موزه ون گوگ وام: اول برندگان تعجب با یک ون گوگ شاهکار

این موزه اعلام کرد که پیش از بازگشایی این موزه ون گوگ به آن خواهد بود اعطای وام با کیفیت بالا و کپی از نقاشی ه

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

این موزه اعلام کرد که پیش از بازگشایی این موزه ون گوگ به آن خواهد بود اعطای وام با کیفیت بالا و کپی از نقاشی های ونسان ون گوگ به طرفداران و بازدید کنندگان است. مدیر امیلی Gordenker شخصا ارائه شده برنده Saskia از بوسوم با شکوفه بادام, او برای آمدن دو هفته.

Saskia نامزد دریافت جایزه بود توسط پسرش: 'Saskia مادر من است و او یک پرستار دقیقا 45 سال است. او کار کرده است در ICU در طول همه گیر حتی اگر او در بالاتر از خطر ، او به خانه می آید و این امر می تواند بزرگ به استقبال توسط ون گوگ'. از دیگر شاهکارهای تحویل داده خواهد شد امروز و فردا به برندگان در روتردام, آمستردام, Den Bosch و می رود.

برندگان می توانید لذت بردن از خود را ون گوگ در خانه برای دو هفته. در موزه ون گوگ وام, وب سایت, نامزد هنوز در حال پذیرفته شده مستحق دریافت کنندگان تقریبا واقعی نقاشی شده توسط هنرمند هلندی. نزدیک به 1000 هلندی ون گوگ طرفداران قبلا معرفی شده توسط یک دوست, و همه آنها با یک شانس برنده شدن در دور بعدی. ون گوگ موزه به زودی انتخاب پنج جدید برندگان و تقریبا شاهکارهای واقعی خواهد شد و سپس سفر به جدید خود را به طور موقت خانه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 'موزه ون گوگ وام' به عنوان خوانده شده برای اولین بار (در هلند) آزادی مطبوعات

'موزه ون گوگ وام های پشتیبانی شده توسط ون گوگ موزه شریک هیوندای: با تشکر از هیوندای شاهکارهای می توان به برندگان خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن