چیزی برای دیدن درست اینجا وجود ندارد. فقط یک دسته ای از ما با یک سه اصلی مبل شنی قوانین

این مبل به صورت استاندارد و طبی ساخته میشود و ویژگیهای خاص و بینظیری دارد که از مهمترین آنها میتوان به پشتی م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبل به صورت استاندارد و طبی ساخته میشود و ویژگیهای خاص و بینظیری دارد که از مهمترین آنها میتوان به پشتی مناسب و استاندارد آن، حالت پذیری بدنه مبل، نشیمین کاملا راحت آن و… امروزه در ساخت برخی از انواع مبل توگو، اهرم و دستهای در کنار مبل، تعبیه شده است که افراد میتوانند با استفاده از آن، پشتی مبل را در زاویه مورد نظر خود را تنظیم کرده و سپس از آن استفاده کنند. در واقع مبل شنی از یک پوسته به شکل گلابی و یا به شکل مبلمان های پشتی دار و مربع و مستطیل یا دایره تشکیل میشود که در داخل پوسته از گرانول یا یونولیت خرد شده فومی استفاده میشود.با قرار گیری این مواد داخل مبل های شنی ، این مبل های حالت شکل پذیری به حالت خمیر گرفته و امکان این را دارند که در زمان نشستن قرد بر روی آن این تکه های گرانول یا یونولیت فضاهای خالی اطراف را بگیرند و کل قسمت های بدن که در ارتباط با مبل هستن را ساپورت کنند . ملحفهها و روبالشیهای آلوده را میتوان داخل یک کیسه نایلون سیاه قرار داده و جلوی آفتاب گذاشت (دمای بالا ساس را میکشد).  This data w​as do᠎ne ​with t he help of G SA  Content Generator DE MO .

مبل شنی کیسه ای تولیدی نمایندگی اینتکس لند فروشگاه اینترنتی تولید کننده مبلمان در ایران شعبه شهر تهران حدود 4 الی 5 کیلوگرم است که برای سایز های کودک, نوجوان و بزرگسال قابل استفاده است تنوع رنگ بالا در این مبل ها باعث می شود که آنها را با همه لوازم منزل و محل کار ست کنید ضمنا تنوع بصری که خواهد داشت در روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی دارد. این روزها در فروشگاههای لوازم خانگی با نامهای متفاوتی از جمله صندلی شنی، مبل بین بگ و هپی چیر مواجه میشویم. به دلیل داشتن این ویژگی ها افراد دیگر به سمت خرید این محصول جذب شده اند و تمایل دارند آن را جایگزین محصولات گران قیمت از جمله مبل های پارچه ای و چوبی کنند. یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های راحتی در بازار ایران مبلمان شنی هستند در طرحها و رنگهای متنوع گوناگونی ساخته شده اند نرمی و راحتی و منعطف بودن مبل های شنی را در هیچ یک از مبلهای موجود در بازار نمی توان مقایسه کرد مبلمان شنی به شکلی طراحی و تولید شدند که مانند خمیر در هر حالتی انعطاف پذیر هستند و با نشستن روی مبل می توان آن را به هر شکل و حالتی درآورد از جمله آن به صورت پشت دار به صورت خوابیده به شکلهای مختلف گلابی و مستطیل شکل می باشد رویهای این محصولات تولید شده از پارچه های مختلف بازاری میباشد که انتخاب آن توسط مشتری انجام پذیر است شرکت اینتکس تهران تولید کننده اصلی این محصولات در کشور میباشد میتوانید طبق سلیقه خود آن را با هر ابعاد و هر سایزی و هر رنگی به طور سفارشی طبق رنگ بندی و دیزاین منزل خود سفارش دهید وزن این محصولات بسیار کم بوده و به دلیل داشتن یونولیت سبک داخل آن حدودا هر مبل شنی چهار تا ۷ کیلوگرم می باشد و تحمل وزن نیز محدودیتی ندارد.

معمولا افراد برای محیط مورد نظر خود، از ترکیب چند عدد مبل توگو یک نفره استفاده میکنند، البته مبل توگو به صورت دو نفره یا سه نفره نیز ساخته میشود که افراد بر اساس سلیقه خود میتوانند آنها را خریداری نمایند. نامهای صندلی شنی، مبل بین بگ یا هپی چیر برحسب سلیقه یا نوع ترجمه در منابع مختلف، ممکن است در بین بخشی از افراد جامعه یا فروشندگان رواج بیشتری داشته باشد. فراغت از کار و نیاز به استراحت بخشی ار تایم روزانه هر شخصی است که به منظور بازیابی انرژی از دست رفته و همچنین وقت گذرانی با خانواده باید در برنامه روزانه گنجانده شود . مواد داخل این محصولات به ۳ دسته تقسیم می شود الیاف ، یونولیت گرانول و یا الیاف با یونولیت مخلوط میباشد و هر کدام از این موارد قیمت های مختلفی دارد اما بهترین حالت آن مدل الیافی می باشد که نیاز به شارژ کردن مجدد ندارد. در طول مدت استفاده البته پس از دو الی سه هفته مبل شنی بسیار کوچکتر شده و افت بسیار چشمگیری پیدا خواهد کرد، در مقایسه با مبل های بادی اینتکس به این شکل است که هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند و در ادامه به تفصیر و مقایسه این دو با یکدیگر خواهیم پرداخت.

تولید کننده مبل شنی اینتکس لند، پوسته و هم محتویات داخل مبلها از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند به حدی که 150 تا 400 کیلوگرم تحمل وزن دارند ولی فقط اسم آنها متفاوت است که در حالت های نشسته، مبل لش، لشینگ و شکل لمی قابل استفاده هستند. حال تفاوت هپی چیر با بین بگ یا همان مبلمان شنی نیز در این است که هپی چیرها از هر رو جنس بدنه میتواند تولید شود اما ظاهر آنها با یکدیگر متفات است به شکلی که هپی چیرها دارای پشتی بلندی هستند و امکان تغییر حالت در آنها وجود ندارد. نشیمن راحت و پشتی مناسب برای تکیه دادن و حالت پذیری بدنه مبل از خصوصیت های مهم مبل شنی به شمار میرود. مبلمان های شنی از یک پوسته چرم یا مخمل و یا پارچه تشکیل شده که به شکل پشتی دار و گلابی شکل یا بیضی و مربع طراحی میشوند و در اندازه های مختلف در کارگاه اینتکس شو تولید میشوند . یک مبل راحتی یا یک صندلی راک یا یک مبل شنی انتخاب کنید . در واقع محتوای داخلی مبل شنی از مواد ریز و خرد تشکیل شده است، از این رو به آن محتوای شنی گفته میشود. بخش سوم مبل شنی مربوط به داخلیترین قسمت آن یعنی محتوای درون آن، مربوط میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن