'عدالت فشار': نبراسکا مامان دعوا به مردی که او را کشته پسر ودختر,

برای بیش از دو دهه لورا اسمیت شده است مبارزه برای عدالت در برابر مردی که تجاوز جنسی دختر 5 ساله پسر. در حالی ک

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

برای بیش از دو دهه لورا اسمیت شده است مبارزه برای عدالت در برابر مردی که تجاوز جنسی دختر 5 ساله پسر.

در حالی که او در اواخر شب مواد غذایی اجرا در ماه مه سال 1993 Mattieo Condoluci سابق کاباره لی لی که او فقط نقل مکان کرد و در با, تجاوز جنسی پسر او. به هنگام بازگشت به خانه خود را در اورموند بیچ بیچ فلوریدا, او در بر داشت او را در حمام به شدت گریه اسمیت گفت: روزانه وحش در روز چهارشنبه.

"من می دانستم که چیزی شد و فورا اشتباه" اسمیت گفت: بازگویی چگونه Condoluci سعی کردم به ادعای پسر او تا به حال فقط "هستند." "پسر من تا به حال هرگز خیس در زندگی خود. من به پایان رسید تا بسته بندی من مسائل روز بعد و هنگامی که ما ترک پسر من بی سر و صدا گفت: "مامان من یه چیزی من به شما بگویم.' من بلافاصله می دانست."

به اسمیت ترس Condoluci شد و محکوم به چهار سال تعلیقی و مواد مخدر, مشاوره بعد از او التماس کرد هیچ مسابقه در سال 1994 به تلاش هرزه و شهوت انگیز و حمله بر یک کودک.

"این یک 5 ساله کلمه مرد در برابر 37 ساله را ورد و او و دستکاری او در دروغ گفتن" اسمیت گفت تقاضای معامله کردم "Condoluci در مجرم جنسی لیست."

اما متوقف نمی Condoulci شیطانی رفتار است. در سال 2007 او به اعدام محکوم شده در Sarpy County, تجاوز به یک دختر 13 ساله دختر. در حالی که او محکوم به پنج سال زندان و سپس 52 ساله شد و در نیمی از زمان برای رفتار خوب است.

در ماه ژوئن سال 2016 اسمیت بود از دیدن پسرش "واقعا تلاش و شروع به انجام مواد مخدر به مقابله". بنابراین او تبدیل به Facebook برای هشدار دادن به دیگران در مورد Condoluci. در بیش از ده پست در Facebook صفحه نامگذاری پسرش بدرفتار اسمیت نوشت که "او باید متوقف شود" و مشخص دستکاری کلاهبرداری Condoulci مورد استفاده در مادران مجرد "به دست [خود] کودکان است."

چهار سال بعد 64 ساله Condoluci به ضرب گلوله کشته شد مرده در اوماها خانه توسط یک دبیرستان کارمند که ممکن است یک عضو اسمیت Facebook ،

جیمز Fairbanks 43 دستگیر شد روز سه شنبه برای ارتکاب قتل در ارتباط با Condoluci مرگ اوماها (روباز انتخابی) اداره پلیس گفت: روزانه وحش. در حالی که اتهامات هنوز در انتظار پلیس تایید کرد که آنها در حال بررسی نامه فربنکس فرستاده گفته به اخبار رسانه ها—و یک Facebook group—اعتراف است که او را کشته Condoluci به او جلوگیری از reoffending پس از توجه به این مجرم جنسی ثبت شده تا به حال یک زمین بازی مجموعه ای در حیاط خلوت خود را. او در حال برگزار شد در شهرستان داگلاس زندان در روز چهارشنبه.

"این واقعا یک چیز خطرناک زمانی که مردم شروع به در نظر گرفتن اجرای قانون را در دست خود. به همین دلیل ما یک سیستم عدالت" معاون Douglas County وکیل برندا Beadle گفت: Omaha World-Heraldبا استناد به خطر "vigilante عدالت است."

Smith, اما, است بسیج برای 43 ساله پس از خبر دستگیری او تغییر نام خود را Facebook به "رایگان James فربنکس" و jumpstarting آنلاین طومار خواستار عفو ریاست جمهوری. از بعد از ظهر چهارشنبه دادخواست به حال 2,800 امضا.

"من او را حمایت زیرا پس از خواندن در مورد او را دیدم که او واقعا یک مرد بد" اسمیت گفت. "من فکر نمی کنم او یک قاتل است و من فکر نمی کنم او یک تهدید برای جامعه است. به او تعلق ندارد در زندان, من فکر می کنم او به آن تعلق دارد در یک بیمارستان است."

"او است نوع مانند خط مقدم ما کارگران با این بیماری همه گیر. جیمز به نظر می رسید به ضعف و شکسته پس از دیدن بسیاری از کودکان از طریق تجارب مشابه در شغل خود," او اضافه شده است. "او است که ما خط مقدم کارگر در حال حاضر زمانی که آن را به سوء استفاده جنسی از کودکان است."

پلیس می گویند در حدود 11:15 a. m. on May 16, افسران در پاسخ به Condoluci خانه پس از گزارش یک تیراندازی. به محض ورود آنها دریافتند 64 ساله مرده.

دو روز بعد, چند رسانه های خبری دریافت یک ایمیل از یک توقف "شکارچیان" آدرس با موضوع خط "Mattieo Condoluci قتل." در این نامه نویسنده ناشناس ادعا کرد که شات Condoluci روز پنج شنبه—روز قبل از پلیس کشف بدن خود را.

نویسنده که همچنین ارسال نامه ای به "اوماها اسکنر" Facebook گروه تحت Fairbank نام گفت: او در سراسر Condoluci نام وقتی که او شکار آپارتمان در 64 ساله را در محله و دیدم او ذکر شده بود در نبراسکا جنسیت مجرم رجیستری.

جزئیات کار خود را با قربانی کودکان نویسنده گفت: او را دیدم Condoluci ایستاده در جلوی خانه خود را "تظاهر به شستن کامیون خود را (بدون صابون یا آب فقط یک کهنه) در حالی که خیره در یک گروه از کودکان در حال بازی در خیابان است. من به تماشای او را برای چند دقیقه و فقط احساس بیمار به معده من. او فقط نگه داشته و خیره در آنها. بچه ها خوشبختانه چپ و او به داخل رفت."

"من با بچه ها سال است که قربانی شده و من نمی توانستم در وجدان خوب اجازه می دهد او را به انجام آن را به هر کس دیگری در حالی که من تا به حال به معنی متوقف کردن او" نویسنده متحده است. "من مایل به نوبه خودم حتی اگر من مطمئن هستم من نمی شود چون آن [sic] من opionion [sic] که ما باید برای رفع این ما socitey [sic]. ما نمی توانیم اجازه دهیم این در ادامه به اتفاق می افتد به بیرون [sic] کودکان است."

اوماها (روباز انتخابی) مدارس دولتی به تایید Daily Beast که فربنکس مشغول به کار در مورتون مدرسه از سال 2016 تا 2018 قبل از کار در مدرسه را جایگزین ثانویه موفقیت برنامه, اما او در حال حاضر به حالت تعلیق درآمد. قبل از کار برای عملیات, Fairbanks کار با مشکل جوانان برای یک شرکت خصوصی همسر سابق خود گفت: Omaha World-Heraldکه اولین گزارش در Condoluci مرگ است.

ایمیل نیز اشاره اسمیت Facebook گروه با نام بیان کرد که "یک بچه را ایجاد کرده درنده Facebook صفحه در مورد او در تلاش برای هشدار دادن به مردم در مورد او. پسر او شده بود حمله و او را زمانی که او 5 و آسیب او به رهبری مرد فقیر به مرگ از مواد مخدر مصرف بیش از حد سال بعد و مادر خود را به طور مستقیم مقصر آن حادثه بر او."

کلی Tamayo, Fairbanks' همسر سابق همچنین گفت که او می خواهم اعتراف به "آنچه که او انجام داده بود و او بود که تبدیل خود را به پلیس." بیان کرد که Fairbanks که تا به حال هیچ سابقه ای از جرایم خشونت آمیز ، "شرمندگی" او معتقد شوهر سابق او بود "غرق فکر کردم که این مرد قصد توهین دوباره" و او تا به حال به گرفتن امور به دست خود او.

"ما همه در شوک به حداقل می گویند" تمیو گفت. "جیم یک محافظ. او کار کرده است با آسیب پذیر کودکان و نوجوانان کار خود را. او آن را بسیار شخصی خود را برای محافظت از کودکان و بچه های دیگر از [جنس] مجرم می خواهم که مرد بود."

تمیو اما کاربردی برای سفارشات حفاظت در برابر فربنکس در سال 2016 و 2018 در حالی که آنها رفتن را از طریق طلاق—زمان او گفت: "بسیار پر تنش برای او" به خاطر او بود که ترس از دست دادن دو فرزند خود را.

اسمیت گفت: زمانی که او برای اولین بار شنیده ام که فربنکس می دانستم که در مورد او Facebook گروه او "در شوک زیرا او نمی دانم که او چه کسی بود." او گفت که او معتقد است Condoluci مرگ بود "طوفان کامل از همه چیز" در Fairbank زندگی او برطرف شد که کسی که مورد آزار قرار گرفته پسرش—که در اثر مصرف بیش از حد در سال 2017—دریافت کرده بود که او چه فکر عدالت است.

"جیمز فربنکس است به عنوان یک قربانی به عنوان پسر من بود از سوء استفاده جنسی" او گفت:. "من فکر می کنم همه بچه ها که او را به انتخاب کنید تا تمام قطعات بیش از حد بود. او سزاوار نیست که در زندان است."

و Condoluci دختر, Amanda هنری, توافق با اسمیت دادخواست به او اجازه پدر قاتل به رایگان. در یک نظر در "رایگان James فربنکس" صفحه Henry نوشته است که در حالی که از دست دادن پدر او لطمه می زند, او یک هیولا بود که "بسیار اشتباه است."

"قتل پدرم یک چیز وحشتناک" هنری بعد گفت: World-Heraldو اضافه کرد که فربنکس باید با توجه به مشروط شدن. "اما کودکان بسیار امن تر در حال حاضر هر کودک دیگر او می تواند صدمه دیده است که بسیار امن تر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن