بررسی بک لینک های وب سایت ، 7 ابزار برتر و محبوب

از چه راههایی برای بهبود آن استفاده کردهاید؟ یعنی چه؟ وبسایتهای ثانویه یا به اصطلاح third-party سایتهایی هستند

توسط NEWSCENTERALS در 20 مرداد 1400

از چه راههایی برای بهبود آن استفاده کردهاید؟ یعنی چه؟ وبسایتهای ثانویه یا به اصطلاح third-party سایتهایی هستند که میتوانید محتوای خود را همانگونه که در بلاگ خود منتشر میکنید در آنها نیز نشر دهید. میتوانید لینک وبسایت خود را در بخش بیوگرافی قرار دهید. ترافیک و رتبه سایت ، ارتباط مستقیمی با کیفیت بک لینک های دریافتی دارند و شما برای اجرای روش هایی که در ادامه خواهیم گفت ، باید وب سایت های معتبر را برای دریافت لینک بیابید. با توجه به محل قرار گرفتن این بک لینک که در سایت معتبر و مرتبط باشد یا خیر، میتواند باعث اعتبار سایت شما و یا حتی افت رتبهی آن بشود. ۱. از فکر استفاده از بک لینک رایگان و یا ارزان بی کیفیت بیرون بیایید چرا که جز کاهش اعتبار و جریمهی سایت شما نتیجهای نخواهد داشت. 1. سایتی که به آن لینک میدهید، بی کیفیت باشد: منظور ما از بی کیفیت این است که سایت مورد نظر با دستورالعمل های سئو کلاه سفید گوگل تولید نشده و تنها به فکر کسب رتبه در گوگل است. به سادگی میتوانید با تولید محتوای ویدیویی و قرار دادن لینکها در کانال شروع کنید. البته لازم به ذکر است که نتیجه فعالیت در هر کدام از موارد بالا ارجاع دادن کاربران به جایی از سایت شماست، این ارجاع می تواند یک لینک، یک منشن به برند یا وب سایت شما یا موارد دیگر باشد.

سایتی که به هر نحوی فعالیت های اسپم دارد: اگر سایتی که به آن لینک فالو دادید، یکی از خط قرمزهای گوگل را رد کرده باشد، شما هم قربانی میشوید. در صورتی که گوگل تشخیص دهد شما بک لینک های فراوانی خریداری کرده اید ، مسلما سایت را جریمه خواهد کرد. عبارت world wide web یا www نیز نشان دهنده همین اتصال و پیوند میان سایتها است که پیکره وب را تشکیل داده اند. حتی برخی سایتها وجود دارند که به ازای قرار دادن یک مقاله روی سایت آنها به ما جازه می دهد لینک خود را درون مقاله و وب سایتشان منتشر کنیم. اینکه بهینه سازی سایت شما بصورت سئوی خارجی خوب انجام شود و تاثیر چشمگیری روی رتبه شما داشته باشد به عوامل بزرگ و در عین حال چالش برانگیز بستگی دارد. هدف از ساخت بک لینک یا لینک سازی این است که شما برخی از افراد و مخاطبان را از سایتی دیگر به سایت خود دعوت کنید.

۵.سعی کنید بک لینکها را در بازههای زمانی یکسان و در تمام صفحات یک سایت خریداری نکنید و بجای این کار، در بازههای زمانی مختلف و چند صفحهی منتخب بک لینک تهیه کنید. ۷. به واسطهها اعتماد نکنید و تلاش کنید با صاحب اصلی سایت ارتباط برقرار کنید. در نگارش متن محتوا اصول و تکنیک های سئو فراموش نکنید! برای اینکه متنهای لینک شده به سایت شما از حالت طبیعی خارج نشود و ترکیباتی طبیعی در حالتهای رایج در فضای اینترنت داشته باشند، رعایت برخی اصول مهم ضروری است. گاهی محتوایی را تولید میکنیم که تاریخ انقضای آن به مدت زمان خاصی محدود میشود و بعد از آن زمان یا باید بروزرسانی شود یا اینکه کلا از گردونه خارج میشود. اگر همه کارها را درست انجام داده باشید انتظار میرود در یک بازه زمانی یک تا چهار ماهه لینکهای مخرب حذف شده و سایت شما از پنالتی خارج شود. ما شاهد مواردی بودیم که گوگل چنین شبکههای عمومی و همه وب سایتهایی را که از آنها استفاده کرده بودند را حذف کرد.

محبوبیت سایتی که لینک ما را منتشر کرده است. برای اینکار کافی است که آخرین مطلب سایت خود را در سایت های بوکمارک مانند ردیت قرار دهید. در این هنگام شما می بایست تعدادی وبلاگ، سایت و صفحه در شبکه اجتماعی -مثلا 30 عدد- ساخته و محتوای متناسب با موضوع آهنگسازی در آن ها قرار می دهید. این صفحه دارای 12 دیدگاه است. همانطور که متوجه شدید، این صفحات موجب می شوند تا بیشتر از یک صفحه برای عبارات کلیدی مشابه رتبه بندی شوند. برای اینکه مخاطب را از این فرآیند راضی نگه دارید حتما لینک صفحه اصلی را نیز در محتوای خود بهکار ببرید. پس بهتر است که کسب وکار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید. اما اگر بخواهید فقط با ثبت رپورتاژ یا خرید بک لینک پیش بروید ، طبیعتا هزینه های زیادی را متحمل می شوید. اما موفقیت با سرعت نور طولانی نیست ، زیرا الگوریتم های گوگل این لینک های غیرطبیعی و با کیفیت پایین را تشخیص میدهند و پس از آن سایت ممکن است پنالتی شود.

برای مثال یکی از سایتهای ایرانی که این قابلیت را به شما ارائه می دهد، سایت ویرگول است. نویسنده هم برای اینکه منبع را مشخص کند، به وبسایت و به صفحه محتوای شما لینک میدهد. در صورت استفاده نادرست، این ویژگی میتواند روی عملکرد شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل تاثیر منفی بگذارد. آنها یک عنصر اساسی و بنیادین برای هر وب سایتی هستند واز طریق جستجوی ارگانیک پیدا میشوند. هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوا با ارزش ، معتبر و مفید است”. همچنین با توجه به مشخصاتی که برای بکلینک خوب و معتبر برشمردیم ، بالا بودن فاکتورهایی مثل domain authority ، page rank ، domain rating و url rating نیز باید بررسی شوند. همچنین می خواهید لینکهایی به سایتهای فوق العاده معتبر (نه ویکی پدیا) که مربوط به موضوع شما هستند بدهید ، به این طریق سایت شما قابل اعتماد تر و طبیعی تر به نظر می رسد.

است و به عبارت (کتاب) لینک شده باشد و کاربر در گوگل کلمه کتاب را جستجو کند شما جایگاه بهتری کسب خواهید کرد. نسخه هزینه ای به شما این امکان را می دهد که بک لینک های داده شده به دامنه اصلی و یا هر صفحه دیگر سایت را بررسی کنید. وب سایت یک دانشگاهِ مرتبط، صفحه ای قدیمی دربارۀ منابع و مآخذ فراورده های لبنی دارد، اما بسیاری از لینک های موجود در آن خراب هستند. در مقاله چگونه وب سایت رقبا را بررسی کنیم؟ شاید به شما اجازه لینکدهی در طول محتوا را ندهند؛ نگرانی ندارد! دلیل این کار این است که این محتوا دیگر استفاده نمی شود ، بنابراین در لیست جستجو جوی موتورهای جستجو نمایش داده نمی شوند. محتوا و محصول مورد نظر را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. کیفیت کالا و قیمت مناسب کالا، همگی درصورتی بهترین بازخورد خود را دارند، که ارتباط انسانی میان شما و مخاطبانتان ایجاد شده باشد. از دیگر فاکتورهایی که شما را در یافتن سایت های مناسب برای دریافت بک لینک کمک می کند، بررسی میزان بازدید، رتبه الکسا و تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل است. شما با خرید از این صفحات میتوانید لینک سایت خود را در صفحات دیگری که به شما پیشنهاد میشود قرار دهید تا ارجاع یه سایت شما و بازدید از آن افزایش یابد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن