ول پشتیبانی از تولید و کمک مالی در حدود 150,000 لیتر بر اساس الکل ضد عفونی کننده در هر ماه

یکی از راه حل های انتخاب شده برای COVID-19 چالش توسعه داده شد توسط دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو (UFRJ) و متشکل

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

یکی از راه حل های انتخاب شده برای COVID-19 چالش توسعه داده شد توسط دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو (UFRJ) و متشکل از یک سیستم برای تصفیه اتیل الکل (اتانول) به تولید الکل 70 ٪ است. ول مالی سرمایه گذاری در این پروژه فعال خواهد شد و تکرار و کمک مالی به موسسات همکار است که تولید و توزیع این الکل بر اساس راه حل به بیمارستان ها و جوامع است. هنگامی که تمام سیستم های در حال اجرا و ظرفیت تولید می تواند تا رسیدن به 150,000 لیتر الکل در هر ماه.

سیستم توسعه داده شد در UFRJ که در حال حاضر تولید بیش از 40 ، 000 لیتر از الکل 70 ٪ راه حل آن توزیع شد به نه بیمارستان ها در دانشگاه پیچیده است.

"آنچه ما انجام شد توسعه اتیل الکل سیستم تصفیه است که حذف ترکیبات ممنوع دارویی استانداردهای سپس ما تنظیم آن را به تولید 70 درصد بر اساس الکل ضد عفونی کننده – مایع یا ژل مورد استفاده در بیمارستان. ول پشتیبانی فعال خواهد شد و تکرار این سیستم و توزیع آن را به موسسات دیگر که نیز تولید و اهدای راه حل الکل" توضیح Fabiana Fonseca, معاون دانشکده شیمی UFRJ.

اتمام موسسات که دریافت سیستم تصفیه کیت.

دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو (UFRJ, Universidade Federal do Rio de Janeiro)

دانشگاه ایالتی ریو دو ژانیرو (UERJ, Universidade Estadual ریو دو ژانیرو)

موسسه فدرال آموزش و پرورش, علم و تکنولوژی, Rio de Janeiro (IFRJ, Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia ریو دو ژانیرو)

Universidade Tecnológica Federal do Paraná, کوریتیبا پردیس – UTFPR

Universidade Federal روستایی do Rio de Janeiro – UFRRJ

دانشگاه فدرال Maranhão (UFMA, Universidade Federal do Maranhão)

اطلاعات بیشتر در مورد COVID-19 چالش

این COVID-19 چالش ابتکار راه اندازی شده توسط ول بیمارستان Israelita آلبرت اینشتین و Rede مادر Dei de Saúde با هدف حمایت از نوآوری باز راه حل های کاهش اثرات coronavirus در جامعه است. ابتکار دریافت 1,858 فتح کرد گرفته شد راه حل ها و حدود 1 میلیون دلار اختصاص داده خواهد شد تا نه برزیل و کانادا دو راه حل. بازدید از سایت در اینجا برای کسب اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن