همه آنچه که باید درباره قایق بادی بدانید

ساک حمل و نقل برزنتی ضخیم برای جا به جایی آسانتر , چسب پنچری مخصوص تعمیرات و پارگی بدنه قایق های بادی , کیت آ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساک حمل و نقل برزنتی ضخیم برای جا به جایی آسانتر , چسب پنچری مخصوص تعمیرات و پارگی بدنه قایق های بادی , کیت آماده فایبر گلاس نصب شده مستحکم بر روی انتهای قایق برای نصب انواع موتور های بنزینی تا 50 اسب بخار برای حرکت کردن بهتر قایق , ساک لوازم ماهیگیری با جنس برزنتی و دوخت عالی , گارد بسیار ضخیم از جنس پی وی سی که در دور قایق برای جلوگیری از ضربه به اطراف صخره ها و دیواره های رودخانه که کامل قایق را محافظت میکند و بسیار زیبا طراحی شده , جای پارو از جنس فایبر گلاس که به صورت چرخان در 90 درجه میچرخد و بسیار محکم است , دو عدد صندلی آلومینیومی با قابلیت جدا شدن از قایق بادی با تحمل وزن بالا , پمپ برقی و فندکی پر قدرت بست وی با قابلیت پر و خالی کردن , دریچه باد مخصوص از چند محفظه به صورت جدا , پمپ دستی بزرگ دو کاره مخصوص قایق بادی جیمینی برای شارژ کردن و سفت کردن بدنه قایق بادی , گارانتی معتبر و شرکتی قایق بادی حرفه ای بست وی , خدمات پس از فروش قایق 6 نفره بادی و پشتیبانی یا راهنمای خرید قایق بادی شرکت شاپ اینتکس , فروش قطعات مصرفی قایق , دو عدد پاروی آلومینیومی با ضخامت بالا میباشد .

This w as g​enerated by G SA Co ntent  Gene ra tor  DEMO !

این قایق های بادی جای پارو ندارند چرا که پاروی آنها بصورت یک تکه میباشد و برای پارو زنی باید از آنها بصورت ضربدری استفاده کرد که در مدل یک نفره یک جفت پارو و دو نفره دو جفت پاروی فلزی موجود است و پاروی هر دو مدل چند تکه بوده تا هنگام حمل و نقل راحت تر بتوان این محصول را جابجا کرد، در ضمن برای تعادل قایق هنگام پارو زنی زائده ای از پلاستیک فشرده شده زیر آن متصل شده که تعادل را بالا میبرد. تمامی دریچه های دارای شماره هایی هستند، این شماره ها برای این روی بدنه حک شده است تا بتوان به ترتیب آن را باد کرد، مزیت اینکار در اینست که فرم محصول بسیار بهتر خواهد شد و به بدنه قایق بادی شما فشار نخواهد آمد در واقع اینکار یکی از روشهای نگهداری قایق بادی است و باعث طول عمر بیشتر در این محصول میگردد. قایق 6 نفره بست وی با کف آلومینیومی و تیکه های به کار رفته در بدنه قایق از جنس فایبر گلاس بهترین گزینه برای استفاده در آبهای مختلف مانند دریا , رودخانه , سد , تالاب میباشد . در گذشته این مدل قایق بادی اینتکس با رنگ بدنه قهوه ای و کفی آبی رنگ تولید میشده و رنگ بدنه این قایق امروزه به طوسی تغییر یافته است، جلوی محصول مقداری پَهن تر بوده و به شکل بیضی طراحی شده است.

بسیاری قایق بادی نیز همانند برخی از استخر پیش ساخته از الیاف شمعی با روکش برزنتی ساخته شده و برخی از آنها نیز از PVC های چند لایه طراحی شده اند که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای آب بهره می برند. وزن قابل تحمل : اگر فرزند یا خودتان وزن زیادی دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که بجای یک نفر خودتان را دو نفر حساب کنید و مثلا یک قایق 4 نفره سه نفر بیشتر سوار نشوند البته در بخش جزئیات کالا اشاره شده این قایق برای افراد با چه وزنی مناسب است و معمولا قایق های بادی برای افرادی با وزن معمولی یعنی 60 الی 100 کیلو گرم هر نفر طراحی شده اند و اگر به این نکات توجه کنید میتوانید تجربه خوبی داشته باشید. برای جمع آوری قایق بادی اکسکروشن ابتدا آنرا پس از استفاده به خوبی خشک کرده تا آب لجن نبندد و بدنه را بپوساند، سپس دریچه های باد پستونکی را باز کرده و دریچه های پیچی را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا باد از داخل آن خالی گردد. رنگ قایق : این موضوع خیلی جدی نیست و شاید بتوان از آن چشم پوشی کرد اما از نظر زیبایی و جذابیت قایق میتوانید رنگ هایی که خود علاقه دارید را برای خرید قایق بادی استفاده کنید ولی سعی کنید رنگی که انتخاب میکنید هم رنگ محیط مثلا درخت و آب نباشد که وقتی قایق روی آب است به چشم بیاید و در دوردست هم دیده شود. Th᠎is po​st has ​been c re ated by GSA  Co ntent  Gene ra tor DEMO!

با تمام این لذت هایی که در بالا خلاصه گفتیم تصمیم گرفتیم بهترین راهنمای خرید قایق بادی به زبان فارسی را برای شما مخاطبان عزیز بنویسیم پس با ما همراه باشید. عمق قابل تحمل : در بحث امنیت قایق یک مورد دیگر را هم میخواهیم اضافه کنیم و آن هم توجه به عمقی است که قایق میتواند در آن آب حرکت کند مثلا شما نمیتوانید یک قایق ساده را خریداری کنید و با آن به وسط اقیانوس آرام بپرید و این کار منطقی نیست چون میزان عمق و فشار آب آنجا اصلا برای این قایق ساده طراحی نشده است.پس توجه به این نکته به شما نشان میدهد اگر قایق بادی ارزان و مخصوصا غیراورجینال میخرید هیچوقت این ریسک را نکنید و به دل دریا های بزرگ نزنید! اگر بدانید سوار قایق بادی شدن در استخر برای کودکان و همچنین در قسمت آرام و مجاز دریا و یا آبندان ها چقدر به شما کیف و لذت میدهد حتی یک لحظه هم برای خرید این وسیله ورزشی معطل نمیکنید. اینکه چه شناوری با کدام ویژگیها در سبد خرید شما اهالی عاشق دریا و دریانوردی قرار بگیرد، چیزی است که نیاز، نظر و سلیقه شما آن را کلید میزند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن