ما اهدا USD2.5 میلیون دلار به سازمان های خیریه در سراسر اروپا و آمریکا به عنوان بخشی از ما COVID-19 صندوق کمک

استاندارد چارترد اعلام کرده است جزئیات بیشتر در مورد چگونه به بانک ارائه هر دو کوتاه مدت امداد و دراز مدت کمک

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

استاندارد چارترد اعلام کرده است جزئیات بیشتر در مورد چگونه به بانک ارائه هر دو کوتاه مدت امداد و دراز مدت کمک به جوامع در سراسر اروپا و آمریکا بازارهای طریق این بانک به تازگی راه اندازی USD50 میلیون COVID-19 جهانی صندوق خیریه.

USD2.5 میلیون دلار اختصاص داده شده به بیش از 30 سازمان های خیریه محلی در 16 بازار در سراسر منطقه با $300,000 که در کنار مجموعه ای از کارکنان به معرفی شایسته باعث می شود در خط مقدم تلاش های امدادی برای دریافت به اشتراک گذاری در سراسر اروپا و آمریکا. این رویکرد فعال است بانک برای دریافت پول به سرعت که در آن مورد نیاز است در کشور ما در عمل.

گیرندگان در منطقه شامل سنت جان آمبولانس انستیتوی ملی سلطنتی افراد نابینا (RNIB) و سن انگلستان مدوی در انگلستان; نیویورک بر اساس Citymeals بر روی چهار چرخ, New Jersey مبتنی بر جامعه, مواد غذایی, بانک مرکزی, New Jersey, سان فرانسیسکو بر راه متحده منطقه خلیج و هوستون بر اساس راه متحده بیشتر هوستون در آمریکا; برجسته فرانسوی بشردوستانه شبکه Fondation de France; هواپیما اجاره ایرلند ابتکار مستقیم PPE تهیه طرح برای ایرلندی خدمات سلامت اجرایی و بهداشت و درمان, موسسه خیریه, Fundacja Wielka Orkiestra Swiatecznej Pomocy در لهستان.

این بانک است که در روند پیشرفت دیگر کمک های مالی در سراسر منطقه است.

استاندارد چارترد نیز مفتخر است اعلام کند که آن را اهدا 42,000 ماسک برای حمایت از خط مقدم مبارزه با COVID-19 سراسر اروپا و آمریکا. در میان کسانی که به دریافت های حیاتی تجهیزات حفاظتی شامل ماری کوری بیمارستان در فرانسه سنت جان آمبولانس در انگلستان در بیمارستان نیویورک, نیوجرسی, سان فرانسیسکو, هوستون و آمریکای لاتین و بیمارستان عمومی در نیوجرسی.

اظهار نظر در کمک های صندوق تریسی Clarke, مدیر اجرایی, اروپا و آمریکا, بانک استاندارد چارترد گفت: "تمرکز ما این است که به ارائه سریع و موثر اضطراری امداد رسانی به کسانی که آسیب پذیر هستند و در حال حاضر حمایت از بهبود اقتصادی و حمایت از معیشت در طول coronavirus همه گیر در مناطق که در آن عمل می کنیم. انعطاف پذیری استاندارد چارترد کسب و کار به معنی ما به خوبی می چرخاند به ارائه کمک های مالی به سازمان های خیریه محلی در نیاز به عنوان ما در تلاش برای ادامه زندگی ما در اینجا به خوبی با ارزش های حمایت از جوامع اطراف ما در حال حاضر و آینده است."

مت استرینگر مدیر ارشد اجرایی در RNIB یکی از پیشرو در انگلستان از دست دادن بینایی خیریه گفت: "Coronavirus تا به حال تاثیر زیادی بر روی همه ما و کور و بخشی از مردم روبرو هستند چالش های خاص. بسیاری از آنها در تلاش برای دسترسی به اقلام ضروری مانند غذا و دارو و یا خواندن آخرین اطلاعات دولت. ما این چالش ها سر در با باز کردن خط تلفن ما برای طولانی تر برای پاسخ به افزایش تماس ها و گسترش خدمات و مبارزات برای اطمینان کور و بخشی از مردم دریافت منابع و پشتیبانی آنها نیاز دارید. ما می خواهم به اطمینان حاصل شود که دو میلیون نفر از مردم با از دست دادن بینایی در سراسر انگلستان اقامت امن و احساس متصل در طول همه گیر است و کمک های مالی مانند این یکی از بانک استاندارد چارترد که ما را قادر به گسترش عملیات ما و ادامه ارائه خدمات ما در یک زمان زمانی که آنها بیشتر مورد نیاز است.

بث Shapiro, مدیر اجرایی, Citymeals بر روی چهار چرخ در نیویورک گفت: "ما بسیار سپاسگزار از این سخاوتمندانه و حیاتی حمایت کمک خواهد کرد که آن را ممکن است برای ما برای ارائه 450,000 قفسه پایدار اضطراری وعده های غذایی به بیش از 40 ، 000 سالمندان نیویورکی در طول COVID-19 همه گیر و حفظ عادی ما خدمات تحویل غذا."

بانک نیز مفتخر است که این نه تنها کمک به آن جوامع از لحاظ مالی وجود دارد اما تعداد قابل توجهی از استاندارد چارترد کارکنان داوطلب وقت خود را برای کمک به کسانی که به آن نیاز دارید. به عنوان یک نتیجه پرداخت داوطلبانه ترک شده است افزایش یافته و به مدت چهار روز.

اخبار امروز زیر این بانک اعلام اخیر به ارتکاب 1 دلار, میلیارد دلار از تامین مالی برای شرکت های که ارائه کالا و خدمات برای کمک به مبارزه با COVID-19 و کسانی که برنامه ریزی سوئیچ به ساخت محصولات است که در تقاضای بالا هستند برای مبارزه با جهانی همه گیر.

استاندارد چارترد

ما پیشرو بانکداری بین المللی, با حضور در 59 از جهان ترین بازارهای پویا و در خدمت مشتریان در بیشتر 85. هدف ما این است که به درایو تجارت و رفاه از طریق منحصر به فرد ما تنوع و ما میراث و ارزش های بیان شده در نام تجاری ما قول می دهم اینجا برای خوب است.

Stan ذکر شده است در لندن و هنگ کنگ بورس و همچنین بمبئی و ملی در مبادلات سهام در هند.

برای داستان های بیشتر و نظرات کارشناسان لطفا بینش در sc.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن