه.

یک ویدئو نشان داد دو نفر در کلاه و سبز استتار با "پلیس" تکه تصرف یک فرد در پیاده رو و سپس قرار دادن دستبند روی آنها را قبل از آنها را مجبور به بینام و خودرو.

ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی در بیانیه ای گفت که آن نمایندگی های رسمی تا به حال اطلاعات نشان می دهد این فرد در فیلم مظنون به آزار افسران و یا باعث آسیب جدی به اموال فدرال.

"هنگامی که CBP عوامل با نزدیک شدن به قدرتهای بزرگ و اوباش خشن نقل مکان کرد و به سمت محل سکونت خود را. برای همه, ایمنی, CBP عوامل به سرعت نقل مکان کرد و مظنون به یک محل امن تر" آژانس گفت.

اما در این ویدئو وجود دارد هیچ نشانه ای از اراذل و اوباش.

ادامه مطلب: هارپر لی 'برای کشتن یک مرغ مقلد" هنوز طنین انداز 60 سال در

ادامه اعتراضات

در روز پنج شنبه شب ماموران فدرال انداخته گاز اشک آور و شلیک های غیر کشنده از دور به جمع معترضان.

پورتلند تظاهرات آغاز شد و پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس رسم هزاران نفر از مردم به خیابان ها برای محکوم کردن خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

هر چند بسیاری از اعتراضات پس از مشکلاتی روبرو صدها نفر را تحمل کرده اند در حالی که درگیری رخ داده است با پلیس اکثر شب. شهروندان باید تنظیم کردن آتش, روشن کردن آتش و اقدام به ایجاد یک منطقه خودمختار.

jsi/aw (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن