زمان را هدر ندهید! 5 اطلاعات برای شروع مبل شنی

تفاوت مبل شنی و بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی بین بگ ها علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تفاوت مبل شنی و بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی بین بگ ها علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. برای پر کردن مبل شنی از بهترین مواد داخلی دانه یونولیت یا گرانول توپی شکل استفاده میشود که طول عمر بالایی دارد و از افت و نشست کمتری برخوردار است و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد ، یونولیت خرد شده یا همان فوم گرانولی داخل مبلمان شنی یا مبلمان هپی چیر از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در هنگام نشستن افراد بر روی مبل شنی حس بسیار خوبی را منتقل ساخته و راحتی را برای شخص مصرف کننده به ارمغان می آورد . مبل های شنی به دلیل ساختار خاصی که دارند، بسیار انعطاف پذیر هستند. این مواد در داخل بدنه اصلی تعبیه شده و توسط یک درب زیپدار قابلیت دسترسی به آنها فراهم خواهد بود به همین دلیل می توان در هر زمان دلخواه اقدام به پر و یا خالی کردن مواد داخلی با توجه به میزان مورد نظر مصرف کنندگان کنند. Po​st w​as created by GSA C on tent​ Gen​erat or DE᠎MO .

جنس بدنه مبل شنی چرم و مخمل ، مبل شنی پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر و کتان خارجی و ایرانی در نمایندگی مرکزی مبلمان های شنی راحتی مخصوص استفاده بزرگسالان ، نوجوانان ، کودکان ، نوزاد در سایت رسمی اینتکس و فروشگاه محصولات بادی و شنی در ایران ، سازنده و کارخانه تولید کننده مبل های شنی و مبل هپی چیر تمامی قسمت های اصلی بدنه مبل ها را با بهترین دستگاه های مجهز دوخت به صورت دقیق در کنار یکدیگر قرار داده و دوخت میکند که در هنگام فشار وزن شخص مبل شنی صدمه نبیند و از دوام بالایی برخوردار باشد . مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد. ایران تنها مکانی در دنیاست که بهطور همزمان «شیر» (ایرانی)، «ببر» (ایرانی)، «پلنگ» (ایرانی)، «یوزپلنگ»(ایرانی) و «کاراکال» (ایرانی) را در خود جای داده که با توجه به رفتار گربهها یعنی ایران یکی از گرم و نرمترین مکانهای دنیا برای حیات وحش و پتانسیل بسیار بالای برای جذب گردشگر و ورود ارز به کشور است.

ما به شما قطعا مبل های شرکت آرامش را پیشنهاد میکنیم که در میان مبلهای راحتی جزو بهترین و خوش نشین ترین مبلهای موجود در بازار هستند که قابل مقایسه با هیچ یک از مبل های چوبی و فرفورژه یا تخت خواب شو نیستند این فروشگاه مرکز تخصصی انواع مبلمان شنی دارای دو شعبه در تهران است که محصولات خود را به تمام نقاط ایران پخش و بفروش میرساند . درصورتی که تصمیم به خرید مبل شنی باکیفیت در انواع مدلهای متنوع و رنگهای جذاب دارید میتوانید به وبسایت خانه شما مراجعه کنید و مدل انتخابی را سفارش دهید. این مبل جزو مبل های ضد آب هم محسوب می شود، یعنی شما می توانید آن را روی آب قرار دهید و به راحتی روی آن دراز بکشید. مبل شنی خارجی در کنار زیبایی خاصی که دارد، می تواند به شما این امکان را بدهد تا چندین سال از این مبل استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران خرابی آن باشید. مبل شنی اینتکس یکی از انواع سبک مبلمان مدرن است که می تواند در هر یک از بخش های منزل شما نصب شود تا بتوانید به راحتی روی آن استراحت کنید و از نشستن روی یک جای گرم و نرم لذت ببرید.

این محصول دارای یک رویه پارچه ای است که داخل آن از مواد خاصی تشکیل شده اند. البته مدل های بسیار کم با تنوع کمی از مبل بین بگ و شنی تولید شده که این قابلیت ها را داشته از طرفی دیگر بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار به صورت ثابت کاربرد خواهند داشت. مدل های ساده در واقع طراحی تقریبا گرد داشته که از یک پشتی کوتاه نیز بهره مند می باشند اما پس از مدتی استفاده از آنها فرم بسیار مناسبی به خود گرفته و موجب افزایش طول تکیه گاه یا پشتی نیز خواهد شد اما بر خلاف مدل های ساده مدل های پشتی دار کاملا از ابتدای استفاده طراحی و ساختار یکسانی داشته و نیازی به شکل و فرم گرفتن نخواهند داشت. این مواد در مدل های مختلف ایرانی و یا خارجی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده شده که به مراتب مدل های خارجی دارای قیمت بالاتری می باشند اما در عوض طول عمر بالایی خواهند داشت به همین دلیل نیاز به تعویض سریع نخواهد بود اما مواد یونولیتی ایرانی بعد از یک الی چند ماه نیاز به شارژ کردن خواهد بود اما پس از آن مبل شنی مورد نظر خود فرم بهتری به خود خواهد گرفت.

آخرین مطالب