بلاروس شد' دستگیری روسی واگنر سربازان صحنه در یک شگرد برای به تعویق انداختن انتخابات ؟

مسکو—فیلم بودند قطعا نه آنچه که روس ها آمده اند به انتظار از کشور خود راز رزمندگان در خارج از کشور; مردان قدرت

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

مسکو—فیلم بودند قطعا نه آنچه که روس ها آمده اند به انتظار از کشور خود راز رزمندگان در خارج از کشور; مردان قدرتمند در بینام و لباس اعمال نفوذ روسیه در مورد سوریه و اوکراین و آفریقا است. این مردان بودند گرفتار در دوربین توسط بلاروس ماموران امنیتی کاملا آماده نشده است. برخی از آنها برهنه به جز لباس زیر, با, اسناد, تبلیغات, جزوات و کاندوم پراکنده در اطراف اتاق های هتل ها. دیگران عینک مبهم مشخص شده لباس تمام 33 از آنها نظامی-سن روسها ماندم, به خارج مینسک چند روز قبل از بلاروس' انتخابات ریاست جمهوری.

دولت بلاروس آژانس های خبری گزارش سربازان به عنوان امنیتی روسیه پیمانکاران با واگنر یک نظامی خصوصی گروه نزدیک به دولت است. آنها در این کشور برای "بی ثبات کننده" اهداف قبل از انتخابات بلاروس خبر داد. مسکو هرگونه دخالت نظامی در بلاروس و برخی بر این باورند که مزدوران به سادگی با استفاده از این کشور به عنوان یک گذرگاهی در راه خود را به و یا از آخرین ماموریت.

با دستگیری واگنر سربازان بلاروس' بحرانزده رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو است به احتمال زیاد به ساخت بسیاری از دشمنان در روسیه است. بلاروس شورای امنیت متهم دستگیر واگنر سربازان آماده سازی یک "حمله تروریستی" روسی اینترفاکس خبرگزاری گزارش روز پنج شنبه.

بازداشت و متعاقب پخش این فیلم که پخش شد توسط یک دولت بلاروس کانال آژانس خبری تلویزیونی بود که از همه بیشتر گیج کننده به عنوان بلاروس و روسیه شده اند و متحدان در یک ترتیب به نام خارجه اتحادیه برای چند دهه.

برخی از مردان نشان داده شده در لباس زیر خود را با دست پیچ خورده پشت سر خود را. آنها تا به حال خالکوبی بر روی سلاح های خود را و یک مدرسه پچ بخوانید: "کسب و کار ما است, مرگ کسب و کار خوب است." رسانه های دولتی گزارش دادند بیش از 200 چنین سربازان توطئه ناراحت انتخابات ریاست جمهوری در ماه آینده.

روسیه امنیتی خصوصی پیمانکار Wagner شده حامل اعزام جنگجو به شرق اوکراین سوریه و کشورهای آفریقایی از جمله لیبی در مرگبار ماموریت های مخفی است که به کرملین deniability قابل قبول. زمانی که دولت بلاروس رسانه ها منتشر شده اسامی 33 بازداشت سربازان https://www.belta.by/incident/view/pod-minskom-zaderzhany-32-boevika-inostrannoj-chastnoj-voennoj-kompanii-dopolneno-400500-2020/ 17 نفر از آنها همسان به اوکراین لیست "جنایتکاران جنگی" که مبارزه در روسیه و حمایت های جانبی در اوکراین جنگ است. بلاروس روزنامه هفتگی Nasha Niva گزارش شده است که یکی از مزدوران آندره Bakunovich شد یک فرمانده واگنر گروه از تک تیر اندازها.

این "بلاروس-1" کانال به نقل از یک منبع در بلاروس آژانس اطلاعات هنوز هم به نام KGB و گفت که چند تن از بازداشت خصوصی سربازان شد شهروندان روسی که در تلاش برای جلوگیری از مجازات را با نشان دادن مدارک خود را تایید آنها خدمت در نیروی نظامی.

به خوبی شناخته شده روسی ملی رمان نویس Zakhar Prilepin که مبارزه در اوکراین نیز گفت که او به رسمیت شناخته شده چند تن از بازداشت سربازان. "صدها نفر از این افراد در بخش خصوصی نیروهای نظامی و شرکت در درگیری های" Prilepin گفت: ملی, سایت روسی ، سربازان صرفا با استفاده از بلاروس برای حمل و نقل در راه به ماموریت خارجی, او گفت:. "آن است که رفتن به عجیب و غریب اگر در حال حاضر این اتحادیه با دولت شروع خواهد شد برخی از سیاسی حمله و تشنج به دلیل این داستان است."

اما بعد از آن در روز چهارشنبه روسیه فدرال امنیت روسیه جانشین کا گ ب به نظر می رسید به متهم Prilepin از صحبت کردن بیش از حد. "من تعجب است که برخی از ما احمقها تایید کرد که بازداشت مردان سربازان ما خصوصی نظامی نیروهای" بازنشسته FSB general-عمده الکساندر Mikhailov به خبرنگاران گفت.

خصوصی و نیروهای شناخته شده به عنوان واگنر تامین می شود پوتین دوست یوگنی Prigozhin که صاحب شرکت های پذیرایی و شناخته شده است به عنوان پوتین آشپز. "هر زمان که پوتین نیاز به حل یک مسئله خارج از کشور خود آشپز شخصی و متحد نزدیک Prigozhin می فرستد و خود را سربازان" سرگئی Parkhomenko یک مفسر سیاسی گفت: روزانه وحش. "Prigozhin شرکت خوراک کرملین و مبارزه با آن در جنگ است."

دیرین بلاروس مراقب آشنایی با تقریبا سه دهه طولانی حکومت لوکاشنکو پیشنهاد دستگیری بودند به خوبی صحنه "عملکرد" توسط لوکاشنکو شاید جلب حمایت داخلی مخالفان به روسیه قبل از انتخابات در آگوست 9. برای نزدیک به 30 سال لوکاشنکو ادعا تا 80 درصد از حمایت عمومی اما محبوبیت او به تازگی پژمرده همراه با وفاداری خود را به کرملین به مسکو نا امیدی.

ماچو رهبر شناخته شده است که برای تمسخر زنان—و اخیرا کسانی که تسلیم به کروناویروس—به عنوان weaklings در حال حاضر به چالش کشیده شده توسط سه لیبرال و طرفدار غرب در انتخابات. برای هفته هزاران نفر از مردم معترض در بلاروس خواستار پایان دادن به بلاروس را به دیکتاتوری خود را تایید امتیاز ذوب شده را به 24 درصد به گفته برخی از نظر سنجی.

لوکاشنکو ممکن است از دست دادن نعمتی در کاخ کرملین, اما در چشمان پوتین وجود دارد بدون شک او یک چشم انداز بهتر از هر لیبرال طرفدار غرب کاندیداهای زن.

لوکاشنکو است دیرین و رقیب سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آندره Sannikov متقاعد شده است که لوکاشنکو و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تا به حال هم آگاه شده است برنامه ای برای دستگیری واگنر مزدوران جلوتر از زمان.

"پوتین می دهد لوکاشنکو مجوز برای باقی ماندن در قدرت و کمک می کند تا او را با این Wagner رسوایی به تظاهر تهدید بسیار جدی برای ادامه انتخابات نژاد" Sannkov گفت: روزانه وحش. "پوتین در حال ساخت یک اشتباه لوکاشنکو است nutcase."

در دیدار با رئیس بلاروس KGB لوکاشنکو اظهار نظر در دستگیری سربازان روسی: "من به دنبال در واکنش روس ها. آنها هستند در حال حاضر بهانه کرد و گفت که ما به ارمغان آورد آنها را در اینجا خودمان. واضح است که آنها سعی می کنند به نوعی به توجیه خود را کثیف نیت."

آیا او در این طرح به همراه سربازان به بلاروس یا نه لوکاشنکو است که قطعا تلاش برای سرمایه گذاری در آشکار روسیه دخالت. او می تواند حتی سعی کنید برای به تعویق انداختن انتخابات و یا انصراف از آن در دسترس نباشد. "من و شما باید نگران بی ثباتی اوضاع در کشور ما بیشتر از همه" او گفت: پس از دستگیری. "مسئله انتخابات ریاست جمهوری ثانویه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن