بعداً می توانید از ما تشکر کنید - 6 دلیل برای توقف فکر کردن درباره کاناپه بادی

کاناپه ای با طراحی و رنگ شیک و ساده که علاوه بر داشتن ابعاد مناسب از وزن بسیار خوبی نیز بهره می برد، این نوع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه ای با طراحی و رنگ شیک و ساده که علاوه بر داشتن ابعاد مناسب از وزن بسیار خوبی نیز بهره می برد، این نوع کاناپه های بادی که چند کاره بوده در میان پر فروش ترین محصولات بادی قرار گرفته زیرا دارای طرفداران بسیاری می باشد. تحمل وزن کاناپه بادی چند کاره دو نفره 200 کیلو گرم می باشد . برای خرید انواع کاناپه تخت خواب شو و کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره با همکاران ما در نمایندگی کاناپه بادی اینتکس با شماره های در شده در سایت تماس حاصل فرمائید . برای خرید کاناپه بادی و کاناپه تخت خواب شو با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمائید . از تخت خواب گرفته تا تشک و… آنرا چند تا کرده و داخل ساک حمل مخصوص خود جمع کنید. دارای ساک حمل , بر چسب تعمیرات کاناپه بادی به صورت مقطعی و آموزش تعمیر کاناپه , 48 ساعت مهلت تست محصول , میباشد . کاناپه بادی از وزن و حجم خیلی پایینی برخوردار می باشد بنابراین شما مجبور نیستید برای داشتن یک کاناپه راحت وزن و حجم زیادی با خود حمل کنید، بلکه با کم ترین حجم و وزن می توانید این وسیله را به راحتی با خود حمل نمایید. ​Article was c​re​at​ed  by G SA C​ontent Generator Dem ov​ersion!

برخی از آنها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند. کارخانه آمریکایی اینتکس محصولات دیگری را شامل استخر بادی , تشک بادی , مبل بادی , کاناپه بادی , استخر پیش ساخته , تخت بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر بادی کودک , وان بادی بزرگسال , وان بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , تشک جامپینگ بادی , انواع اسباب بازی کودک , عروسک های بادی , لوازم شنا و جلیقه شنا , انواع پمپ تصفیه آب استخر , انواع پمپ باد برقی و فندکی و دستی , صندلی تاشو مسافرتی , انواع کیسه خواب , کیسه بوکس بادی کودکان , عینک شنا , را تولید می کند .

تهران اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی و تفریحی اینتکس, best way, intime, realax, columbus, sail, parsun در ایران می باشد، این شرکت در زمینه پخش و فروش محصولات بادی شامل انواع تخت بادی, تشک بادی, تخت خواب بادی, استخر بادی و استخر پیش ساخته, مبل و کاناپه بادی, وان حمام بادی ,جکوزی بادی, قایق بادی, موتور قایق, تشک مواج, تشک بیمارستانی و محصولات تفریحی چون چادر مسافرتی و کیسه خواب با قیمت شرکتی و آمادگی سرویس دهی به تمامی نقاط کشور فعالیت می کند. شرکت بازرگانی تهران اینتکس تمامی محصولات بادی و پیش ساخته و تفریحی خود را بصورت مستقیم از کشور پهناور چین به ایران وارد نموده که تمامی این محصولات دارای استاندارد های بروز امریکایی و اروپایی میباشند, این محصولات تماماً ساخت شرکت های معتبر بادی سازی که تهران اینتکس نمایندگی فروش آنها را بر عهده دارد همچون شرکت اینتکس و بست وی امریکا و شرکت های تولید چادر مسافرتی قدرتمندی همچون پاویلو بست وی و سایر برند های معتبر میباشد در حال حاضر تهران اینتکس قدیمی ترین و کاملترین نماینده عرضه و فروش انواع این نوع محصولات در ایران می باشد.

کاناپه بادی دو نفره بست وی دارای دو عدد جای لیوانی در دو قسمت کاناپه و 48 ساعت مهلت تست و چسب تعمیرات مقطعی میباشد . یک طرف بسته دارای توضیحات نحوه استفاده از این کالا و هشدارهای لازم است و طرف دیگر ویژگی های محصول را نشان می دهد. در دو طرف بسته توضیحاتی برای نحوه به کارگیری این محصول و هشدارهای لازم به همراه مشخصات آن به 26 زبان ذکر شده است. یک طرف بسته نحوه استفاده از محصول و هشدارهای لازم به همراه تصویر دیگری از محصول در حالت کاملا باز شده وجود دارد و طرف دیگر بسته محتویات و ویژگی های این کالا به 26 زبان درج شده است. در واقع هرچه وسایل کم حجم و زیادی به همراه داشته باشید، سفر بهتری را تجربه خواهید کرد. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد. برای استفاده در حالت تشک بادی شیبدار باید کاناپه را رو به پشت انداخت که با این کار نیز میتوان محصول را با سه حالت استفاده کرد. نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس و مرکز فروش انواع لوازم بادی و غیر بادی اینتکس این افتخار را دارد که تمامی محصولات را با کمترین قیمت و با کیفیت اصلی اینتکس در سراسر کشور به صورت عمده و جزئی به فروش میرساند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن