WBCSD منتشر اکتشاف به سیستم تحول در حمایت از فراگیر و پایدار برای رشد کسب و کار

شورای کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) منتشر شد آخرین آن چشم انداز 2050 موضوع مختصری که بر تساوی یک طیف گست

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

شورای کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) منتشر شد آخرین آن چشم انداز 2050 موضوع مختصری که بر تساوی یک طیف گسترده ای از نظر کارشناسان و تحقیقات به ارائه مختصر و اجمالی از چگونگی سیستم های تحول رخ می دهد. آن را فراهم می کند کسب و کار با یک درک مشترک از نقش آن می تواند و باید در شتاب تحولات مورد نیاز برای رسیدن به فراگیر و پایدار رشد.

این قطعه از کار موقت خروجی از WBCSD کنونی بازخوانی چشم انداز خود را تا سال 2050 یک نقطه عطفی 2010 گزارش که گذاشته یک مسیر به یک جهان که در آن نه میلیارد نفر از مردم قادر به زندگی می کنند و در درون مرزهای سیاره تا اواسط قرن. WBCSD در حال کار با هم با 40 از شرکت های عضو آن برای به روز رسانی این کار و دوباره ارائه کسب و کار با یک دستور کار مشترک برای اقدام در طول دهه آمده است.

چشم انداز ما از بیش از نه میلیارد نفر نیز در داخل مرزهای سیاره نمی توان متوجه شدم از طریق کسب و کار به عنوان معمول است. ساخت این چشم انداز یک واقعیت خواستار تحول در سراسر طیف گسترده ای از کلید های جهانی سیستم های رانندگی به جلو رادیکال تغییر در چگونه ما قدرت ما در جوامع خودمان تغذیه ساخت جوامع که در آن زندگی می کنیم حرکت در اطراف و مصرف کالا و خدمات است.

پیتر باکررئیس جمهور و مدیر عامل شرکت WBCSD نظر: "این موضوع مختصر نشان دهنده یک پایه و اساس مهم برای ما کار به روز کردن WBCSD چشم انداز 2050. وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد سیستم های انتقال;: اما برای ما به نوبه خود بحث را به عمل و واقعا تحویل تحول, تغییر, این مهم است که ما درک می کنیم چگونه سیستم در واقع تبدیل به چه مولفه های کلیدی از تغییر و تحول هستند و نقش بسیار مهم است که کسب و کار را به بازی در هر یک موفق تحول است."

اصطلاح "سیستم انتقال" به طور فزاینده ای مورد استفاده برای توصیف آنچه که مورد نیاز برای رسیدن به توسعه پایدار است. بازیکنان در سراسر دولت صنعت و دانشگاه و جامعه مدنی در حال بیشتر و بیشتر تراز وسط قرار دارد در موقعیت خود را که توسعه پایدار و چالش های ما پیچیده هستند بسیار به هم پیوسته و سیستماتیک و این تغییر تدریجی را نمی خواهد به اندازه کافی برای رسیدن به یک واقعا آینده ای پایدار.

با وجود ادامه تعمیم مفهوم سیستم های تحول این اصطلاح اغلب تفسیر متفاوت و با اعمال سطوح مختلف از جاه طلبی. به ما بهترین شانس ممکن است از تامین امنیت واقعی را تغییر دهید و اطمینان حاصل کرد که سیستمیک خطرات و آسیب پذیری نیست و همچنان به تجمع حیاتی است که ما توسعه روشن و جمعی از شناخت سیستم های تحول در واقع شامل, چگونه آن اتفاق می افتد و اهرم است که بازیگران مختلف از جمله بخش خصوصی می تواند به جلو برای سرعت بخشیدن به تغییر پایدار است که به فوریت مورد نیاز است.

این موضوع مختصر مجموعه های خارج برای پاسخ به این سوالات. نقشه کشی در یک گسترده ادبیات نقد و بررسی و یک سری از کارشناس مصاحبه آن را میسازد یک نظریه رایج و واژگان برای کسب و کار است که حمایت از غیر معمول وظیفه رانندگی تحول کلیدی سیستم های اقتصادی در این سال مهم پیش رو است.

با جهان در حال حاضر رو بی نظیر در سطح اختلال در مهمترین آنها در قالب سریع تشدید COVID-19 همه گیر و نابرابری را تشدید ضروری است که ما برنامه بازیابی ما در خط با تحولاتی که نشستن در قلب ما چشم انداز 2050: ما باید پیکربندی مجدد سیستم به تحویل رفاه طولانی مدت و انعطاف پذیری برای هر دو مردم و سیاره است.

خلاصه موضوع این است که بخشی از یک سری از منابعی که WBCSD آزاد خواهد شد در طول این دوره از سال 2020 در حمایت از چشم انداز خود را تا سال 2050 تازه کردن. در میان منابع که در حال حاضر تولید شده در حال تجزیه و تحلیل Macrotrends & اختلال در شکل گیری 2020-2030 و یک قطعه کار به دنبال در عواقب COVID-19 برای دهه پیش رو است.

در ماه های آینده ما خواهد شد بیشتر فکر, قطعه, حمایت از شرکت های آنها به عنوان حرکت به چالش ها پاسخ به اجتماعی و بحران اقتصادی به راه انداخته توسط COVID-19 همه در حالی که حفظ (و افزایش) جاه طلبی در تحقق توسعه پایدار است. ما باید نگه داشتن چشم انداز ما تا سال 2050 از نه میلیارد نفر زندگی خوبی در مرزهای سیاره در قلب ما COVID-19 بازیابی تلاش – آن بوده است هرگز بیشتر مرتبط است.

اطلاعات بیشتر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن