خواهد آلمان را COVID-19 بيمار از روسیه ؟

پزشکان آلمانی و سیاستمداران آماده برای شرکت در coronavirus بیماران از روسیه است. شده است وجود دارد بدون نظر از

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

پزشکان آلمانی و سیاستمداران آماده برای شرکت در coronavirus بیماران از روسیه است. شده است وجود دارد بدون نظر از مسکو اما ناظران در آلمان درخواست خواهد شد که پرداخت هزینه درمان خود را.

"اگر روسیه منابع کشیده من بسیار به نفع درمان بیماران از روسیه است. ما باید از این ظرفیت به انجام آن می گوید:" ماتیاس Kochanek داخلی سر مراقبت های ویژه در بیمارستان دانشگاه کلن است. او در بیمارستان است و حدود 120 تخت های مراقبت ويژه اما در حال حاضر آن را به هیچ یک از بیماران با COVID-19 که نیاز به تهویه مصنوعی.

با توجه به آلمانی انجمن بین رشته ای به صورت فشرده و طب اورژانس (DIVI) آلمان بیش از 30000 تخت های مراقبت ويژه – و تنها کمی بیش از نیمی از آنها اشغال شده است.

تا به حال تصمیم گرفته شده در سطح فدرال به این معنی است که تنها coronavirus بیماران از کشورهای اتحادیه اروپا, ایتالیا, اسپانیا, فرانسه, بلژیک و هلند ممکن است به ارمغان آورد به آلمان برای درمان. در پایان آوریل, آلمانی, وزیر بهداشت, ینس Spahn تاکید کرد که "آلمان خواهد پرداخت هزینه های درمان; است که ما درک درستی از همبستگی اروپایی." وزارت تخمین زده می شود که این هزینه ها می تواند تا حد €20 میلیون. ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع یکی از ایالات آلمان را در COVID-19 بيمار از ایتالیا. تجربه مثبت برای بیماران و کارکنان بیمارستان, ماتیاس عاشق گفت: DW.

Wolfgang Holzgreve (DW/N. Smolentceva)

Holzgreve از ادکلن در دانشگاه درمانگاه خوشحال به پذیرفتن بیماران روسی

شیوع کروناویروس در روسیه

بن دانشگاه بیمارستان نیز آماده پذیرش بیماران از روسیه است. ولفگانگ Holzgreve آن مدیر پزشکی و مدیر عامل شرکت معتقد است که این وظیفه بین المللی در شهر بن به قبول موارد خاص از خارج از کشور نیز هست. بیماران از روسیه و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق هستند و اغلب به درمان وجود دارد. اما بیماران از روسیه نمی تواند در حال حاضر وارد آلمان به دلیل coronavirus محدودیت.

بیشتر بخوانید: روسیه برطرف مستند در ارتفاع شیوع

تعداد coronavirus عفونت در روسیه افزایش یافته است و سریع فقط در یک دوره کوتاه از زمان. اکثر موارد در پایتخت مسکو. با توجه به دولت روسیه آمار رسمی بیش از 360,000 مردم در سراسر کشور باید آزمایش مثبت برای این ویروس و بیش از 3000 فوت کرده اند. این به این معنی وجود دارد بیشتر افراد آلوده در روسیه بیش از هر کشور دیگری در اروپا است.

ابتکار ایالات آلمان

مایکل Kretschmer برتر از آلمان, خارجه زاکسن, اخیرا گفته اشپیگل اخبار خروجی که با در نظر گرفتن این تحولات در روسیه "این امر ارسال یک سیگنال قوی از اتحادیه اروپا اگر ما برای درمان بیماران از روسیه در اینجا به عنوان به خوبی." این باید در واقع اتفاق می افتد به عنوان یک ماده البته ، "ما در حال تلاش برای کمک به در اروپا به عنوان یک کل. و من فکر می کنم ما باید همچنین نشان دادن همبستگی خود با روسیه است."

پس از Kretschmer حاکم شهردار برلین, Michael Müller همچنین ارائه درمان برای coronavirus بیماران. "من بیش از حد ساخته شده یک پیشنهاد به ما شریک شهرستان, مسکو," او گفت: Tagesspiegel روزنامه. "تا کنون هیچ پاسخ; پیشنهاد هنوز هم می ایستد."

DW ساخته شده سوالات با شهر مسکو و وزارت امور خارجه روسیه در مورد ارائه می دهد از برلین و زاکسن, اما این همچنین بدون جواب رفت.

در حال حاضر کسانی هستند که فقط متحده را ساخته اند یک پیشنهاد است. یک سخنگوی وزارت امور خارجه معاونت ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع مطلع DW که دولت تا به حال "به عنوان یک ژست فعال همبستگی اروپایی و پس از بررسی ظرفیت های خود را پذیرفته COVID-19 بيمار از خصوص به شدت تحت تاثیر قرار مناطق در ایتالیا و فرانسه و همچنین از سراسر مرز در هلند است." او گفت که آنها تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت درخواست رسمی از دولت روسیه در این زمینه است.

که پرداخت این لایحه ؟

سباستین Gülde سخنگوی آلمان وزارت بهداشت گفت: اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که "این طرح برای درمان بیماران خارجی – در حال حاضر از روسیه به طور خاص – در حال آمدن از دولتهای خود را پس از آن ایالات متحده که مسئول پاسخ دادن به سوالات در این است." برای مثال بیمارستان خود را برای روشن شدن چگونه بسیاری از ونتيلاتور تخت می تواند در دسترس ساخته شده به بیماران از خارج از کشور.

اما بیمارستان آلمان نیز به روشن شدن چگونه درمان می شود تامین می شود. با بیماران خارجی این است که معمولا مرتب یا به طور مستقیم با بیمار و یا با خود و یا شرکت های بیمه. و آن را مقدار زیادی از پول.

بیشتر بخوانید: پوتین spoeksman دیمیتری Peskov شما با کروناویروس

"دو هفته در بخش مراقبتهای ويژه با تهویه مصنوعی هزینه های ده ها هزار بلکه صدها هزار یورو در هر بیمار می گوید:" کنستانتین Virko از شرکت آلمانی Germed است که فعال در بخش گردشگری برای سال های بسیاری است. Virko شک و تردید است که مقامات آلمانی خواهد بود مایل به پوشش هزینه های درمان برای coronavirus بیماران از روسیه در همان راه آنها را برای بیماران از برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

بسیاری از بیماران Germed با این نسخهها کار خود را پرداخت آلمانی صورتحساب خود را. برخی از دریافت کمک مالی از پایه.

وجود دارد همچنین بیمارانی که تحت درمان در هزینه دفاع روسیه و یا وزارت بهداشت – مانند سرگئی Filin روسیه رقصنده سابق باله بولشوی که آورده بود به آخن برای توانبخشی پس از حمله با اسید. با توجه به Virko عمل به تاریخ نشان می دهد که مقامات آلمانی هرگز پوشش هزینه های درمان.

هر روز DW سردبیران ارسال مجموعه ای از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب