جهان 3D چاپ فیبر تقویت شده با پلاستیک پل پیاده رو هموار راه را برای دایره مرکب

سلطنتی HaskoningDHV DSM - جهانی هدف رهبری و مبتنی بر علم با شرکت در تغذیه, بهداشت و زندگی پایدار و شهر روتردام

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

سلطنتی HaskoningDHV DSM - جهانی هدف رهبری و مبتنی بر علم با شرکت در تغذیه, بهداشت و زندگی پایدار و شهر روتردام اعلام کرده اند که قصد همکاری در طراحی و ساخت یک دایره جدید کامپوزیت پل پیاده رو که نصب خواهد شد در روتردام.

روتردام پویا و نوآورانه شهرستان در خط مقدم در استفاده از کامپوزیت پل به زیر بنای این شهر رانندگی نسبت به دوری و پایداری.

پایداری و نسل بعدی زیرساخت

Mozafar, کاربران گفت: Asset Manager از شهر روتردام گفت: "شهر روتردام مفتخر است به عنوان یک رهبر هوشمند و دایره استفاده از کامپوزیت در پل. همراه با رویال HaskoningDHV و DSM ما در ادامه به فشار مرزهای پایداری برای پل ها با استفاده از گرمانرم را قادر خواهد ساخت که بیشتر دوری.

"3D-چاپ FRP پل پیاده رو به عنوان یک دایره کامپوزیت راستا با شهر ما بلند پروازانه پایداری به اهداف کاهش انتشار کربن و ترویج liveability و ما مفتخریم به عنوان اولین شهر برای تست چاپ و نصب آن.

"ما استفاده از کامپوزیت در پل ها به عنوان یک راه حل هوشمند به جای ما مسن تر ساخت. با بیش از 1000 پل در روتردام ما دائما به دنبال به مرزهای توسعه نسل بعدی از پل خواهد شد که بیشتر پایدار و دایره با پایین تعمیر و نگهداری و هزینه های چرخه عمر."

دایره مرکب

با توجه به موریس Kardas کسب و کار مدیریت توسعه در رویال HaskoningDHV: "ما اعلام کرد نمونه اولیه از این دایره کامپوزیت پل در سال 2019 و با چشم انداز و حمایت از همکاران ما DSM و شهر روتردام ما هم اکنون می توانید این را یک گام بیشتر است.

"روتردام و هلند هستند و جلوتر از منحنی در نوآوری در زیرساخت ها به ویژه در زمینه پایداری و دوری. با معرفی دایره مرکب خود را به پل زیرساخت روتردام ثابت می کند یک بار دیگر به یک شهر پیش از بازی. این یک تغییر گام است که نشانگر یک تلاش جمعی به نوآوری از ایده به تحقق و ushers در عصر جدید از طراحی پایدار و پل قابلیت."

دایره کامپوزیت پل پیاده رو است ساخته شده از الیاف ترموپلاستیک تقویت شده با نام Arnite® است که ترکیبی از کارایی بالا با دوری.

پاتریک Duis ارشد توسعه نرم افزار تخصصی ساخت افزودنی در DSM افزود: "به چاپ دایره کامپوزیت پل را قادر می سازد انتقال به یک پایدار تر و دایره نوع پل با حداقل سایش و پارگی. حالا که ما این دایره جدید مرکب از منبع مواد قابل بازیافت همراه با مورد عملکرد خواص در دسترس ما می توانید شروع به در نظر گرفتن محیط زیست, طراحی زیرساخت های به سطح بعدی."

مدرن و با دوام پل پیاده رو راه حل

این پل پیاده رو خواهد بود توسعه یافته به شدت در خط با بالاترین استانداردهای ایمنی برای زمین طراحی پل. شهر روتردام زیرساخت های کارشناسان در کامپوزیت پل خواهد بود از نزدیک درگیر در طراحی و ساخت روند.

سنسور همچنین می تواند شامل به پل پیاده رو برای ساخت یک دوقلو های دیجیتال از پل. این سنسور می تواند پیش بینی و بهینه سازی نگهداری و حصول اطمینان از ایمنی و افزایش طول عمر از پل. تخمین زده می شود این پل پیاده رو نصب خواهد شد و در پایان سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن