WPP نام خلاق ترین شرکت ارتباطات از دهه توسط Cannes Lions جشنواره بین المللی خلاقیت

این Cannes Lions جشنواره بین المللی خلاقیت امروز به نام WPP به عنوان شرکت برگزاری دهه. Cannes Lions در جهان اس

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

این Cannes Lions جشنواره بین المللی خلاقیت امروز به نام WPP به عنوان شرکت برگزاری دهه.

Cannes Lions در جهان است که منجر رویداد و جوایز برنامه برای بازاریابی خلاق جامعه است. در این سال ویژه رتبه بندی جهانی تشخیص آن دسته از شرکت هایی که نشان داده اند بزرگترین پایدار خلاق تعالی بر اساس برد و شارت کار بیش از 10 سال گذشته است.

در میان شیرها اعطا بین سال های 2010 و 2019, WPP سازمان های برنده در مجموع از 51 جایزه بزرگ و تیتانیوم شیرها برای کار های مختلف از جمله: 2011 Dove Real Beauty طرح توسط Ogilvy – یکی از بیشترین بازدید تبلیغات تمام وقت; 2016 دو جایزه بزرگ برنده داده محور بعدی رامبراند برای ING توسط Wunderman Thompson; و در سال گذشته شیشه شیر برای تغییر و تیتانیوم برنده که از گذشته تا کنون موضوع برای مستر و BNP Paribas توسط VMLY&R و Wavemaker, که به دنبال تبدیل این روایت برای زنان است.

VMLY&R دبی نیز برنده منطقه ای آژانس دهه در خاورمیانه و آفریقا است.

علامت گذاری به عنوان خوانده شده, مدیر عامل شرکت WPP گفت: "جشنواره کن شیرها این است که صنعت ما مهم ترین جشن, خلاقیت, و این جایزه باعث می شود من خودمان افتخار از همیشه مردم ما و کار فوق العاده ای انجام داده ایم برای مشتریان ما.

"خلاقیت است بیش از فقط یک ایده عالی است; آن را در مورد تغییر برداشت و پرسش از وضع موجود و تبدیل کسب و کار. من می خواهم برای تشکر از ما مشتریان فوق العاده است که تشخیص قدرت است که خلاقیت و کسی که قرار دادن اعتماد خود را در WPP و ما در سازمان به ارائه آن را هر روز در سراسر جهان است."

در مورد WPP
WPP خلاق تحول شرکت. ما با استفاده از قدرت خلاقیت خود برای ساختن آینده بهتر برای مردم ما مشتریان و جوامع است. برای اطلاعات بیشتر www.wpp.com.

ویدیو های مرتبط: https://player.vimeo.com/video/432803454

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن