کامل اطلاعات برای درک صفحه اصلی

۱٬۰۰۰ پیکسل آخر در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ در ایبی به حراج گذاشته شد و در ۱۱ ژانویه با بالاترین پیشنهاد به قیمت ۳۸٬۱۰۰

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

۱٬۰۰۰ پیکسل آخر در ۱ ژانویهٔ ۲۰۰۶ در ایبی به حراج گذاشته شد و در ۱۱ ژانویه با بالاترین پیشنهاد به قیمت ۳۸٬۱۰۰ دلار به فروش رسید و سود ناخالص ۱٬۰۳۷٬۱۰۰ دلاری را نصیب الکس تیو کرد. بالاترین رتبهٔ ترافیک وبگاه در الکسا به ۱۲۷ رسید و تا ۱ اوت ۲۰۱۲ رتبهٔ آن ۴۴٬۶۳۵ بودهاست. نزدیک به ۵ میلیون سال بعد و در ۴۵ م. این صفحه آخرینبار در ۲ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۰۷:۲۷ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۷ دسامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۸:۲۱ ویرایش شدهاست. او ۴۰۰ پیکسل را در یک قالب ۲۰ × ۲۰ خرید. میتوان در طراحی صفحات وب از قالب از پیش ساخته شدهاستفاده کرد یا یک قالب برای آن ساخت. به عنوان راهی برای به دست آوردن پول، تیو تصمیم گرفت تا یک میلیون پیکسل را در یک وبگاه، به قیمت هر کدام یک دلار بفروشد. که این پوسته به زیر صفحهٔ ایران رفت.

این بنا در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شمارهٔ ثبت ۱۰۵ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست. خریداران میتوانستند تصویر، لوگو یا تبلیغ خود را روی پیکسلها نمایش دهند و پیوندی به وبگاه خود نیز برقرار سازند. یک منطقه فرورانش نیز در مرز شرقی صفحه در نزدیکی جزیره سرام و در مرز جنوبی صفحه دریای باندا با صفحه تیمور وجود دارد. ↑ «کیبورد کامپیوتر یا صفحه کلید کامپیوتر چیست ؟ سه صفحه تکتونیکی در ایران وجود دارد که با هم برخورد کرده یا در راستای مرز ایران کشیده شدهاند. وقتی یک صفحه وب ایجاد میکنید، برای اینکه از استانداردهای HTML , نمایندگی اصلی اینتکس CSS و XML بتوانید استفاده کنید دارای اهمیت است که حتماً از کنسرسیوم وب جهانی تبعیت کنید. خریداران قالبهای پیکسلی، تصویری کوچک بر روی پیکسلها قرار میدادند که به یک نشانی اینترنتی پیوند میخورد و هنگامی که مکاننمای ماوس بر روی تصویر قرار میگرفت نوشتهای تبلیغاتی نیز ظاهر میشد.

همان طور که گفتیم سطح سفت و سخت بیرونی زمین به قطعاتی تقسیم میشود که به صفحات تکتونیکی معروف هستند. امروزه تلاشهای بیشتری برای دینامیکی شدن وب سایتها انجام میشود. صفحهٔ اصلی میلیون دلاری (به انگلیسی: The Million Dollar Homepage) وبگاهی است که ایدهٔ آن در سال ۲۰۰۵ توسط الکس تیو (به انگلیسی: Alex Tew)، دانشجویی از ویلتشر انگلستان، برای تأمین مخارج تحصیلات دانشگاهی خود شکل گرفت. ایدهٔ ایجاد صفحهٔ اصلی میلیون دلاری در اوت ۲۰۰۵ به ذهن الکس تیو، دانشجویی از کریکلید در ویلتشر انگلستان، وقتی که ۲۱ سال داشت خطور کرد. حاصل چنین جهشی، ایجاد فرورانش میان پوسته ی اقیانوسی و پوسته ی قارهای است، به عنوان مثال میتوان به بخشهایی از مرکز و شرق مدیترانه اشاره داشت. قسمت تحتانی آن عریض و به صورت پایهای است که مخزن روغن ماشین در این قسمت قرار دارد. بر دیواره ماشین یک جفت کلید با رنگهای آبی و قرمز نصب گردیده که کلید آبی مخصوص روشن کردن دستگاه و کلید قرمز مخصوص خاموش کردن در نظر گرفته شدهاست. بدنه اصلیترین قسمت ماشین است که کلیه اجزای ماشین بر روی آن سوار شده و از چدن مرغوب ساخته شدهاست. به گزارش وال استریت ژورنال، این وبگاه الهامبخش سایر وبگاههایی شدهاست که پیکسل میفروشند. Content h as been created ᠎with the  he lp of G SA  Content Gener​ator DEMO!

تیو دربارهٔ این وبگاهها میگوید «خیلی سریع ظاهر شدند؛ الآن صدها سایت برای فروش پیکسل به وجود آمدهاست. که همراه با صفحات هند و آفریقا در طی میلیونها سال (در حدود ۲۰ میلیون سال برای صفحهٔ عربستان و ۵۰ میلیون سال برای صفحهٔ هند) در حال حرکت به سمت شمال و در نهایت برخورد با صفحهٔ اوراسیا بودهاست و میتواند در آینده زمینلرزههایی با شدت کمتر از ۴ ریشتر به وجود آورد. از این مکانیزم در صنعت برای ساخت ماشینهای صفحه تراش استفاده شدهاست که در آنها لازم است سرعت حرکت تیغه در حالت بدون بار بیش از سرعت آن در حال باربرداری باشد. در آن زمان صفحه هند شکسته شده و بهسوی شمال حرکت کرد. این صفحه تقریباً لوزیشکل با پهنای ۸۰۰ و طول ۳۰۰۰ کیلومتر از پوسته اقیانوسی و قارهای تشکیل شده که امروزه در پیرامون دریای اسکوشیا پراکنده است. قرار بود که الکس به زودی دورهای سه ساله را دربارهٔ مدیریت کسبوکار در دانشگاه ناتینگهام بگذراند و از این ناراحت بود که باید از وام دانشجویی استفاده کند که بازپرداخت آن ممکن است سالها طول بکشد. این روستا در دهستان اسماعیلیه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بودهاست.

آخرین مطالب