راهنمای خرید تلویزیون هوشمند وتفاوت تلویزیون Oled و تلویزیون عادی

  در خرید تلویزیون هوشمند باید به چه مواردی دقت کنیم؟ خرید تلویزیون روزبه‌روز کار پیچیده‌تر

توسط NEWSCENTERALS در 18 آذر 1401

 

در خرید تلویزیون هوشمند باید به چه مواردی دقت کنیم؟

خرید تلویزیون روزبه‌روز کار پیچیده‌تری می‌شود. این روزها مرتبا انواع تکنولوژی‌های جدید، فرمت‌های مختلف و مفاهیم تازه‌ای معرفی می‌شوند که خریداران تلویزیون باید از آن‌ها خبر داشته باشند. علاوه بر این، چندین شرکت برای رقابت با امثال ال‌جی و سامسونگ، تلویزیون‌های ارزان‌تر را با امکانات بسیار زیاد راهی بازار می‌کنند.در هر صورت اگر به فکر خرید یک تلویزیون هستید، در ادامه به طور خلاصه و مفید به مهم‌ترین نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید، می‌پردازیم.

منبع: https://hypermall24.ir/buy-a-smart-tv/

معرفی بهترین برندهای تلویزیون

آیا تا به حال به داشتن تلویزیون هوشمند فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید تلویزیون هوشمند چه امکانات جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ در سال‌های اخیر تلویزیون‌های هوشمند با ویژگی‌های پیشرفته و رزولوشن‌های مختلف مانند 4K، اولترا 4K و 8K به بازار عرضه شده‌اند.با داشتن یک تلویزیون هوشمند می‌توانید از مزایای بسیاری بهره ببرید. می‌توانید وب‌گردی کنید، خرید اینترنتی انجام دهید، بازی کنید و به صورت آنلاین برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید.سوال مهم این است که برای خرید تلویزیون هوشمند مناسب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه معیارهایی در انتخاب ما مهم‌تر هستند؟ راهنمای خرید تلویزیون هوشمند تمام سوالات شما را پاسخ می‌دهد.

منبع: https://rahemovafaghiat.ir/the-best-tv-brands/

در خرید تلویزیون به چه مواردی دقت کنیم

در ابتدا شاید خریدن تلویزیون راحت‌ترین کار دنیا به نظر برسد. فکر می‌کنید قرار است به فروشگاه بروید. تلویزیون مورد علاقه‌تان را در یک چشم بر هم زدن پیدا کنید. هزینه‌ی خریدش را پرداخت کنید و با یک تلویزیون جدید به خانه برگردید؛ اما به محض آنکه در اینترنت جست‌وجو می‌کنید یا وارد فروشگاهی می‌شوید متوجه دشواری تصمیم می‌شوید. برندها، مدل‌ها، قابلیت‌ها و صد البته قیمت‌های مختلف ذهن‌تان را درگیر می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، قبل‌ از هرچیزی این مقاله راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه کنید.

منبع: https://p30weblog.ir/tv-buying-guide/

معرفی قابلیت های جدید ال جی در تلویزیون های 2022

امروزه با پیشرفت تکنولوژی؛ جعبه‌ای محبوب که در هر خانه‌ای یافت می‌شود، قلب سرگرمی و نشاط است. تلویزیون، دستگاهی هوشمند و بسیار کاربردی بوده که می‌تواند برای ساعاتی طولانی هر فردی را از دغدغه‌های روزمره دور ‌کند. برای تماشای تلویزیون با کیفیت خوب، باید در نظر داشت که چه ویژگی‌هایی دارد و محصول کدام کمپانی است. کمپانی بزرگ و چند ملیتی ال جی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی بوده که بهترین تلویزیون‌ها را با جدیدترین فناوری روانه بازار می‌کند. هر یک از تلویزیون‌های این برند ویژ‌گی‌های تخصصی و خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی تلویزیون ال جی می‌پردازیم.

منبع: https://delbandeman.ir/lg-tv-review/

تفاوت تلویزیون Oled و تلویزیون عادی

این روزها بسیاری از مردم به ویژگی تلویزیون‌های منحنی علاقه دارند. اما چه امکاناتی سبب محبوبیت این نوع تلویزیون‌ها نسبت به مدل‌های دیگر شده‌ است؟ تلویزیون‌های منحنی و هوشمند قابلیت‌های گسترده‌ای دارند. به طور مثال این دستگاه‌ ها تنها برای تماشای فیلم و سریال نیستند، با این تلوزیون‌ها می‌توان کارهای زیادی انجام داد. در ادامه با بررسی امکانات تلویزیون‌های منحنی به مزایا و معایب این دستگاه‌ها بیشتر بپردازیم. با آی پی امداد همراه باشید.

منبع: https://smartxiaomi.ir/oled-tv-mi/

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن