10 غیرقابل تصور حلقه شنا بادی تبدیل

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طراحی شده در سه طرح مختلف می باشد که می توانید آن ها را به دلخواه و سلیقه کودک خرید

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طراحی شده در سه طرح مختلف می باشد که می توانید آن ها را به دلخواه و سلیقه کودک خریداری کنید . از خصوصیات حلقه شنا بادی کودک اینتکس می توان به طراحی این محصول در سه طرح و نقش متفاوت اشاره کرد که شما می توانید به دلخواه کودک خود ، یکی از آن ها را خریداری کنید . در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این محصول تعداد زیادی گل و شاخ وبرگ نقش بسته است که زیبایی های این محصول را دو چندان کرده است. لازم به ذکر است تولید کننده این مدل از حلقه شنا بادی که تصویر آن را مشاهده می کنید، سعی کرده تا با طراحی های جدیدتر و زیباتر حلقه شنا فوق العاده ای را برای تفریحات آبی کودکان به صورت ایمن و استاندارد فراهم کند تا کودکان بتوانند با قرار گیری در وسط این حلقه ایمنی خود را در هنگام استفاده از آب های عمیق تر و حتی در استخر ها نیز به راحتی تجربه کنند. This con​tent w᠎as generated ​by G​SA Con tent ᠎Gene rato​r  DE᠎MO !

با افزایش نسبت سطح آج لاستیک به سطح شیار، اصطکاک تایر در روسازی خشک نیز افزایش مییابد، همانطور که در تایرهای فرمول یک دیده میشود، بعضی از آنها فاقد شیار هستند. تایرها در نقطه تولید از نظر عدم تعادل استاتیکی بیش از حد و عدم تعادل دینامیکی با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک تعادل لاستیک بررسی میشوند. سنگوارههای بسیاری از آنان در کرانههای اقیانوس تتیس پیشین یافت شدهاند. پس از سال ۲۰۰۲ این بازی را در کشور بدون فشار آغاز نمودند و در مدت چند سال موفقیتهای را نصیب خویش گردانیدند. آببازسانان بزرگترین گروه از پستانداران دریایی هستند که شامل نهنگها، دلفینها، و گرازماهیها میشوند. این کالا جنس بدنه ای از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه طرح چرم درجه یک و ضد پوسیدگی داشته که به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی( قابل خرید از طریق فروشگاه اینتکس ) نیز قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود.

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که مقاومت و استحکام مثال زدنی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که دوام خوبی در برابر دماهای مختلف آب و هوایی و حتی نور خورشید دارد، از این جهت می توان گفت که این حلقه شنا بادی طول عمر بالایی خواهد داشت. طراحی این حلقه شنا بسیار زیباست که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند و همچنین در طراحی این محصول نیز از رنگ های شاد و خاصی استفاده شده است. شمع علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، آرامشبخش هم هست. در ابتدا اولین چیزی که از این محصول بی نظیر به چشم میآید، رنگ زرد فوق العاده آن است که مکانیسم شادشدن در اثر مشاهده رنگهای زیبا و روشن در بدن به این صورت است که ذهن افراد به محض دیدن این رنگها، زیبایی خاصی از محیط برداشت میکند و به نشاط میرسد که این امر بر روی کودکان به مراتب بیشتر اثر گذاشته و سبب پر انرژی و پر نشاط گشتن آنها میشود.

همچنین وینیل به کار رفته مادهای تجزیه پذیر است که تقریبا تمام الیاف آن بازیافت شده و به چرخه تولید و طبیعت باز میگردد و از این نظر دارای یک محصول سالم و سبز خواهید بود. این محصول از نظر رنگبندی علاوه بر محبوببودن میان کودکان، باعث میشود که بر روی استخرهای پیش ساخته و معمولی، دریا، دریاچه و آبهای آرام و کم عمق به سهولت قابل رؤیت باشد. حلقه شنا بادی زرد رنگ اینتکس محصولی به شدت کارآمد و شایسته در میان محصولات غریق نجات اینتکس است که با کد محصول 58231 intex و با بهترین مواد اولیه و بروزترین تکنولوژی روز دنیا به کارخانه ساخت رفته و پس از تولید، وارد بازار کار شده است. این حلقه بادی جدید اینتکس در واقع مشابه مدل های دیگر از نظر طراحی و متریال بوده اما تفاوت های میان آنها در ابعاد و تحمل وزن خواهد بود به همین دلیل بالا بودن تنوع در تولید حلقه بادی بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. این تیوپ بادی کودکان اینتکس یکی از لوازم و تجهیزات اولیه شناگری محسوب میشود که میتواند لذت یک آب تنی به یاد ماندنی را برای کودک شما رقم بزند. حلقه های شنا بادی که برای سنین پایین کودکان طراحی شده اند ، عمدتا به صورت شورتی طراحی شده اند که کودک می تواند آن را بپوشد و ایمنی بسیار بهتری داشته باشد .

آخرین مطالب