ویکتور اوربان گسترش مجارستان ضد تجاوز+ اقدامات

تحت ویکتور اوربان مجارستان دولت بیشتر محدود حقوق فراجنسیتی و افراد دو جنسیتی با قانون جدید. این آخرین نمونه از

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

تحت ویکتور اوربان مجارستان دولت بیشتر محدود حقوق فراجنسیتی و افراد دو جنسیتی با قانون جدید. این آخرین نمونه از اوربن شدید تحمل از مردم که نمی جا آورد ،

با دو سوم اکثریت در مجلس این هفته در مجارستان ائتلاف حاکم به تصویب یک قانون است که ممنوع نما و افراد دو جنسیتی از تغییر جنسیت ثبت شده در شناسنامه خود را. با توجه به قانون هویت است که در حال حاضر تعیین شده برای همیشه "توسط اولیه ویژگی های جنسی و کروموزوم."

در پایان ماه مارس — در میان بیماری همه گیر کوروناویروس — مجارستان ملی نخست وزیر ویکتور اوربان حال اعلام کرد که دولت خود را لغو امکان تغییر جنسیتی در اسناد هویت. تظاهرات توسط سیاستمداران مخالف که با اشاره به عواقب جدی برای کسانی که نگران نادیده گرفته شد. در آوریل Imre Vejkey یک نماینده مجلس از دموکرات مسیحی حزب مردم شریک در اوربن ائتلاف گفت: "به نظر کسانی که تحت تاثیر هیچگونه نقش."

گروه های مدافع حقوق بشر را به شدت به انتقاد از قانون است. دیوید Vig مدیر مجارستانی شاخه ای از سازمان عفو بین الملل گفت این تصمیم "هل مجارستان بازگشت به سمت تاریک."

ادامه مطلب: این مسابقه آواز یوروویژن بیش از حد 'گی' به صورت مجارستان ؟

'بسیار مشکل ساز' قانون

Tamas Dobos از تجاوز+ سازمان کلاهدوز جامعه گفت: DW که قانون بود "بسیار مشکل ساز است." Dobos گفت: این بدان معنی است, در میان چیزهای دیگر است که اطلاعرسانی خواهد در حال حاضر به خود را آشکار نما هویت هر زمان که آنها انجام کسب و کار رسمی.

قانون نیز باعث انتقاد گسترده بین المللی است. شورای اروپا حقوق بشر کمیساریای Dunja Mijatovic توصیف آن به عنوان یک "ضربه به کرامت انسانی از ترانس مردم است." او گفت: آن را مغایر با این قانون مورد از دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR).

سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و تجاوز+ سازمان ها در سراسر جهان را نیز محکوم کرد و گفت این قانون است. در رسانه های اجتماعی مخالفان قانون راه اندازی یک کمپین اعتراضی تحت هشتگ #drop33 — نمادین انداختن به سبد کاغذ باطله از این اصلاح ماده 33 در مجاری قانون است.

دشوار اقدام قانونی

به عنوان قانون سازگار است نه با مجاری قانون اساسی و نه با موازین حقوق بشر از آن خواهد شد به مبارزه "با هر معنی" Dobos گفت. این کلاهدوز جامعه است به نام در مجارستان جمهور به ثبت نام در این لایحه به قانون و ارائه آن به دادگاه قانون اساسی برای بررسی. اما رئیس جمهور و قضات در دادگاه همه وفادار به دولت و به عنوان یک قانون نیست و مخالف دولت در آن قانون.

یکی دیگر از گزینه خواهد بود به تسلیم شکایت با ECHR در استراسبورگ Dobos گفت. اما او خوشبین نیست: "تصمیم نهایی را در سال, آیا در مجارستان و یا استراسبورگ. تا آن دگر نمی خواهد که این شانس را دارند جنسیت خود را از نظر قانونی به رسمیت شناخته شده است که آنها را در معرض تبعیض و احتمالا حتی با خشونت."

مخالف اوربن جهان بینی

در چند سال گذشته مقامات در مجارستان نشان داده اند افزایش نفرت و بیزاری نسبت به تجاوز+ مردم است. مجلس سخنران لاسلو Kover در مقایسه با تصویب فرزندان همجنسگرا ارتباط با آزار جنسی کودکان. چندی پس از آن استفان Boldog معاون پارلمانی حزب اوربان را فیدز به نام برای لغو بوداپست غرور و افتخار است. و طرفدار دولت روزنامه نگار Zsolt بایر حتی با افتخار اعلام کرد: "بله ما ضد همجنس."

Dobos گفت: دولت چنین اظهاراتی به درخواست تجدید نظر به رای دهندگان پس از دیدن چگونه به خوبی رسمی هوموفوبیا انجام شده است به عنوان یک انتخابات استراتژی برای دولت در لهستان. در مجارستان, در, لهستان, LGBTQ+ مردم متناسب با جهان بینی مسیحی محافظه کار از دولت است. اوربان تاکید کرد: چندین بار است که در کشور مجارستان است illiberal دولت یعنی یک وضعیت که در آن مردم نه به معنای قادر به زندگی می کنند راه آنها می خواهند به زندگی می کنند.

مدت کوتاهی پس از به دست گرفتن 10 سال پیش اوربن تا به حال قانون اساسی را تغییر متناسب با دیدگاه های خود را. در حال حاضر آن را می خواند: "مجارستان محافظت نهاد ازدواج به عنوان یک اتحادیه از مرد و زن و ... خانواده به عنوان پایه ای برای بقای ملت است."

اوربان پیدا کرده است battle cry برای همه چیز می کند که با نگه داشتن خود را از جهان: جنسيت. مجارستان با دولت را رد کرده است پیشنهادات برای تحقیقات در این زمینه و ممنوع است مطالعات جنسیتی به عنوان یک دانشگاه ،

مجارستان'ss دولت حاضر به تصویب شورای اروپا که در سال 2011 در استانبول کنوانسیون مبارزه با خشونت علیه زنان و خشونت خانگی شارژ در بیانیه ای که آن را ترویج "مخرب ایدئولوژی جنسیتی": "ما حق دفاع از کشور ما, فرهنگ ما, قوانین و سنت ها و ارزش های ملی است که نباید تهدید ... نظریه جنسیتی می رود که در برابر اعتقادات اکثریت جمعیت است."

DW ویراستاران ارسال مجموعه ای از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب