1.8 میلیون نفر در آلمان می تواند مبتلا به کروناویروس پژوهشگران

یک مطالعه جدید از آلمان پیشنهاد کرده است که coronavirus عفونت رای وجود دارد می تواند بسیار بالاتر از در ابتدا

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

یک مطالعه جدید از آلمان پیشنهاد کرده است که coronavirus عفونت رای وجود دارد می تواند بسیار بالاتر از در ابتدا فکر می کردم. برخی از 1.8 میلیون نفر می تواند آلوده در سراسر کشور, یک چهارم از آنها بدون علائم است.

تعداد coronavirus عفونت در آلمان می تواند 10 برابر بالاتر از در حال حاضر تصور محققان از دانشگاه بن به این نتیجه رسیده اند در نسخه نهایی بسیار مورد بحث هاینزبرگ گزارش که در زمان یک نگاه دقیق تر در اثر COVID-19 در یک جامعه کوچک در آلمان است.

رهبری virologist هندریک Streeck محققان به بررسی اثرات coronavirus در جامعه گنگلت در منطقه هاینزبرگ در غرب آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن. گنگلت برخورد کرد و به شدت توسط COVID-19 بعد از عفونت قادر به گسترش در محلی کارناوال جشن برگزار شده در فوریه.

بن محققان خط عفونت در گنگلت و همچنین به عنوان آنچه که گروه آلوده شد چه علائم آنها نمایش داده می شود و چگونه اغلب عفونت منجر به مرگ شود.

فقط بیش از 900 نفر از 404 مختلف خانواده ها مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج نشان داد حدود 15% تست مثبت برای coronavirus یک رقم پنج برابر بیشتر از سراسر کشور گزارش شده هستند.

چنین رای در مقیاس ملی به آن معنا وجود دارد به عنوان بسیاری از 1.8 میلیون عفونت در آلمان و یا 10 برابر این مقدار در حال حاضر شناخته شده به موسسه کخ رابرت (RKI).

RKI آمار و ارقام در حال حاضر نشان می دهد در اطراف 163,000 موارد جدید کروناویروس در آلمان است.

ادامه مطلب: سیستم ایمنی بدن مبارزه با کروناویروس

نزدیک به یک چهارم همراه

محققان همچنین نشان داد که 22 درصد از عفونت های بدون علامت بودند به این معنی که مردم نمی نمایش هر یک از نشانه های مرتبط با این ویروس از جمله تب یا سرفه. این اعداد خط با یافته های خارج از چین و کره جنوبی که در آن حدود یک پنجم از کسانی که آلوده گزارش را متوجه آنها بیمار هستند و در نتیجه غافل که آنها را می توان آلوده کردن کسانی که در اطراف آنها.

"Streecks فرض که ما تعداد زیادی از موارد گزارش نشده است در حال حاضر شده است از نظر علمی تایید شده گفت:" وزیر رئیس جمهور ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع آرمین Laschet که گفت این گزارش یک سند مهم برای اطلاع رسانی در آینده به بحث در مورد چگونگی ادامه با کروناویروس اقدامات در آلمان است.

"نتایج می تواند کمک به بهبود مدل سازی استفاده می شود به برآورد چگونه ویروس را گفت:" همکاری نویسنده از مطالعه گونتر هارتمن. "تا کنون اطلاعات پایه و اساسی در این زمینه بود نسبتا لرزان."

محققان دور برگشت از نتیجه گیری

برخی از, اما باید گفت این غلط است به فکر می کنم محلی مطالعه است نماینده ملی وضعیت در آلمان است.

نرخ مرگ در گنگلت مثلا داشت 0.36%. اما با آن تعداد بالایی از عفونت های جامعه یک مثال از یک "شيوع جمعیت است." چنین رقم نمی توان تعمیم بر روی کل از آلمان که در آن غلظت عفونت بسیار متنوع تر. مشابه نتیجه گیری می تواند ساخته شده در مورد ميزان عفونت.

پس از دریافت نقد قوی برای نتایج اولیه در آوریل محققان محتاط در مورد پیامدهای مطالعه خود را این بار: "هر نتیجه گیری کشیده از نتایج حاصل از این مطالعه به عوامل بسیاری بستگی دارد" گفت: Streeck. "ارزیابی یافته ها و نتیجه گیری برای بتن تصمیم گیری ها نقش جامعه و poiltics."

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب