غیرمعمول ترین جکوزی بادی جهان

نشستن در قسمت لبهی جکوزی نیز هیچ منعی ندارد چرا که قسمت رویی آن از یک لایه فوم پوشانده شده است که از فرورفتگی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نشستن در قسمت لبهی جکوزی نیز هیچ منعی ندارد چرا که قسمت رویی آن از یک لایه فوم پوشانده شده است که از فرورفتگی جلوگیری خواهد کرد. این مدل پیش ساخته قابل حمل است و حتی می­توان آن را در وسط خانه نصب کرد! با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. پمپ جکوزی را میتوان از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راه اندازی کرد و از چند ساعت قبل دستور گرم کردن را به این محصول داد. جکوزی بادی را به راحتی میتوان با صرف هزینه کمتر و البته خصوصیات بیشتر جایگزین جکوزی سرامیکی کرد. ​Th᠎is w​as c reat ed  by GSA  C᠎ontent Gen erat᠎or Demov​er᠎sion.

در داخل بدنه جکوزی یک کفپوش قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید آب را خارج کرده و توسط شلنگ متصل به مسیر دیگری هدایت کنید. این نازل ها عمل ماساژ را انجام می دهند که دور تا دور بدنه قرار گرفته اند و خستگی شما را از بین می برند. همچنین دو عدد بالشتک از دیگر متعلقات محصول هستند که با قرار دادن آن روی جکوزی بادی ۴ نفره و تکیه دادن به آن، تمام عضلات کمر و گردن در بهترین فرم خود قرار گرفته تا با گذشت زمان خسته نشوید. ضمن اینکه لازم به ذکر است شرکت اینتکس برای ساخت تمامی قسمتهای جکوزی بادی، مانند دیگر محصولات خود از جدیدترین و پیشرفتهترین تکنولوژیهای روز دنیا بهره گرفته است. شما هم میتوانید برای رفع خستگی و ریلکس کردن پس از یک روز کاری سخت این جکوزی بادی را تهیه نمایید و اوقات خوشی را برای خانواده و دوستان خود رقم بزنید. این ویژگی ها نیز باعث شده است تا امروزه بسیاری از دوست داران جکوزی ها ، به دنبال تهیه و خرید جکوزی بادی باشند . به طور کلی کسانی که قصد خرید با کیفیت ترین محصول را دارند می توانند آن را در بین محصولات شرکت اینتکس شناسایی کنند.

جایگزین بسیار مناسبی به جای جکوزی بتنی بوده و نسبت به جکوزی بتنی 1 چهارم قیمت را دارد . دارای لوازمی همچون فیلتر تصفیه آب , پمپ باد برای باد کردن بدنه جکوزی , گرمکن آب , سبد کلر , رابط نصب شلنگ های ورودی و خروجی , تخلیه از کف جکوزی , جت ماساژ بسیار قوی دور تا دور جکوزی , چسب تعمیر جکوزی بادی , سی دی راهنمای نصب , میباشد . پمپ جت یا ماساژ این محصول از چهار قسمت مختلف آب داخل بدنه را با فشار قابل تنظیم به نواحی پشت و کمر می زند که این کار برای راحتی و احساس آرامش بسیار مفید و توصیه می شود. می توان گفت که مدل های دیگر از قسمت کف اینکار را انجام می دهند. تکیل حباب از کف جکوزی و وجود دریچه تخلیه در کف از دیگر ویژگیهای جکوزی بادی 4 نفره اینتکس میباشد. از جمله این خصوصیات میتوان به داشتن جت ماساژ، پمپ باد، گرمکن، فیلتر تصفیه آب، سبد کلر، درپوش برزنتی، فشار سنج، تخلیه از کف و چسب تعمیر جکوزی بادی اشاره نمود که با این اوصاف دیگر نیازی به هزینه اضافی نخواهید داشت. برای داشتن اطلاعات درباره جکوزی های بادی و یا قیمت جکوزی پرتابل با همکاران ما در نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

دریچه ها کاملا محکم و آب بندی شده هستند و پمپ آن دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین بردن درجه آب و فیلتر کردن جهت تمیز نگه داشتن آب، روشن کردن جت ها یا ماساژور، روشن یا خاموش کردن گرمکن جکوزی و تبدیل درجه سانتیگراد به فاز نهایت را دارد. همچنین آب را با دماهای مختلف گرم می­کند. این لایه ها در برابر رطوبت نیز مقاوم بوده و همچنین دمای مختلف آب نیز تاثیری بر روی آن نمی گذارد . در بخش بالایی این جکوزی بادی درپوشی تهیه و طراحی شده است که می توانید در صورت نیاز آن را بر روی جکوزی بکشید تا بدین ترتیب بتوانید مانع از ورود کثیفی ها به داخل جکوزی بشوید و همچنین بتوانید دمای آب را حفظ کنید . این روکش توسط کمربندهای مخصوص به طور کامل بر روی بدنه کالا کیپ می شود. علاوه بر هیتر یک پمپ تصفیه آب نیز به همراه آن وجود دارد که آب درون جکوزی بادی را به گردش در آورده و ایجاد حباب میکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن