گلدبرگ Whoopi و Joy Behar تعطیل مگان مک کین COVID فوران

مشاهده تفویض به دیگری فریاد مسابقه در صبح روز چهارشنبه پس از شرکت میزبان مگان مک کین به نظر می رسد که او اعتما

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

مشاهده تفویض به دیگری فریاد مسابقه در صبح روز چهارشنبه پس از شرکت میزبان مگان مک کین به نظر می رسد که او اعتماد Tucker Carlson بیش از Dr. Anthony Fauci وقتی که می آید به COVID-19.

آن زمانی آغاز شد که Joy Behar رفت و پس از کنگره جمهوری خواهان برای "حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن" و "اولویت اقتصاد بر علم." آنها فقط شروع به پوشیدن ماسک او پیشنهاد کرد در حال حاضر که رئیس جمهور نظرسنجی شماره در بی مهابا کاهش است. "آنها غارتی این رئیس جمهور پایین جاده) به نابودی و همه ما در این غرق شدن قایق با آنها را تا زمانی که این کشور می شود آن را با هم و می گوید: ما نیاز به رهبری" پندار گفت. "من می گویند رای دادن همه آنها را. همه آنها. هر حزب جمهوری خواه در حال اجرا است."

مک کین می تواند دیده می شود بر روی صفحه نمایش گسترش چشم او در ناباوری اما برای اولین بار آن را آفتابی بود Hostin را به نوبه خود. او با اشاره به مطالعات جدید نشان می دهد که چگونه رادیو فردا ممکن است به شدت به شدت همه گیر و با پخش اطلاعات غلط به بیننده است.

"من 100 درصد مایل به می گویند در تلویزیون است که من لازم نیست که ایمان و اعتماد به دکتر Fauci در راه است که من" مک کین اعلام کرده بود که آن را به نوبه خود او را به صحبت می کنند.

به عنوان او انجام داده است در گذشته مک کین با اشاره به قرار نفاق وقتی که می آید به زندگی ماده تظاهرات و در حال حاضر پراید پیاده روی.

"این فوق العاده است که مردم در راهپیمایی هر زمان دیگر به غیر از یک بیماری همه گیر در اینجا ما قرار نیست به این هم نزدیک است," او گفت:. "من قرار بود در عرض شش فوت از مردم است. این روایت در ادامه به اشتباه من. جمهوری خواهان شیطان هستند. فاکس نیوز است اما معترضان برای غرور و معترضان برای زندگی, آن را خوب و همه گیر وجود ندارد."

همزمان Behar و گلدبرگ Whoopi در آمد با, "در واقع من فکر می کنم" و "هیچ کس نمی گفت که."

"من تنها محافظه کار در این نشان می دهد و من این محل را ترک کنند و همه من تقریبا مصرف محافظه کار رسانه ای" مک کین ادامه داد. "بنابراین من فقط در تلاش برای توضیح آنچه که محافظه کاران در حال دیدن و تا آنجا که شما می خواهید به زباله فاکس نیوز Tucker Carlson کمترین مقبولیت و شماره فاکس نیوز تاریخ در حال حاضر تا حدودی به این دلیل که او گفت: بسیار فصیح راه چه من و گفت در حال حاضر است."

دوباره گلدبرگ و پندار و نمی تواند صبر کنید برای رد ادعای خود صحبت کردن بیش از هر یک از دیگر با خود rebuttals.

"چه کسی گفت که این خوب بود برای کسی هست؟" پندار و خواسته.

"در این نقطه وجود ندارد و فرد در کشور ما است که می تواند با نگاه به آنچه اتفاق می افتد و می گویند که خود را از سیاست اشتباه است یا من سیاست اشتباه است" گلدبرگ گفت. "این است که در مورد سیاست. افرادی که محافظه کار افرادی که از حزب جمهوری خواه افرادی که دموکرات آنها در حال تمام شدن ضربه به همان شیوه. مردم در حال مرگ هستند!" او سپس افزود: "ما در مورد این واقعیت است که همه را در هیئت مدیره برای جلوگیری از گسترش این چیز. گفت: ما آن را به راهپیمایان گفت: ما آن را برای همه است. هیچ کس در حال ساخت یک تفاوت."

"دکتر Fauci است, در راه است که من را دوست دارند" مک کین پاسخ داد با این استدلال که مقامات بهداشتی "شده اند باید جیغ, قتل خونین" در هنگام تظاهرات آغاز شده است. "من فکر می کنم وجود دارد تصور ساخته شده از برخی از افراد که آن را OK به دلیل اعتراض و بحران وجودی از خشونت پلیس که ما می توانیم یکی دیگر از گفتگو در زمان دیگری مهم تر بود از این ویروس و شیوع."

به عنوان مک کین رفت در گلدبرگ دوباره بسته او را با "هیچ کس گفت که! گوش دادن شما می خواهید برای مبارزه در مورد آن ما می توانید در مورد آن, اما این چیزی است که گفته شده است." زمانی که او پس از آن در مورد شکایت Behar استدلال به رای همه جمهوری خواهان از دفتر گلدبرگ شات بازگشت "که به نظر او!"

مک کین آمد با "نظر من این است که مسخره!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب