$1.37 میلیون تعلق می گیرد در HeadHealthTECH اعطای کمک های مالی به NFL کلاه چالش متقاضیان

لیگ ملی فوتبال (NFL) و فوتبال Research, Inc. (FRI) امروز اعطا $1.37 میلیون در HeadHealthTECH اعطای کمک های مال

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

لیگ ملی فوتبال (NFL) و فوتبال Research, Inc. (FRI) امروز اعطا $1.37 میلیون در HeadHealthTECH اعطای کمک های مالی به چهار تیم از نوآوران به حمایت از ایجاد خود را کلاه نمونه های اولیه برای ارائه به عنوان بخشی از جریان NFL کلاه چالش یک مسابقه با جایزه اضافی از $1 میلیون نفر است.

NFL کلاه چالش چالش نوآوری است که هدف آن تحریک توسعه توسط کارشناسان نوآوران و تولید کنندگان کلاه جدید کلاه برای بازیکنان NFL که بهتر بر اساس مشخص آزمایشگاه تست تمام کلاه در حال حاضر فرسوده توسط بازیکنان NFL. این $1.37 میلیون در اعطای کمک های مالی اهدا امروز گسترش NFL را HeadHealthTECH چالش بودجه سری و طراحی شده است به منظور تسهیل در مشارکت گسترده در NFL کلاه چالش است. متقاضیان استفاده خواهد کرد HeadHealthTECH چالش بودجه برای تقویت ورود آنها به NFL کلاه چالش رقابت است. HeadHealthTECH بودجه مورد نیاز است برای شرکت در NFL کلاه چالش و دیگر متقاضیان دعوت و تشویق به شرکت می کنند.

کلاه چالش نهفت در ماه جولای سال 2021 با متقاضیان ارسال کلاه نمونه های اولیه برای تست آزمایشگاهی استفاده شده توسط NFL-NFLPA مهندسین به رتبه کلاه در طول شش سال گذشته.

Awardees از HeadHealthTECH کلاه چالش اعطای کمک های مالی به شرح زیر است. خود را تسلیم توصیف به نظر می رسد در کج (ایتالیک) زیر عنوان شرح داده شده توسط برندگان در برنامه گرانت.

  • کریستوفر Yakacki | Impressio, Inc. و مس دنور

دنور کلرادو - $491,999

Impressio, Inc. و مس دنور با تکیه بر علم مواد تحقیق و تولید افزودنی هستند که به دنبال ایجاد بی سابقه انرژی-dissipating آستر کلاه با استفاده از فوق العاده اتلافی مایع کریستالی الاستومرها (LCEs) و مشبک طرح های 3D-نسخه قابل چاپ بازیکن خاص آستر کلاه برای کاهش ضربات مغزی است. این پروژه توسط همکاران از جمله EOS nTopology و Schutt.

 

  • Xenith, RHEON BASF دانشگاه واترلو | Xenith پروژه مدار

دیترویت میشیگان - $412,000

Xenith یک رهبر صنعت در فوتبال و تجهیزات است که به دنبال گرد هم آوردن کارشناسان در آسیب بیومکانیک تولید افزودنی, مواد, علم طراحی و محاسباتی مدلسازی و بهینه سازی – BASF RHEON آزمایشگاه و دانشگاه واترلو – برای ایجاد یک راه حل جدید برای مدیریت انرژی و بهترین در کلاس در میدان تجربه برای ورزشکار.

 

  • اریک Wagnac (ETS) و Franck LeNaveaux | Kollide

مونترال, کبک - $238,545

این Kollide کنسرسیوم ترکیبی از تجربه و تخصص از محققان دانشگاهی (ETS) و چهار نوآورانه مونترال شرکت های مبتنی بر (Kupol, Tactix, ShapeShift3D, Numalogics) که به دنبال استفاده از مجازی خود را طراحی و غير مسطح چاپ 3D رویکرد به ایجاد سفارشی کلاه به سر بازیکن با یک سفارشی بوش بهینه سازی شده برای جذب و هدایت تاثیر است.

 

  • متی Panzer | UVA, Nama توسعه و Topologica, Inc.

Charlottesville, Virginia - $223,047

دکتر Panzer و همکاران به دنبال استفاده از نوآورانه خود را مکعب + هشت تایی فوم فراماده به طراحی جدید انرژی جذب لایه در یک کلاه فوتبال که به حداقل رساندن خطر تصادم.

"با گرد هم آوردن متخصصان از رشته های متعدد NFL کلاه چالش با هدف تشویق پیشرفت های انقلابی در کلاه طراحی" گفت: Jeff Miller, NFL معاون رئيس جمهور اجرایی و ارتباطات و امور عمومی و سیاست که نظارت NFL بهداشت و ایمنی کار. "این awardees نشان داد پتانسیل برای انجام درست آن. ما بسیار هیجان زده برای حمایت از تلاش های خود را و تست نمونه های اولیه در سال آینده. این یکی دیگر از نشانه های تحول در تجهیزات حفاظتی فضا – بیشتر در چند سال گذشته از بیش از دهه های قبلی – و ما متعهد به حفظ این شتاب رفتن."

"این فوق العاده سطح بالایی از تعامل و وسعت کار نوآورانه اتفاق می افتد در حال حاضر در تجهیزات حفاظتی فضای هیجان انگیز است برای دیدن" گفت: دکتر بری مایرزمدیر مرکز نوآوری در دانشگاه دوک بالینی و ابتدایی موسسه علوم (دوک CTSI) که ریاست کمیته نظارت که انتخاب برندگان. "چهار برندگان اهدا امروز همه نشان داده که توانایی به منظور توسعه یک برنده کلاه, اما قطعا وجود دارد بیشتر به آمده از بسیاری از تیم های دیگر و شروع یو پی اس ما شاهد ارائه پیشنهاد و ما نگاه به جلو به فرصت هایی را برای حمایت از این کارآفرینان در آینده است."

این HeadHealthTECH چالش اعطای کمک های مالی تنها یکی از بسیاری از منابع که NFL آورده به خرس برای حمایت از متقاضیان بالقوه در سراسر NFL کلاه چالش روند. دیگر منابع در دسترس شامل کسانی که در توسعه یافته از طریق مهندسی نقشه راه مانند NFL ویدئو نقد و بررسی داده ها و المان محدود مدل های فوتبال مدرن کلاه. علاوه بر این, NFL میزبانی یک نشست در ماه نوامبر سال 2019 به پا زدن کردن چالش گرد هم آورده است 300 مهندسین و کارشناسان تولید و مبتکران از سراسر کشور به مدت سه روز از اشتراک گذاری اطلاعات و همکاری. این سمپوزیوم ارائه شده متقاضیان بالقوه از جمله بسیاری از امروز اعطای برندگان با پس زمینه در وضعیت فعلی علوم در اطراف کلاه و آسیب به سر در NFL و اطلاعات در چالش و منابع موجود است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد NFL کلاه چالش و چگونه وارد بالقوه متقاضیان باید بازدید: PlaySmartPlaySafe.com/NFLHelmetChallenge.

در مورد HeadHealthTECH چالش سری

این HeadHealthTECH چالش سری است که یکی از مولفه های مهندسی نقشه راه, a $60 میلیون جامع تلاش – بودجه توسط NFL و مدیریت توسط FRI – برای بهبود درک بیومکانیک از آسیب به سر در فوتبال حرفه ای و ایجاد مشوق هایی برای کلاه کنندگان کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان و دانشگاه ها و دیگران برای توسعه و تجاری جدید و بهبود تجهیزات حفاظتی از جمله کلاه.

جمعه, جوایز, امیدوار کننده ترین HeadHealthTECH چالش طرح ها با کمک های مالی و پولی در نوع پشتیبانی. یک پانل از قضات متخصص انتخاب شده توسط دوک CTSI با همکاری پنج شنبه, بررسی و فراهم می کند بازخورد به همه پیشنهادات. هر HeadHealthTECH چالش متقاضی دعوت به درخواست مجدد و دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده از دوک CTSI بیومکانیکی کارشناسان برای کمک به محدود کردن خلاقیت و نوآوری و افزایش شانس موفقیت در آینده مطالب ارسالی.

این HeadHealthTECH, چالش های اهدا بیش از 1.6 میلیون دلار در کمک های مالی به تاریخ برای کمک به پیشبرد توسعه 13 فن آوری های جدید:

  1. برندگان TECH چالش من اعلام کرد در مارس سال 2017 هستند VyaTek ورزشی برای آن بسیار کارآمد انرژی جذب Zorbz تکنولوژی و نگهبان نوآوری برای آن نگهبان کلاه تکنولوژی – نرم کلاه پوشش طراحی شده برای کاهش شدت اثرات.
  2. برندگان TECH چالش دوم اعلام کرد در ماه اکتبر 2018 هستند 2ND جمجمه به پژوهش اثربخشی آن 2nd جمجمه® skull cap در کاهش تاثیر نیروهای و توسعه نسل دوم نسخه; Baytech محصولات برای نمونه های آن HitGard® multi-component کلاه ایمنی سیستم مفهوم و Windpact برای آن سقوط Cloud™, تاثیر سیستم بوش با استفاده از محدود جریان هوا و فوم در کلاه و محافظ دنده.
  3. برندگان TECH چالش سوم اعلام کرد در ماه مه سال 2018 هستند Impressio, Inc. برای آن فوق العاده اتلافی لایه ساخته شده از کریستال مایع الاستومرها (LCEs); HRL Laboratories, LLC, برای حمایت از توسعه و آزمایش رمان آن تاثیر کاهش پد برای فوتبال کلاه و AES تحقیق و طراحی برای تست از آن ضد چرخشی حرکتی (ارک) کلاه نمونه.
  4. برندگان TECH چالش IV اعلام کرد در ماه جولای 2018 هستند FieldTurf Inc. برای آن همه جدید ورزشی سطح; Corsair Innovations, Inc. برای آن FEAM مواد و Yobel Technologies, LLC آن faceguard.
  5. برنده TECH چالش V اعلام کرد در ماه نوامبر 2018, دانشگاه کاردیف برای آن منحصر به فرد لایه مواد برای استفاده به عنوان کلاه بوش.
  6. برندگان TECH چالش ششم اعلام کرد در ماه مارس سال 2019 هستند Windpact به خیاط خود سقوط Cloud™ تکنولوژی برای استفاده در Schutt را AirXP Pro Q10 کلاه و Auxadyne برای آن انرژی جذب XPF مواد.

در مورد NFL سلامت و ایمنی طرح ها

NFL متعهد به پیشبرد پیشرفت در تشخیص, پیشگیری و درمان, ورزش های مربوط به صدمات. به عنوان بخشی از NFL جاری ایمنی و بهداشت تلاش در سپتامبر 2016, کمیسر Goodell راه اندازی بازی های هوشمند. بازی امن. — لیگ-شبکه بهداشت و ایمنی ابتکار. در قلب از این طرح تعهد از 100 میلیون دلار در حمایت از مستقل تحقیقات پزشکی و مهندسی پیشرفت و تعهد به تلاش برای حفاظت از بازیکنان ما و ما را بازی امن تر از جمله از طریق پیشرفت به پروتکل های پزشکی و بهبود چگونه بازی ما این است که آموزش داده شده است ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NFL سلامت و ایمنی تلاش ها مراجعه کنید www.NFL.com/PlayerHealthAndSafety.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن