سازمان دیده بان John Boyega, را, غم انگیز, قدرتمند, لندن در اعتراض به سخنرانی

John Boyega, تحویل یک پیام قوی به معترضان در لندن در روز چهارشنبه ، این جنگ ستارگان بازیگر پرشور سخنرانی را تر

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

John Boyega, تحویل یک پیام قوی به معترضان در لندن در روز چهارشنبه ، این جنگ ستارگان بازیگر پرشور سخنرانی را ترک کرد و در اشک و در برابر او به نام برای کشورهای در سراسر کشور به مبارزه برای زندگی مردم و کرامت است. "سیاه و سفید زندگی همیشه اهمیت," او گفت:. "ما همواره مهم بوده است. ما همیشه به معنای چیزی است. ما همیشه موفق بدون در نظر گرفتن. و در حال حاضر زمان است. I ain't انتظار."

"من نمی دانم اگر من قصد دارم به یک حرفه ای بعد از این" Boyega, اضافه شده. "اما برو که."

Boyega, احساسات قابل لمس است در طول سخنرانی خود که می آید به عنوان بسیاری از مشاهیر پیوست تظاهرات در سراسر جهان است. در روز سه شنبه Keke Palmer خواست ملی Guardsmen به راهپیمایی در همبستگی با معترضان. دیگر مشهور است که باید پیوست تظاهرات عبارتند از: Tessa Thompson, آریانا گراند و Jamie Foxx.

"هر فرد سیاه و سفید در اینجا به یاد زمانی که فرد دیگری به شما یاد آوری است که شما سیاه" Boyega گفت. صدای او را شکست و به او گفت: جمعیت "من شما نیاز به درک چگونه درد این گه است. من نیاز به شما را به درک چه دردناک است برای یادآوری شود هر روز که از نژاد خود را به معنی هیچ چیز نیست."

"این است که نه مورد دیگر" Boyega گفت. "است که هرگز مورد دیگر... ما یک نمایندگی فیزیکی از ما حمایت جورج فلوید. ما نمایندگی فیزیکی پشتیبانی ما برای ساندرا شیرین و مطلوب. ما نمایندگی فیزیکی پشتیبانی ما برای Trayvon Martin. ما نمایندگی فیزیکی پشتیبانی ما برای استفان لارنس. برای مارک دوگان."

Boyega نیز تشویق معترضان به باقی می ماند "به عنوان صلح آمیز و سازمان یافته به عنوان امکان پذیر است زیرا شما می دانید که آنها می خواهند ما را به ظروف سرباز یا مسافر."

به عنوان او بسته سخنرانی خود Boyega به ذکر است که این تلاش به پایان خواهد رسید پس از اعتراض است. "امروز روزی است که ما به یاد [ما کودکان] که ما در حال اختصاص داده شده—و این یک تعهد مادام العمر," Boyega گفت. "بچه ها ما را ترک نمی کند و در اینجا متوقف شود. این است که طول عمر... ما می توانیم همه با هم به پیوستن به این یک دنیای بهتر. ما می توانیم همه با هم به پیوستن به این ویژه. ما می توانیم همه با هم بپیوندند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب