آمریکا اعدام می تواند ادامه دیوان عالی

اولین فدرال اعدام در ایالات متحده برای تقریبا دو دهه می توانید پیش بروید دادگاه عالی تصمیم گرفت ساعت پس از یک

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

اولین فدرال اعدام در ایالات متحده برای تقریبا دو دهه می توانید پیش بروید دادگاه عالی تصمیم گرفت ساعت پس از یک قاضی منطقه با تاخیر یک. نگرانی های قانونی مطرح شد بیش از پیشنهاد روش تزریق.

دادگاه عالی ایالات متحده در روز سه شنبه پاک راه را برای فدرال اعدامها در 17 سال. دادگاه بالا 5-به-4 تصمیم لغو سفارش توسط دادگاه بدوی که حکم اعدام باید تاخیر با توجه به اثرات احتمالی انتخاب روش اعدام.

"ما تخلیه دادگاه منطقه دستور مقدماتی به طوری که اعدام مه ادامه به عنوان برنامه ریزی شده" دیوان عالی کشور حکم داد. این تصمیم اشاره به چهار اعدام های برنامه ریزی شده.

این اعدامها متوقف شد قبلا توسط ما منطقه قاضی تانیا Chutkan اجازه می دهد تا برای چالش های قانونی به مواد مخدر انتخاب شده برای استفاده در تزریق کشنده.

"دولت تولید رقابت شهادت متخصص از خود نشان می دهد که هر ادم ریوی رخ می دهد تنها پس از زندانی مرده است و یا ارائه شده است به طور کامل insensate," دیوان عالی کشور گفت: در یک unsigned حکم با اشاره به قانونی اعتراض به اخلاقی استفاده از تزریق مواد کشنده.

ادامه مطلب: چرا سریلانکا برقراری مجازات اعدام?

این قاضی دادگاه منطقه تصمیم برای به تعویق انداختن مرگ یک سابق سفید supremacist محکوم با قتل یک خانواده سه و تلاش برای پیدا کردن یک "نژاد آریایی مردم ایران" گفت: استفاده از یک داروی پنتوباربیتال برای انجام این اعدامها می تواند باعث "درد و درد و رنج بی نیاز" است و ممکن است نقض قانون اساسی ممنوعیت بی رحمانه و غیر معمول است.

یک دادگاه تجدید نظر بود را تایید کرد که منظور قبل از دیوان عالی کشور خالی آن را.

مردی خواهد بود که برای اولین بار فدرال زندانی به اعدام پس از سال 2003 و پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد او را از سر فدرال حکم اعدام است.

دو نفر دیگر اعدام های برنامه ریزی شده در این هفته و یک چهارم است و مجموعه ای را به اجرا در آوردند.

در حالی که اعدام ها را متوقف کنید اعمال فدرال زندانیان, فرد, آمریکا باید ادامه اجرای مجازات اعدام برای افراد متهم به جنایات در دادگاه های ایالتی.

مجازات قانونی در 28 کشور 50 ایالت است. هفت نفر اعدام شده اند در ایالات متحده در سال 2020 است. در سال 2019, 22 نفر اعدام شدند در ایالات متحده تنها توسعه یافته غربی کشور که مجازات قانونی باقی مانده است.

اد/اس ام اس (AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن