ما برای خروج از آسمان باز شفافیت پیمان

ایالات متحده گفته است: "برداشت از یک توافق اجازه می دهد کشورهای شرکت کننده برای انجام پروازهای نظارت در هر یک

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

ایالات متحده گفته است: "برداشت از یک توافق اجازه می دهد کشورهای شرکت کننده برای انجام پروازهای نظارت در هر یک از دیگر و آسمان. واشنگتن را متهم به مسکو اجازه می دهد پرواز چنین انتخابی.

آمریکا روز پنج شنبه گفت: این امر برداشت از 35 کشور باز آسمان پیمان شکایت است که روسیه بارها نقض شرایط پیمان.

صحبت خواست نامش فاش نشود گفته است که این تصمیم رسیده پس از بررسی متوجه شد که روسیه در حال حاضر به درستی مطابق با پیمان در موارد متعدد.

"در طول این دوره از این نظر آن را تبدیل به کاملا روشن است که آن است که دیگر در آمریکا منافع به باقی می ماند یک حزب به پیمان آسمان های باز" یک مقام رسمی به نقل از خبرگزاری رویترز عنوان کرد و گفت.

مقامات گفت که روسیه به دلیل امتناع از اجازه می دهد از جمله پروازهای بیش از مناطق حساس بود انگیزه اصلی برای ما خروج از این پیمان است. آنها ذکر اتهام محدودیت پروازهای بیش مسکو و چچن و همچنین دو-اشغال مناطق گرجستان: اوستیای جنوبی و آبخازیا.

محدودیت ها نیز از آن ساخته شده است به طور فزاینده دشوار برای انجام مشاهدات از کالینینگراد روسیه exclave wedged بین لهستان و لیتوانی است که به مسکو ناوگان بالتیک.

JULY 18, 2019: Tor-M2DT Arctic surface-to-air missile systems during military exercises on the Novaya Zemlya archipelago. The new surface-to-air missile system is used in high-altitude regions of the Arctic for the first time. alliance/dpa/Tass/Russian Defense Ministry Press)

با توجه به ایالات متحده آمریکا, روسیه را مسدود کرده است نظارت پروازهای بیش از, در حال انجام عملیات نظامی

معاون وزیر امور خارجه الکساندر Grushko گفت: ما خروج از این پیمان را تحت تاثیر قرار منافع همه امضا کنندگان از جمله واشنگتن متحدان ناتو. Grushko را تکذیب کرد که روسیه تا به حال نقض پیمان و خواهان مذاکرات در مورد مسائل فنی که به ما اشاره به تخلفات.

"خروج آمریکا از این پیمان خواهد بود نه تنها یک ضربه به بنیاد امنیت اروپا... اما به کلید امنیت منافع متحدان آمریکا" Grushko به نقل از به نقل از ریا-نووستی news agency.

بیشتر بخوانید: جنگ هسته ای: چگونه سوئد و آلمان برنامه ای را برای جلوگیری از تهدید

تصور اولیه در جنگ سرد به اجرا گذاشته شد و پس از آن

آسمان باز ایده اولین بار پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور سابق آمریکا دوایت آیزنهاور در سال 1955 بود اما در ابتدا رد مسکو. ایده این بود که دوباره توسط رئیس جمهور جورج دبلیو بوش در سال 1989 و آن را به زور وارد شده در ژانویه 2002.

بر اساس این توافق کشورهای مجاز به پرواز در تعداد معینی از پرواز در کوتاه مدت متوجه بیش از قلمرو یک امضا کنندگان کشور در هر سال.

سابق اروپایی نظامی و دفاعی ستاد امضا بیانیه ای در اوایل این ماه گفت که ما برداشت خواهد بود یک ضربه به امنیت. بالا دموکرات نیز گفت: خروج خواهد تضعیف اتحاد با متحدان اروپایی که تکیه بر تصاویر هوایی برای نظارت بر فعالیت های نظامی روسیه.

ما گزارش ها نشان می دهد که دولت در واشنگتن ترجیح می دهند برای به دست آوردن تصاویر در کاهش هزینه از ما و یا تجاری ماهواره. مقامات گزارش شده است و کار بر روی یک طرح پیشنهادی که به ناتو و شرکای دسترسی به تصاویر.

مقامات ارشد گفت: خروج را به طور رسمی در شش ماه بر اساس شرایط اصلی توافق است.

این حرکت آخرین تلاش های دولت آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حذف ما از عمده جهانی دفاع پیمان. در سال گذشته ما کشیده از Intermediate-range Nuclear Forces پیمان با روسیه است.

ادامه مطلب: چه INF هسته ای پیمان ؟

بیش از 1500 پرواز گرفته اند تحت این پیمان با هدف ایجاد شفافیت بیشتر در مورد عملیات نظامی و کمک به نظارت بر کنترل تسلیحات موافقت نامه.

rc/msh (AP, AFP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب