خشونت اجتماعی-فاصله دستگیری ویدئوها ویروسی قرار دادن NYPD در دفاعی

اداره پلیس نیویورک است که در مواجهه با انتقاد بیش از آن اجتماعی-فاصله پس از اجرای تماشاگران دستگیر تصویری نمای

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

اداره پلیس نیویورک است که در مواجهه با انتقاد بیش از آن اجتماعی-فاصله پس از اجرای تماشاگران دستگیر تصویری نمایش تهاجمی و یا خشونت آمیز بازداشت حداقل در سه رویداد جداگانه بیش از آخر هفته.

یکشنبه شب سه پلیس ثبت شد, جوراب توری, جوراب یک مرد جوان در برابر بروکلین پیاده رو در حالی که ساکنان تماشا از روی یک خم شدن. یک افسر زده سر مرد در حالی که دیگر پلیس فشرده مظنون به زمین. "Back up!" افسر دارای حق اعمال یک ارتقا باتون فریاد زد: به شاهد.

"این کار لازم نیست. او را نه یک تهدید برای شما" یکی دیگر از ناظر می گوید: در این فیلم که منتشر شد توسط کنگره Hakeem Jeffries در روز سه شنبه و همچنین به عنوان یک میزبان از فعالان جامعه. (در حالی که Jeffries پیشنهاد تصویری گرفته شده بود دوشنبه شب یک NYPD سخنگوی گفت: Daily Beast این حادثه یکشنبه رخ داده است.)

"افسران پلیس به شدت 'اجرای' اجتماعی فاصله در جامعه ما" Jeffries fumed در توییتر ارسال. "این رخ داده است در شرق نیویورک شب گذشته. چرا sunbathers که نقض اجتماعی فاصله دستورالعمل های درمان, یکی از راه های و مردان جوان در برخی جوامع دیگر؟" Jeffries به نظر می رسید مرجع عکس های گرفته شده در این آخر هفته در پارک های شهر از جمله بروکلین دومینو پارک که بسته بندی شده بود با بیشتر سفید sunbathers. برخی از این پارک را برانگیخت نمی پوشیدن ماسک یا به نظر می رسد اجتماعی فاصله و در عین حال احتمالا نمی شد معرض خشونت آمیز بازداشت.

به گفته سخنگوی پلیس گروهبان. Mary Frances o'donnell ماموران بودند در پاسخ به یک گروه نشسته در خم یک ساختمان در شرق نیویورک در 10:10 بعد از ظهر بود و نه اجتماعی فاصله, او گفت:.

O'donnell گفت: مظنون Stephon Scott راه می رفت دور از جمع آوری و اقدام به وارد کردن یک ماشین پلیس. به عنوان یک نتیجه گروهبان اقدام به توقف اسکات و رفت او را به محدود کردن. اسکات زده گروهبان بازو و افسر پلیس او را دستگیر کردند o'donnell گفت.

اسکات بود به اتهام اخلال دولتی, مدیریت مقاومت در برابر بازداشت و رفتار آشوبگرانه. "استفاده از زور در برخورد پلیس از این نوع مترادف است با سوء استفاده از قدرت" o'donnell گفت: در یک ایمیل.

هنوز چند ویدئوها پست شده در رسانه های اجتماعی به تازگی نشان می دهد پلیس با زور و اجبار شکستن جمعیت در محله که بزرگتر جمعیت از مردم از رنگ. فیلم از برخی از کسانی که بازداشت شده بودند مکان هایی مانند Brower پارک در تاج ارتفاعات بروکلین و خارج از ملروز خانه در برانکس.

در روز سه شنبه, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio و کمیسر پلیس درموت شیا سابقه سوال در مورد NYPD را اجرای اقدامات قرنطینه و در مورد دستگیری که رخ داده است در 75 حوزه.

"من فکر می کنم هر یک از این موارد دیده می شود به صورت جداگانه" د Blasio گفت: در جلسه. "من می خواهم احتیاط در مقابل هر کسی که در تلاش برای نگاه در فیلم های مختلف و یا موقعیت های مختلف و دیدن همه آنها یکسان است. آنها همه یکسان است."

"ما در هر حادثه با دقت" د Blasio افزود: قبل از اشاره به دستگیری 33 ساله Donni رایت بود که منگنه شده توسط maskless, لباس شخصی افسر در منهتن در شرق روستا در روز شنبه. "زمانی که من دیدن چیزی است که من فکر می کنم نامناسب است, من قصد دارم به آن می گویند." پلیس, Francisco Garcia قرار داده شد در تغییر وظیفه.

"اما من همچنین می خواهم به مردم یادآوری کند که چه نیویورکی نیاز به انجام است احترام NYPD به عنوان به خوبی و احترام دستورالعمل و قطعا هرگز مبارزه با یک افسر NYPD. که قابل قبول نیست" de Blasio اضافه شده است.

"این یک خیابان دو طرفه است. احترام هر دو راه می رود و این که چگونه ما در ایجاد بهتر شهر برای همه. و هنگامی که یک افسر می گوید: پیروی از این قوانین در اطراف اجتماعی فاصله و یا پوشیدن چهره و پوشش این است که برای حفاظت و بهداشت از همه است."

شیا گفت: ویدئوها ظاهر شده اند در چند روز گذشته اما "مخرج مشترک" عدم انطباق با دستور. "پانچ نباید تصور می شود از نیروی بیش از حد آن باید مورد بررسی قرار گرفت در کلیت شرایط," او گفت:.

در حالی که شیا نه نام اسکات, کمیساریای مرد گفت: در شرق نیویورک تصویری دستگیر شده بود برای سرقت از یک ماه پیش. (O'donnell گفت: دادستان منطقه بروکلین کاهش یافته و به تعقیب اسکات سپس با استناد به "بهداشت عمومی" به عنوان منطق.)

تصویری از اسکات بازداشت شد فقط آخرین به سرفصل.

پلیس سعی در شکستن جمعیت در همان محله در شب شنبه. از نیویورک پستکه فیلم منتشر شده از زد و خورد گزارش شده است که پلیس "به دستورات مختلف برای این گروه به پراکنده" اما مردم خودداری کرد.

در این کلیپ سه نفر از ماموران تلاش می کند به دستبند 32 ساله آلبرت جونز. یکی دیگر از اعضای این گروه آنتونیو ریورا 28 سپس سراسیمه پشت پلیس قبل از گرفتن هل به پیاده رو توسط یک پلیس. "او ناخودآگاه!" bystander yells از ریورا.

یک سوم مرد 31 ساله Gary, بهترین, همچنین گفته حاضر سفارشات به پراکنده. مردان در حال حاضر با اتهاماتی از جمله مانع دولتی اداره پست گزارش شده است. ریورا شد متهم با در اختیار داشتن ماری جوانا و مقاومت در برابر دستگیری در حالی که جونز نیز به اتهام آزار و اذیت.

"آنها در حال توزیع ماسک به مردم وجود دارد. چگونه بزرگ می شود آن را اگر آنها که در محله های بدون عنوان بسیاری از منابع است."

در ضمن وحشیانه پلیس روبرو می شوند بیش از COVID-19 اقدامات ویروسی رفت در روز شنبه منجر به افسر فرانسیسکو گارسیا بودن محروم از تفنگ خود را و قرار داده شده بر روی میز وظیفه در حال بررسی تحقیقات داخلی.

گارسیا که در لباس شخصی مورد حمله قرار 33 ساله Donni رایت در شرق روستا در شنبه حدود 5:30 p. m. در این فیلم گارسیا و دیگر افسران تا به حال فقط از دستگیری یک زن و شوهر برای یک تخلف اجتماعی فاصله گرفته است. گارسیا پس از شکست از جمعیت که تا به حال جمع آوری شده در سراسر از یک مجتمع مسکونی و شروع به راه رفتن به سمت رایت با تیزر کشیده شده است.

سلاح شنیده می شود که با کلیک کردن در فیلم و گارسیا فریاد مردم را به "حرکت برو به عقب در حال حاضر!"

گارسیا ادامه می دهد: "چرا شما خم است ؟ نمی فلکس." افسر حملات رایت در سر و شانه میکشد و او را در سراسر پیاده رو.

اودانل NYPD سخنگوی گفت: رایت "در زمان مبارزه با موضع گیری در برابر افسر" زمانی که دستور به پراکنده. در حالی که رایت بسر برده بود برای مقاومت در برابر دستگیری و حمله به یک افسر پلیس منهتن دفتر دادستان منطقه است به تعویق انداختن اتهامات در حال بررسی تحقیقات بیشتر AP گزارش شده است.

رایت گفت:" پست که او کار می کرد به عنوان یک زمینه سرپرست برای شهر نیویورک و سازمان مسکن (NYCHA) برای 10 سال و دچار "آسیب فیزیکی" از گارسیا. "ما در حال صحبت کردن در مورد کسی که نشسته بر روی شانه خود را و مشت زدن دنده خود را و ضربه زدن بر روی شانه های خود را و خود سر" دانا رایت گفت.

Jennvine Wong, کارکنان, وکیل حقوقی جامعه کمک پلیس پاسخگویی پروژه گفت: فعالان اند صدایی زنگ اجتماعی-فاصله پس از اجرای این بیماری همه گیر کوروناویروس شهر رسید.

"ما نمی توانیم پلیس راه ما را از این بیماری همه گیر" وانگ گفت: روزانه وحش. "آن را تشدید استارک نابرابری در جامعه ما است."

وانگ گفت: مجموعه ای از تلفن همراه ویدئوها از جوامع از رنگ در تقابل با تصاویر از NYPD خود روابط عمومی دستگاه—که شامل توییتر عکس از افسران به طور آهسته از ماسک به مردم تجمع در سفیدتر و ثروتمند مناطق مانند پارک مرکزی منهتن و دومینو پارک در ویلیامزبرگ بروکلین.

"آنها در حال توزیع ماسک به مردم وجود دارد" وانگ گفت. "چگونه بزرگ می شود آن را اگر آنها که در محله های بدون عنوان بسیاری از منابع است."

در سراسر شهرستان محلات از جمله Bed-Stuy شرق نیویورک و هارلم پلیس در حال نورد به نوجوانان و "رقص را به بهانه" شما لازم نیست که یک ماسک بر شما نه اجتماعی فاصله و تشدید این وضعیت به توقف و frisk و بازداشت ماری جوانا" وانگ اضافه شده است.

"این یک بحران بهداشت عمومی. ما باید صحبت کردن در مورد چگونه به طور موثر استفاده از منابع به طوری که ما می تواند اطمینان حاصل شود هر کس می تواند در خانه بمانند و اجتماعی فاصله" وانگ گفت: روزانه وحش. "ما در حال انجام آن است. ما در حال فرستادن پلیس به عنوان راه حل.

"این یک رویکرد است که با استفاده از یک چکش زمانی که یک چاقوی کوچک جراحی مورد نیاز است."

وانگ گفت که او شاهد حوادث—در محله بروکلین و اجتماعی-رسانه—فیلم از افسران دستگیری گروه از نوجوانان اما نه با پوشیدن تجهیزات حفاظتی خود را.

"آن foments بی اعتمادی بین جامعه و پلیس" او گفت:. "چگونه اعضای جامعه قرار است به احساس در مورد دستور به پوشیدن ماسک که آنها در حال نزدیک NYPD افسران که در حال نقض قانون خود را دارند."

"به عنوان آب و هوا گرم و همه گیر در ادامه به باز کردن ما بافت اجتماعی افسران پلیس باید اجازه تمرکز اصلی ما امنیت عمومی ماموریت."

یک سازمان غیر انتفاعی به نام پرستاران برای عدالت اجتماعی می گذراند در نامه ای به د Blasio و شیا ماه گذشته خواستار اجرای قانون برای محدود کردن غیر ضروری از جمله فعالیت های "اجرای برخی از بزه قوانین" در طول بیماری همه گیر. در این نامه امضا شده توسط 200 پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان پزشکی در COVID-19 مقدم است.

"ما به خصوص نگران به شنیدن این که NYPD است که مصرف یک کسب و کار به عنوان معمول رویکرد پلیس در سطح پایین جرائم در این زمان. برای هر تعامل NYPD است با وجود خطر انتقال ویروس و ما می خواهیم NYPD به این خطر بهداشت عمومی به طور جدی" گروه نوشت.

متخصصان پزشکی خواسته NYPD به "تشویق اجتماعی فاصله از طریق اطلاعیه های خدمات عمومی و نه اجرای آن منجر به تماس های غیر ضروری و خطرات انتقال بیشتر از coronavirus."

این Patrolmen را خیرخواه انجمن شهر پلیس اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای در روز دوشنبه گفت: آن را هم می خواست پلیس از اجتماعی-دورى کسب و کار.

"ترسو که اجرای این شهرستان به ما داده اند چیزی جز مبهم دستورالعمل ها و پیام های مخلوط, ترک پلیس در گوشه و کنار خیابان به دفع کردن برای خودمان" PBA جمهور پت لینچ گفت. "هیچ کس حق دخالت پلیس عمل است. اما در حال حاضر که اجتناب ناپذیر واکنش شدید وارد کرده است آنها یک بار دیگر پرتاب ما زیر اتوبوس."

"به عنوان آب و هوا گرم و همه گیر در ادامه به باز کردن ما بافت اجتماعی افسران پلیس باید اجازه تمرکز اصلی ما امنیت عمومی ماموریت" لینچ اضافه شده است. "اگر ما نمی این شهر سقوط خواهد کرد از هم جدا قبل از چشم ما."

شاهین Newsome رئیس جمهور سیاه زندگی توجه بیشتری نیویورک نیز مدعی شده اند به اشتباه دستگیر شده در برانکس بیش از آخر هفته.

روز یکشنبه Newsome و خواهر خود Chivona Newsome یک دموکرات کنگره نامزد در جنوب برانکس مشترک یک ویدیو از پلیس سفارش ساکنان پراکنده و از Newsome بودن بريدن دور توسط پلیس.

"در حالی که سفید مردمی هستند که با توجه تنقلات در پارک توسط پلیس در طول COVID-19 مردم سیاه و سفید هستند که مورد آزار و اذیت و سرکوب در جوامع خود."

"چرا شما به من ؟ من احساس خطر می کنند!" Newsome yells به گروهی از افسران. "هر بار که من یک قدم شما راه رفتن."

"من مشغول به کار است. اجازه دهید به" پاسخ افسر که به نظر می رسد معاون بازرس پلیس خدمات منطقه 7 که در خدمت NYCHA تحولات در برانکس را 40 و 44 و حقيقت است.

"این است که جامعه ما است. آنها غیر خودی!" Newsome فریاد.

لحظاتی بعد Newsome اعلام "متمم اول قانون اساسی می گوید که می توانم صحبت کنم" در حالی که او قرار داده شده در دستبند.

Chivona Newsome گفت: روزانه وحش که چندین افسران از جمله معاون بازرس نبودند پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی در تعامل است.

در یک صدای جیر جیر در یکشنبه, او نوشت: "در حالی که سفید مردمی هستند که با توجه تنقلات در پارک توسط پلیس در طول COVID-19 مردم سیاه و سفید هستند که مورد آزار و اذیت و سرکوب در جوامع خود. این پرهیاهو و نژادپرستانه رفتار کنیم و سریع پاسخ از" شهردار de Blasio و فرماندار نیویورک اندرو کومو.

O'donnell گفت: روزانه وحش که قبل از Newsome وارد صحنه 44 حوزه افسران در پاسخ به خشونت سرقت از یک زن و شوهر. این منطقه را تجربه کرده است حجم بالایی از خشونت های ماه گذشته, او گفت:.

یکی از قربانیان سرقت پلیس گفت که او به کشف دو مرد که او را دزدیدند و دوست پسر او را در یادبود. پلیس به نام برای پشتیبان گیری و مظنون به سرقت دستگیر o'donnell گفت. اما به عنوان افسران دستور داد که عزاداران برای متفرق کردن او افزود شاهین Newsome وارد شدند و شروع به فریاد.

Shatiallah Adell, 27 بود در یادبود که شامل یک شمع روشنایی برای عمه اش که گذشت از COVID-19. او گفت که ماموران به آنها گفت به نگه داشتن شش پا از هم جدا اما هیچ مشکلی وجود ندارد تا سرقت ماشین پلیس وارد بعد. افسران شدم و او را برداشت 15 ساله پسر عموی حول او در پشت خودرو و امتناع به عزاداران چرا او را دستگیر کردند.

هنگامی که پدر و مادر این پسر با عجله به سمت بینام خودرو Adell می گوید یک افسر اسپری فلفل آنها و چند تن از اعضای این جمعیت است. "او نمی دهد یک هشدار" Adell گفت: از افسر. "ما همه فقط کمک به یکدیگر و ریختن شیر روی چشم ما. آنها عجله ما را به حرکت می کند هنگامی که ما بودند فلفل اسپری."

The Daily Beast رسیده به NYPD برای اظهار نظر در مورد اتهام اسپری فلفل استفاده اما نمی شنوند و با فشار زمان.

"من در واقع بسیار ترس از پلیس. که همه من فکر کردن در مورد" Adell گفت: روزانه وحش. "من آرزو می کنم افسران می دانست که چگونه آنها ساخته شده و ما احساس می کنید." Adell گفت: شاهین Newsome وارد پس از پسر دستگیر شد و تلاش برای کمک به عزاداران است.

در فیلم پست شده در رسانه های اجتماعی دنبال برخورد یک زن می گوید خط از افسران "ما فقط Maced. ما در حال تلاش برای به دست آوردن آن را از چشم ما. ما نمی توانیم به خانه از آنجا که ما می توانید ببینید."

Newsome گفت: روزانه وحش او و خواهر خود شده بود ارائه غذا و سلامتی چک در برانکس به عنوان بخشی از مردم خود غذا برنامه تلاش های مردمی از طریق سیاه و سفید زندگی می کند و ماده که او را دیدم سنگین حضور پلیس در نزدیکی بنای یادبود.

Newsome و خواهر او تصمیم گرفت تا مطمئن شوید همه چیز خوب بود. "آنها باید به سوگواری," او گفت:, و اضافه کرد که پلیس بودند حتی درخواست مردم بر نیمکت پارک به حرکت در امتداد.

Newsome گفت: او گرفته شد به PSA 7 در برانکس و منتشر شد با احضار عدم پراکنده.

"آنها تنها انجام است که در جوامع ما" Newsome گفت. "من فقط نمی فهمم چگونه می تواند من را بازداشت نقل قول را تمام کردن فریاد در پلیس زمانی که ما دیده ایم ویدئوها از مسلح مردان سفید فریاد در پلیس و نه تمرین های اجتماعی فاصله. آن را صرفا نژادپرستانه."

"اگر شما نگاه کنید در نوار من راه رفتن به دور" Newsome اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن