نوسازی خانه با کمترین هزینه

هر کسی که قصد انجام نوسازی منزل خود را داشته باشد، در اولین مرحله بحث هزینه نوسازی منزل برایش برجسته تر از م

توسط NEWSCENTERALS در 27 شهریور 1401

هر کسی که قصد انجام نوسازی منزل خود را داشته باشد، در اولین مرحله بحث هزینه نوسازی منزل برایش برجسته تر از موضوعات دیگر است. نوسازی منزل به نسبت نوسازی و ساخت منزل جدید هزینه های کمتری در پی دارد مجله املاک آنلاین.

 

برای همین است که افرادی که تمایل به ایجاد تغییراتی در محل زندگی خود دارند؛ روش نوسازی منزل را روشی کم هزینه تر و به صرفه تر از لحاظ اقتصادی می دانند. عوامل زیادی بر برآورد هزینه منزل نقش دارند.

 

هزینه نوسازی ساختمان

مراحل نوسازی ساختمان

تخریب و نوسازی ساختمان

در این مرحله از نوسازی ساختمان معمولا بعد از بیمه کردن ساختمان و شخص شروع میگردد حتما بایستی الزامات ایمنی کاملا رعایت گردد و در حین کار از همسایه های ساختمانی کسب اجازه و ساعت های مشخصی برای اینکار در نظر گرفته شود حتما قبل از شروع ساختمانی از صاحب منزل درخواست کنید در جلسه ای به همسایگان خود اطلاع دهند و ساعت مشخصی برای کارهای پر و صدا در نظر گرفته شود.

معمولا نسب به تجربه در این مواقع بین ۱۰ تا ۱۳ ظهر و ۱۵ ظهر تا ۱۷ بعد از ظهر ساعت مناسبی برای کارهای پر و صدا میباشد و هر روز سعی کنید محوطه و راه پله یا از هرجایی که کارگران و استاد کاران در حال رفت و آمد هستند نظافت کنید تا همسایه ها شاکی نشوند و سعی کنید طبق برنامه کار پیش برید و سریعترین زمان ممکن پروژه خود را تحویل دهید.

نوسازی ساختمان قبل از حمل نخاله سعی کنید نخاله هارا در گونی به وزن کم بارگیری و آماده کنید حدالامکان سعی کنید در گوشه از ساختمان تمامی نخاله هارا جمع کنید و یکباره ببرید تا کاهش هزینه داشته باشید

و با یک خاور یا یک نیسان ساعتی رو مشخص کنید جهت حمل بارهای نخاله تحت هیچ شرایطی نخاله های خود را به سمت کوچه یا خیابان نریزید چون که مامورین شهرداری به شما هشدار جهت دریافت عوارض نوسازی را میدهند و حق پلمپ پروژه را دارند.

نوسازی ساختمان

نوسازی ساختمان

طراحی نوسازی ساختمان

نوسازی ساختمان ممکن است کارفرما ۱۰۰ ها ایده برای نوسازی یا نوسازی داشته باشند بهتر است با مهندس طراح ما هماهنگی لازم انجام گیرد تا شما را به ایده های خود نزدیک تر کنند ما در تمامی پروژه ها قبل از انجام هرگونه اجرائی به کارفرما طراحی سه بعدی پروژه را نشان میدهیم.

و بعد از تایید کارفرما شروع به کار میکنیم. و ما فضا به فضا را برای کارفرما طراحی میکنیم و این طراحی کاملا رایگان میباشد البته بستگی به حجم پروژه هم دارد.

 

طراحی نوسازی ساختمان

طراحی نوسازی ساختمان

نوسازی ساختمان در تهران

نوسازی ساختمان در تهران شامل بناهای قدیمی یا کلنگی یا تازه ساخت صورت میگیرد و تیم ما این خدمات را به صورت حرفه ای ارائه میدهد.

نوسازی در تهران و نوسازی در کرج توسط تیم ما انجام میگیرد هیچ محدودیتی برای این مناطق تا هشتگرد و تا دماوند نداریم تیم ما طبق زمانبندی که در دفتر انجام میدهیم پیشرفت کار را خواهند داشت و تیم ما تیم مجرب و کار بلد در هر زمینه متخصص خود کار میکنند.

 

نوسازی ساختمان در تهران

نوسازی ساختمان در تهران

نوسازی ساختمان های قدیمی

نوسازی ساختمان بناهای قدیمی معمولا نوسازی میخواهند تا نوسازی ساختمان واقعا نوسازی این ساختمان ها اصلا به صرفه نخواهد بود برای اقدام به نوسازی حتما ار نزدیک ترین دفاترخدمات الکترنیکی اقدام به دریافت برگه نوسازی کنید و بعد از ارائه دستور آن را در اختیار ما قرار دهید تا تیم ما شروع به طراحی کنند و بعد از تایید نقشه ها و صدور پروانه ساختمانی اقدام به اجرا میکنیم.

 

اکیپ نوسازی ساختمان

اکیپ نوسازی ساختمانی عبارتند از:

 

مهندس مشاور

مهندس طراح

مهندس مجری

یا پیمانکار مجری

کارگر دائمی

نگهبان در صورت لازم

استادکاران متخصص

نوسازی ساختمان

نوسازی آشپزمنزل

 

نوسازی آشپزمنزل

 

مدت زمان نوسازی ساختمان

برای نوسازی ساختمان کلی صفر تا صد حدودا ۱۵ تا ۶۰ روز کاری زمان نیاز است و این زمان بستگی به خواسته های کارفرما از تیم ما دارد.

به طور متوسط ​​، انجام یک پروژه کامل نوسازی ( یعنی بکوبی و بسازی ) برای هر طبقه ۶ تا ۱۲ ماه طول می کشد ، اما همه اینها به اندازه و پیچیدگی کلی پروژه و همچنین افرادی که برای انجام کار استخدام می کنید و میزان کار شما بستگی دارد. .

 

ما مقدار قابل توجهی از زمان را صرف برنامه ریزی برای هر یک از پروژه های خود می کنیم. این زمان برنامه ریزی باید شامل تعیین شرایطی باشد.

 

نوسازی هال

نوسازی هال

درصد پیمانکاری نوسازی ساختمان

نوسازی ساختمان درصد پیمانکاری به هزینه پروژه – مدت زمان – مسافت – وغیره… مربوط میباشد معمولا بین ۱۵ تا ۲۵ درصد قرارداد بسته میشود.

 

مراحل نوسازی ساختمان سرویس بهداشتی

نوسازی ساختمان لوله کشی و بررسی لوله ها: اگر در حال انجام نوسازی منزل خود هستید برای نوسازی سرویس بهداشتی باید منبع آب یا برق ساختمان را قطع کنید و سپس اقدام به تعویض لوله ها بکنید.

 

نوسازی ساختمان عایق بندی: به خاطر رطوبت در فضای سرویس بهداشتی عایق بندی و استفاده از متریالی که آب آن ها را از بین نبرد بسیار مهم است. استفاده از چند لایه عایق برای حفاظت از بنا بسیار مهم است.

 

نوسازی ساختمان کاشی دیوار و کف: کاشی هایی که در حمام استفاده می شود معمولا ابعاد خاصی دارد. انتخاب رنگ و طرح آن بر عهده خود شماست.

 

نوسازی ساختمان شیرآلات: برای انتخاب شیرآلات علاوه بر سلیقه شما بستگی به نوع طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی نیز دارد. در بازار انواع و اقسام شیرآلات وجود دارد.

 

در ورودی عایق رطوبت: برای انتخاب در سرویس بهداشتی باید از در هایی استفاده شود که ضد رطوبت باشد و با قرار گرفتن در محیط مرطوب از شکل طبیعی خود خارج نشود.

 

نوسازی ساختمان کابین دوش: یکی از المان های زیبایی حمام های امروزی استفاده از کابین دوش است.  کابین دوش، حمام شما را مرتب تر جلوه می دهد و مانع پراکنده شدن قطرات آب به هنگام دوش گرفتن می شود.

 

نوسازی ساختمان هواکش: وجود هواکش در سرویس بهداشتی بسیار لازم است. هواکش بو و بخار را به بیرون هدایت می کند.

 

نوسازی ساختمان سیستم گرمایشی: در حمام به خصوص در فصل زمستان به یک سیستم گرمایشی نیاز است. رادیاتور ضد آب و حوله خشک کن از وسایل مورد استفاده در حمام و سرویس بهداشتی است.

 

نوسازی ساختمان سنگ آستانه: سنگ آستانه مانع خروج آب از سرویس بهداشتی می شود برای همین پس از اتمام کار های ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی آخرین مرحله نصب سنگ آستانه است.

 

نوسازی ساختمان های قدیمی

نوسازی ساختمان های قدیمی

مدارک لازم مجوز نوسازی ساختمان

اصل و کپی سند ملک

کپی شناسنامه و کارت ملی مالک

کپی بنچاق ملک

جوابیه آتش نسانی و بیمه

تکمیل فرم درخواست نوسازی منزل

مجموعه اویم شاهانه با سال ها تجربه در زمینه نوسازی ساختمان منزل به همراه متخصصان و کارکنان متعهد مراحل نوسازی منزل شما را با دقت و سرعت انجام داده و با شفافیت بالا در بحث هزینه ها و ارائه پیش فاکتور و ریز قیمت هر مرحله از کار جای نگرانی برای شما باقی نمی گذارد. شما می توانید از نوسازی منزل خود در کنار تیم اویم شاهانه لذت ببرید و در نهایت به منزل دلخواه

آخرین مطالب