Verizon مشتریان در جستجوی حمایت ممکن است به زودی پیدا کردن طبیعی تر و کارآمد دیجیتال, تجربه, با تشکر از همکاری های جدید با Google Cloud. چه آنها نمی بینم پشت این تجربه مکالمه هوش مصنوعی (AI) که می تواند کمک به مشتری و مراقبت از عوامل پاسخ به مشتری نمایش داده شد و همچنین به عنوان کمک به مصرف کنندگان به طور مستقیم.
با Google Cloud مرکز تماس هوش مصنوعی حل Verizon همچنان به توسعه غنی دیجیتال تجارب و برای ارائه به مشتریان توانایی رانندگی مکالمه. بهره برداری پیشرفته زبان طبیعی به رسمیت شناختن فن آوری همراه با پردازش سریع تر و در زمان واقعی دسترسی به بینش مشتری و اطلاعات مربوط به محصول Verizon کمک می کند تا مشتریان به سرعت پیدا کردن پاسخ به سوالات خود را در حالی که قادر می سازد عوامل برای کمک به بهتر با درخواست مشتری.
این فن آوری خواهد شد کمک به توانمند سازی کوتاه تر تماس بار سریعتر قطعنامه و بهبود نتایج برای رضایت مشتری و آن را اجازه می دهد Verizon برای رسیدن به این اهداف بیشتر به سرعت.
چه از طریق تماس صوتی و یا چت مشتریان نمی خواهد نیاز به رفتن را از طریق منوی دهید یا گزینه درختان; آنها به سادگی می گویند و یا نوع درخواست خود را به زبان شناخت ویژگی می یابد بهترین راه برای کمک به آنها. بدون آب و تاب گفتار و یا ربات مانند دستورات.
به صورت عامل زنده درخواست تماس با مرکز AI عامل کمک ویژگی ارائه می دهد ورایزون عوامل مراقبت از مشتری در زمان واقعی دستیار دیجیتال است که بازخوانی مقالات مرتبط در پایگاه دانش و سپس توصیه شخصی پاسخ به عوامل در هر یک به نوبه خود از مکالمه کمک به مراقبت از عوامل موثر در پاسخ دادن به سوالات مشتری و پرداختن به هر گونه مسائل.
از یادگیری ماشین (میلی لیتر) مدل که قدرت حل می آموزد از میلیون ها نفر از ناشناس تاریخی حمایت از سیاهههای مربوط در مورد نوع سوالات مشتریان بپرسید و چگونه آنها عبارت سوالات خود را. آن است که به طور مداوم در یادگیری و در حال تحول به عنوان جدید ارائه می دهد تغییر و یا گسترش دهد.
"Verizon تعهد به نوآوری و گسترش به تمام جنبه های تجربه مشتری" گفت: شانکار Arumugavelu جهانی CIO & SVP ورایزون. "این خدمات به مشتریان پیشرفت های طراحی شده توسط ورایزون همکاری با Google Cloud ارائه سریع تر و شخصی تر تجربه دیجیتال برای مشتریان خود در حالی که توانمند سازی پشتیبانی از مشتری ما عوامل به ارائه سطح بالاتری از خدمات."
"ما در حال افتخار به کار با Verizon برای کمک به فعال کردن دیجیتال آن تحول استراتژی گفت:" توماس Kurian مدیر عامل شرکت ابر گوگل است. "کمک Verizon reimagine تجربه مشتری از طریق ما AI و ML تخصص ما می توانیم ایجاد یک تجربه است که نه تنها به وجد مصرف کنندگان, اما همچنین کمک می کند تا تمایز Verizon در بازار است."
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Trump Refuses to Commit to Peaceful Transfer of Power After Election
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Hachalu Hundessa: قتل اتیوپی صدای خواننده جرقه ناآرامی
- Coronavirus: هند در مورد برای رسیدن به 'گله ایمنی'?
- پیدا کردن شادی درونی را برای خودتان در این دوران سخت
- WePresent Partners with Samsung to Highlight Creative Resilience in 2020
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- جدید نقش اجتماعی برای انعکاس صدا در خفاش ها که شکار هم
- زیستگاه برای بشریت به ساخت و تعمیر 350 خانه با ولز فارگو بنیاد اعطای
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی