یک کلمه: هپی چیر

توجه داشته باشید که قیمت درج شده مواد داخل مبل شنی برای هر 1 کیلو گرم میباشد و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ ک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

توجه داشته باشید که قیمت درج شده مواد داخل مبل شنی برای هر 1 کیلو گرم میباشد و فقط در بسته های 3 کیلویی و ۵ کیلویی فروخته میشود . مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ جهت شارژ و برگشتن به حالت اولیه مبل است و فقط کافی است که از قسمت زیر مبل زیب را باز کرده و با ریختن آن به داخل مبل کاملا شکل اولیه را پیدا کند ، کارخانه تولید کننده مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و مبل بین بگ دانه یونولیت یا پودر یونولیتی صندلی شنی را به صورت اصلی و با بهترین مواد اولیه تولید میکند که باعث دوام بیشتر مواد یونولیتی میشود ، برای سفارش و یا خرید مواد یونولیتی داخل مبل شنی و هپی چیر و بین بگ و مواد یونولیتی خرد شده یا جهت شارژ مبلمان شنی در شرکت شاپ اینتکس با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید . ᠎Th᠎is has ​be​en created  by G᠎SA C ontent ​Gene rator DE᠎MO​.

مهمترین شاخصه صندلیهای هپی چیر یا مبل شنی تنوع رنگ آن است، از آنجایی که این مبل راحتی کاملا از پوشش پارچهای تهیه میشود می توان انواع پارچهها را برای ساخت و تولید آنها مورد استفاده قرار داد، ضمن این که تنوع طرح و رنگ نیز در این مورد بسیار بالا خواهد بود. همانطور که گفتیم انواع هپی چیر کاربردی همانند مبل راحتی دارند، شاید نتوان کاربردی درست مشابه مبل ال برای آنها در نظر گرفت اما استفاده از این مدل مبلمان در یک دکوراسیون مدرن کاملا زیبا و کاربردی خواهد بود. طراحی خاص ظاهری مبل های شنی باعث می شود که تنوع طرح و رنگ بسیاری را در آنها شاهد باشیم، انتخاب رنگهای متنوع با توجه به کاربرد مبلمان و همچنین تنوع در انتخاب پارچههای تولیدی میتواند به کاربر کمک کند که یک انتخاب متناسب با بودجه و سلیقه خود داشته باشد. البته باید بگوییم که میتوانید اندازه مبلمان را با توجه به کاربردی که دارد و سلیقه خود تغییر داده و به شکل سفارشی در اندازههای دلخواه تهیه کنید. رویه ای که موجب تعرق نمی گردد و از تعرق بالا جلوگیری می نماید این مبل شنی با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را در هر مکان و محیط قابل استفاده قرار داد و به محیط اطراف جلوه ای خاص می بخشد.

به همین دلیل طراحی این مدل مبلمان به گونهای است که نهایت راحتی را برای کاربر فراهم کند، این مدل مبل راحتی برای سالمندان بسیار ایدهآل است، ضمن این که چون استاندارد و طبی ساخته میشوند برای افراد کم تحرک و یا معلولین نیز میتواند انتخاب مناسبی باشد. فروشگاه اینترنتی خانه شما با عرضه مبل شنی با روکش چرم مصنوعی با کیفیت و همچنین مواد داخلی ضد باکتری با ضمانت عملکرد مناسب، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا با چند کلیک مبل شنی مورد نظر خود را در سراسر ایران درب منزل تحویل بگیرید و از استراحت روی آن لذت ببرید. به گزارش بانیما، انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می توانید با قیمت های عمده و به قیمت تولیدی خرید کنید که در نمایندگی اینتکس در تهران تولید می شوند و با قیمت های تخفیف دار ارزان خرید و فروش می شوند . مواد یونولیتی داخل مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ تشکیل دهنده شکل ظاهری این مبل های راحتی است و میتوان گفت که بهترین نوع مواد داخلی مبلهای شنی همین یونولیت خرد شده میباشد که از وزن بسیار سبک و نرمی خواصی برخوردار است و مبل به راحتی جا به جا میشود ، یونولیت خرد شده یا همان دانه گرانولی که به شکل ساچمه های ریز تولید شده اند به صورت شناور در داخل مبل قرار میگیرند و در هنگام نشستن فرد بر روی مبل جا به جا میشوند و نسبت به فرم بدن حالت میگیرد که این حالت بهترین راحتی را به شخص مصرف کننده میدهد ، اکثریت مبل های هپی چیر و بین بگ پس مدتی استفاده نسبت به وزن شخص افت میکند و نیاز به پر کردن یونولیت باشد که شکل اولیه برگردد و بخواهد مبل را با یونولیت شارژ مجدد کند .

شکل تولید انواع هپی چیر به اندازهای ساده است که حتی خود شما هم میتوانید یک مبل هپی چیر تولید کنید، همانطور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم این مبل ها از یک روکش پارچهای و دانههای یونولیتی تشکیل شدهاند، بنابراین اگر به هر دلیل هپی چیر انتخابی شما دچار آسیب شد میتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید، روکش آن را تعویض کنید و یا در صورت نیاز به حجم یونولیتهای آن بیافزایید. در این مقاله نگاهی به انواع هپی چیر، مزایا و معایب آن و نکات مهم خرید و نگهداری هپی چیر میپردازیم. اگر از خیاطی سر رشته ای داشته باشید به راحتی می توانید یک هپی چیر زیبا و به سلیقه خودتان در منزل درست کنید. شرکت تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر سایت اینتکس شو با تولید مبلمان های یونولیتی در تنوع زیاد توانسته است رضایت تمامی خریداران محترم را با سلیقه های مختلف را جلب نماید .

آخرین مطالب