خرید کانکس سرویس بهداشتی

خرید کانکس سرویس بهداشتی خرید کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات شرکت ما می باشد که دارای انواع مختلفی می باش

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1401

خرید کانکس سرویس بهداشتی

خرید کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات شرکت ما می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد.

در این مطلب ما درمورد خرید کانکس سرویس بهداشتی بیشتر خواهیم گفت تا مهم ترین نکات در هنگام خرید کانکس سرویس بهداشتی را که می بایست شما بدانید رابرایتان بازگو کنیمبه امید بر اینکه راهنمایی درست در اختیار شما قرار دهیم و شما بتوانید محصولات مختلف را با اطلاعات صحیح با یکدیگر مقایسه کنید و خریداری کنید.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این سازه در واقع یک کیوسک کوچک می باشد که دارای یک چشمه توالت یا حمام و یا گاها کانکس سرویس بهداشتی مشترک یعنی دارای حمام و توالت می باشد که در این حالت می بایست کمی ابعاد آن بزرگتر در نظر گرفته شود. کانکس سرویس بهداشتی کارگاهی

این نوع از سرویس بهداشتی گاها فقط به عنوان توالت و گاها بصورت مشترک با حمام و یا حمام خالی تولید می شود. محل استفاده آنها بیشتر در پروژه های ساختمانی بوده و دارای دو نوع سبک و سنگین می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

در بسیاری از موارد یک کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای مستقر نمودن در خارج ویلا و درون باغ بخصوص باغ های بزرگ مناسب است که برای این منظور معمولا از نوع های طرح دار که ظاهری کلبه ای شکل دارند استفاده می شود. این محصول بخصوص در شهرهای شمالی برای شستن ماسه های ساحلی قبل از ورود به داخل ویلا کاربرد دارد.

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

این نوع سازه معمولا دارای کاربری صنعتی بوده و از دوام بسیاربالایی برخودار است. دیواره ها و سقف آن از جنس ساندویچ پانل بضخامت 4 سانتیمتر بوده و در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو تولید می گردد که قابلیت تجهیز حمام ، توالت ایرانی و فرنگی را دارد.

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

در برخی موارد که تعداد استفاده کنندگان از سرویس بهداشتی بالا بوده و نیاز به چشمه های بیشتر از یکی باشد معمولا از این سازه استفاده می شود. این کار باعث هم کاهش هزینه ها نسبت به تهیه چند سازه تک چشمه بصورت مجزا شده و هم باعث می شود تمامی تاسیسات مربوط به لوله کشی و فاضلاب در یکجا متمرکز گردد که کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز در پی دارد.این سازه ها از کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه ، چهار چشمه تا 10 و 20 چشمه قابل اجرا می باشد و در دو نوع راهرو دار و بدونه راهرو موجود است.

کانکس سرویس بهداشتی راهرودار

این نوع سازه تشکیل شده از دوبخش اصلی که یکی راهرو ورودی بوده که بعد از ورود به درون کانکس با این قسمت مواجه شده و در آن روشویی ، آینه و مایع دستشویی وجود دارد و درب سرویس ها نیز به این بخش باز می شود.کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار می تواند دارای تعداد سرویس هایی مختلفی از یک چشمه تا دوازده چشمه سرویس باشد و یا تعدادی از آنها توالت و تعدادی حمام و یا توسط یک بخش جداکننده تفکیک شده و با درب های جدا از هم بصورت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار گیرد.

کانکس توالت سیار

در برخی مواقع نیاز به جابجایی مکرر سازه وجود دارد که این جابجایی دلایل مختلفی داشته که استفاده در نمایشگاه های فصلی نمونه ای از این نوع کاربری می باشد . در چنین شرایطی استفاده از کانکس توالت سیار توصیه می گردد. این سازه دارای دو محور چرخدار بوده که هم با فضای تفکیک شده توان خدمات رسانی به آقایان و خانم ها را داشته و هم می توان برای هرکدام توالت سیار مجزایی در نظر گرفت. اصلی ترین تفاوت آن با نوع های دیگر دارا بودن مخزن آب و مخزن تخلیه فاضلاب می باشد که می بایست در موعد های مشخص تخلیه گردد.کانکس توالت سیار را به وسیله مالبند و یک خودروی کشنده به راحتی می توان از جایی به جای دیگر نقل مکان داد.

خلاصه

شرکت ما نه تنها دارای بیشترین موجودی کانکس سرویس بهداشتی در کشور می‌باشد ، بلکه تنها تولید کننده کانکس در ایران است که علاوه بر دارا بودن کارخانه مجهز، همواره بهترین سرویس بهداشتی در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد آماده برای فروش کانکس در اختیار دارد. این نوع کانکس ، از قبل ساخته شده و در کارخانه موجود است ، این نوع کانکس را تنها با یک تماس می توانید دریافت نمایید .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به این نشانی مراجعه فرمایید: conexe.ir

آخرین مطالب