اعمال برهنه زنده

چراغ های راهنمایی در ایالات متحده علاوه بر این، کلیه رانندگان تجاری بایستی هم شماره DOT ​​آمریکا و نیز شماره ش

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1401
چراغ های راهنمایی در ایالات متحده علاوه بر این، کلیه رانندگان تجاری بایستی هم شماره DOT ​​آمریکا و نیز شماره شناسایی وسیله نقلیه را اخذ کنند. از آنجایی که همه رانندگان وسایل نقلیه تجاری، تمام وقت و پاره وقت، نمی توانند تحت تأثیر رانندگی رانندگی کنند، می توانند ذیل آزمایش الکل و مواد مخدر قرار بگیرند. در حین رانندگی با کارایی بالا، ESC می تواند در صورت اجباری مداخله کند، زیرا ورودی امر ممکن می باشد مدام نشان دهنده جهت آیتم حیث حرکت نباشد (مانند در زمان رانش در اختیار گرفتن شده). سیگنال های محل ورود از روش یک مدار ورودی به کنترل کننده دیجیتال ارسال می شوند. الگوریتم در دست گرفتن ورودی راننده را کلیدی جواب ماشین مقایسه میکند و در رخ لزوم تصمیم میگیرد که ترمزها را اعمال کند و/یا دریچه گاز را اهمیت مقادیر محاسبه‌شده از شیوه فضای حالت کمتر دهد (مجموعه‌ای از معادلات آیتم به کارگیری برای مدل‌سازی دینامیک خودرو). سنسورهای دیگر حالت واقعی ماشین را نشان می دهند. 95. توان دولت ایالتی به جهت حال و روز قوانین مربوط به کالسکه ها و کالسکه های قراردادی. بعلاوه، همین سیستم ممکن هست اقتدار موتور را کاهش دهد یا گیربکس را برای کمتر شتاب خودرو عمل کند. 139. توان دولت مرکزی در حال و روز قوانین. در پاییز 2004، اداره ملی ایمنی بزرگراه و ازدحام آمریکا (NHTSA) مطالعات بین‌المللی را تأیید کرد و نتیجه ها یک مطالعه میدانی در مورد اثربخشی ESC در ایالات متحده را منتشر کرد. NHTSA به این عاقبت رسید که ESC تصادفات را تا 35 درصد کمتر می دهد. علاوه بر این، ماشین های SUV حساس در اختیار گرفتن پایداری 67 درصد کاهش از SUV های سوای سیستم درگیر تصادف می شوند. به تیتر یک سیستم مهار مکمل برای سیستم های کمربند ایمنی خودرو، باز شدن ماژول کیسه هوا از شیوه یک فرآیند آتش سوزی که برای یک توشه استفاده طراحی شده است، فعال می شود. به طور همزمان، سنسور انحراف سرعت واقعی ماشین را ترازو گیری می کند. این جور سنسور اکثر زمان ها از عنصرها AMR به کارگیری می کند. سنسور کیسه هوا یک شتاب سنج MEMS می باشد که یک مدار مجتمع کوچک اصلی عنصرها میکرو مکانیکی یکپارچه است. دیتا های سنسور انحراف حساس داده های سنسور زاویه دستور به جهت تعیین عملکرد تنظیم اینجا مقایسه می شود. یک سنسور نرخ چرخش که از نظر طراحی مشابه به سنسور میزان انحراف است، ولی وفاداری دسته خودروی کنترلر را بهبود می بخشد و داده های ظریف تری را در مخلوط اصلی سنسورهای دیگر ارائه می دهد. علاوه بر این، انقطاع کردن سنسور شتاب چرخ یک عدد دیگر از روش‌های غیرفعال نمودن بخش اعظم سیستم‌های ESC است. سنسور عجله جانبی که شتاب جانبی ماشین را اندازه گیری می کند.
آخرین مطالب