Wolters کتاب ذیل سرمایه گذاری, ریسک و گزارش پیروزی در خطر جوایز مجله برای سومین سال متوالی

Wolters کتاب ذیل سرمایه گذاری, ریسک و گزارش (FRR) کسب و کار موفق به کسب یک جایزه بزرگ از خطر magazine. برای سو

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Wolters کتاب ذیل سرمایه گذاری, ریسک و گزارش (FRR) کسب و کار موفق به کسب یک جایزه بزرگ از خطر magazine. برای سومین سال خود را در حال اجرا OneSumX برای تنظیم گزارش حل شده است به نام نظارتی سیستم گزارش دهی از سال در نشریه سالانه فن آوری جوایز که جشن تعالی و نوآوری است.

این جوایز که به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود در میان معتبر ترین تمجید فن آوری مالی شد و تصمیم گرفت با یک متخصص پانل از قضات از جمله ریسک مجله تیم تحریریه.

OneSumX برای تنظیم گزارش ترکیبی از داده های بانک به یک منبع داده ها برای اطمینان از ثبات و آشتی دقت و شامل Wolters کتاب ذیل تنظیم مقررات به روز رسانی خدمات. این سرویس منحصر به فرد است که توسط Wolters کتاب ذیل کارشناسان که به طور فعال نظارت بر قوانین و مقررات در 30 کشور جهان است.

قضات اظهار نظر چگونه Wolters کتاب ذیل FRR "اتحاد خود را حفظ موقعیت رقابتی قوی و همچنین آماده سازی هوشمندانه و انرژی برای آینده است." این پنل همچنین اشاره کرد که چگونه Wolters کتاب ذیل FRR "ارائه می دهد محصول خوب و نظارتی پوشش... [با] چشمگیر سازگار و قانع کننده راه حل است."

جایزه جشن به رسمیت می شناسد و تعدادی از نوآوری های اخیر برای راه حل. سال گذشته Wolters کتاب ذیل FRR راه اندازی یک نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) تنظیم گزارش راه حل با قابلیت های مشابه به خود در قضیه محصول. خدمات قابل اجرا بر روی Microsoft Azure با پلت فرم مدیریت Wolters کتاب ذیل FRR از جمله مداوم و ارتقاء نرم افزار تست و رفع.

در همان زمان Wolters کتاب ذیل FRR معرفی یک ارتقاء عمده به آن OneSumX نظارتی موتور. ارتقاء فراهم می کند بهبود عملکرد و تجربه کاربری بهتر از نظر سرعت, اتوماسیون و مقیاس پذیری. این ویژگی های پیشرفته مدیریت داده ها لایه به ارائه اطلاعات کامل و نسب و همچنین ادغام با OneSumX سرمایه گذاری و ریسک, راه حل. مشتریان هم اکنون می توانید ضبط داده های منبع نظارتی تعریف شده گزارش و اجرای اعتبار سنجی تنظیمات و حسابرسی قبل از ارسال داده ها به رگولاتور.

"ما در حال افتخار به رسمیت شناخته شود و برای سومین سال متوالی با این ویژه جایزه معتبر. 12 ماه گذشته را دیده اند ما راه اندازی یک نرم افزار به عنوان یک سرویس تنظیم گزارش راه حل مارک اولین بار است که این شرکت OneSumX قانونی نرم افزار در دسترس ساخته شده بر روی ابر در نتیجه هماهنگی با تکنولوژی ابر استراتژی های مشتریان ما در حال اتخاذ" اظهار نظر کلودیو Salinardi معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل Wolters کتاب ذیل FRR. "ما همچنین پرده برداری از یک ارتقاء عمده به ما OneSumX نظارتی موتور است که با افزایش عملکرد و تجربه کاربری بهتر از نظر سرعت, اتوماسیون و مقیاس پذیری."

Wolters کتاب ذیل FRR که بخشی از Wolters کتاب ذیل حکومت, Risk & Compliance (GRC) تقسیم یک رهبر بازار جهانی در ارائه یکپارچه پیروی از مقررات و گزارش راه حل. این پشتیبانی از تنظیم موسسات مالی در جلسه تعهدات خود را به خارجی رگولاتور و خود را در هیئت مدیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن