ZTE و تلفن همراه چین کامل تایید 5G Massive MIMO 1+X SSB راه حل

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف کننده راه حل های فناوری برای اینترنت تلفن همراه, همراه با گوانگژو شعبه چین تلفن همراه به اتمام رسانده تایید جدید سه بعدی پوشش راه حل 5G Massive MIMO 1+X SSB (هماهنگ سازی سیگنال و PBCH بلوک) راه حل در منطقه کسب و کار مرکزی گوانگژو چین است.

این راه حل تا حد زیادی بهینه سازی پوشش عملکرد ساختمان های بلند و بهبود عمودی پوشش نرخ بیش از 30 درصد. علاوه بر این کمتر تیرهای انتقال به طور قابل توجهی ذخیره منابع و کاهش مصرف برق.

برای رسیدن به کیفیت بالا 5G شبکه پوشش ZTE معرفی کرده است 5G Massive MIMO 1+X SSB راه حل های نوآورانه. "1" در اینجا اشاره به پرتو گسترده با قدرت تقویت به ارائه پایه پوشش و پیاده سازی مبهوت انتقال بین سلول های مجاور در زمان دامنه. برای انطباق با های مختلف سه بعدی پوشش حالات "X" را می توان در تقاضا برای گسترش عمودی پوشش و رسیدن به مطلوب پوشش شبکه.

ZTE و Guangzhou branch of China Mobile را به طور کامل تایید عملکرد 5G Massive MIMO 1+X SSB پوشش راه حل در حالات مختلف از جمله ساختمان های بلند, هوای آزاد, پیاده رو و مستمر شبکه. در نتیجه معلوم است که افقی گسترده پرتو "1" با قدرت تقویت می تواند رسیدن به معادل افقی پوشش 8 تیرها در حالی که انعطاف پذیر "X" تیرهای عمودی پیکربندی افزایش پوشش نرخ ساختمان های با بیش از 30٪.

در مقایسه با افقی 8-پرتو راه حل 1+X SSB راه حل با کمتر پرتوهای پیکربندی افزایش یافته است که دسترسی به ظرفیت 30 درصد و خدمات ظرفیت 5 درصد تحت بار زیاد شبکه وضعیت در حالی که تجهیزات کاهش مصرف برق 10% زیر کم بار شبکه شرط است.

در سال 2020 به Guangzhou branch of China Mobile و ZTE اعلام کرد برای ساخت گوانگژو به یک پیشرو 5G "pilot شهر". هر دو طرف باید انجام تعدادی از تحقیقات نوآورانه پروژه های مانند جدید 5G DAS (<URL>) چند کانال مشترک و انتقال تکنولوژی برای رسیدن به کم هزینه و با راندمان بالا 5G پوشش داخل ساختمان.

علاوه بر این دو طرف ادامه خواهد داد همکاری در زمینه های مختلف از جمله Massive MIMO پیچیده شبکه های هوش مصنوعی و داده ها بر اساس AAPC (اتوماتیک آنتن الگوی کنترل) ابزار که کارآمد بهینه سازی 5G Massive MIMO چند آنتن وزن و 5G Massive MIMO 1+X SSB اتوماتیک افقی/عمودی پرتوهای بهینه سازی.

حرکت رو به جلو ZTE و Guangzhou branch of China Mobile را بیشتر گسترش دامنه کاربرد از 5G Massive MIMO 1+X SSB راه حل تجاری در شبکه های 5G در نتیجه به طور کامل اعمال نفوذ ارزش های خود را در حالت عمودی و پوشش عملکرد و ظرفیت شبکه و تجهیزات مصرف برق.
 
ZTE ارائه پیشرفته ارتباطات از راه دور سیستم های, دستگاه های تلفن همراه و شرکت راه حل های فناوری برای مصرف کنندگان اپراتورها و شرکت های بخش دولتی و مشتریان. این شرکت متعهد شده است برای ارائه به مشتریان با یکپارچه end-to-end نوآوری برای تحویل تعالی و ارزش به عنوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های همگرا. پذيرفته شده در بورس هنگ کنگ و شنژن (ثانیه به اشتراک گذاری سهام کد: 0763.هنگ کنگ / سهم سهام کد: 000063.SZ), ZTE به فروش می رساند محصولات و خدمات خود را در بیش از 160 کشور جهان است.

ZTE مرتکب 10 درصد از درآمد سالانه به تحقیق و توسعه و نقش رهبری در استاندارد بین المللی سازمان های توسعه.

قبل از یکی: ZTE و چین Unicom امضای یک توافقنامه همکاری استراتژیک در 6G



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب