1 میلیون گونه را با خطر انقراض روبرو و همه گیر به ما می گوید چرا

یک میلیون گونه در سراسر جهان در خطر انقراض. این بود که پیش بینی های بین المللی در پنل از دانشمندان تشکیل شده ت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

یک میلیون گونه در سراسر جهان در خطر انقراض. این بود که پیش بینی های بین المللی در پنل از دانشمندان تشکیل شده توسط سازمان ملل متحد منتشر شده در گزارش سال گذشته است.

صندلی های سازمان ملل متحد پنل بریتانیا بود شیمیدان و جوی دانشمند به نام سر رابرت واتسون اقا چرا که او knighted شد در سال 2012 برای خدمات خود را به قلمرو. می گویند آنچه شما می خواهم در مورد فارسی: بیش از وجود دارد آنها را مردمی knighthoods برای هوشمند بودن و صادقانه و برای دولت کار در همان زمان. در اینجا مردم می خواهم که از کار اخراج شدند.

واتسون گفت که این گزارش منتشر شد: "سلامت اکوسیستم که بر ما و تمام گونه های دیگر بستگی دارد رو به وخامت است سریع تر از همیشه. ما در حال فرسایش بسیار مبانی اقتصاد ما معیشت امنیت غذایی سلامت و کیفیت زندگی در سراسر جهان است."

اگر شما به این گزارش را در صفحه وب را به شما می دهد یک تصویر بند انگشتی طرح سمت راست در بالای صفحه. این takeaways عبارتند از: "زمان واکنش جهانی کافی نیست; 'تحول تغییرات مورد نیاز برای حفاظت و احیای طبیعت; مخالفت با منافع می تواند غلبه بر برای خوب است."

یک میلیون دانشمندان می گویند. مسلما آن را سخت به این نوع از پیش بینی. مدل های ناقص هستند. متغیرهای نزدیک به بی نهایت. ارزیابی اثرات تجمعی است که فراتر از پیچیده است. Quibbles همیشه ممکن است و مطمئن: آنها ممکن است در اینجا.

اما گزارش شده است که این محصول از خسته کننده کمیته های انباشته با یقه سفید حرفه ای نه رادیکال. حرفه ای در مواجهه با موانع اداری بررسی دقیق بودجه کمبود و مخالفان سیاسی. و هنوز آنچه آنها ارائه شده به جامعه جهانی است تصویر تلخ از پنج زنگ خطر آتش و در آن سفید داغ مرکز زندگی ما است-پشتیبانی از سیستم.

زیرا حیوانات و گیاهان و اکوسیستم آنها حفظ آن چیزی هستند که ما در زندگی است. آب و هوا ما ساخته شده بود توسط درختان و جلبک ها و باکتری ها و موجودات که co-تکامل با آنها در طول زمان عمیق. آهسته تکاملی فراتر از زمان ما fathoming. بدون آنها ما نمی باید یک زندگی-پشتیبانی از سیستم.

شخصا, من و زندگی برای بیش از دو دهه احساس وزن انقراض—از شتاب آبشار ناپدید شدن گونه که بافندگی بیش از ما. همراه با فراری تغییر آب و هوا که نرخ انقراض است به طور فزاینده ای محدود. برای بسیاری از آن زمان من مشغول به کار برای حفاظت گروه اختصاص داده شده به پرداختن به این بحران همراه با توسعه عدالت زیست محیطی و سلامت.

من به آگاهی از اخبار بد در عملی راه کار عملی در طول روز در حال ویرایش مطبوعات و اقدام هشدار و نامه به تصمیم گیرندگان در مورد گونه های در معرض خطر و گرمایش جهانی. در شب که آگاهی نوبت رویایی و مبهم به من دروغ در بستر انتظار به خواب رفتن. با ترس از تنهایی در آینده—برای من کمتر نسبت به نسل از فرزندان یا نوه ها و هر کسی که می آید پس از ماندم, به مانند ماتمزده شبح در گوشه ای از اتاق خواب. پریشان در تاریکی.

اما یک میلیون بود و تکان دهنده تعداد حتی به من.

وجود دارد در مورد 78,000 شناخته شده گونه از پستانداران و پرندگان و دوزیستان و خزندگان و ماهی. بقیه 1.6 میلیون گونه زیست شناسان توصیف کرده اند و تا کنون بی مهرگان, قارچ, انگل, جلبک ها و سایر میکرو ارگانیسم ها. و گیاهان است.

این به این معنی است که اگر شما در زمان تمام حیوانات شما تا کنون شنیده و افزود: می گویند تمام بقیه از شما هرگز از شنیده می شود که استخوان—تمام پستانداران, تمام پرندگان, تمام قورباغه ها و سمندرها و مارمولک و ماهی—و سپس شمارش هر نوع درخت و گل و چمن شما تا کنون دیده می شود برای اندازه گیری خوب... خوب شما نمی خواهد حتی یک دهم از کسانی که پیش بینی شده به ناپدید می شوند.

در مقیاس از زمان این اتفاق خواهد افتاد و در یک چشم بر هم زدن.

البته قوس از بین رفتن وحشی نگاه نمی مانند که. به نظر نمی مانند که در حال حاضر به عنوان آن را در حال حاضر اتفاق می افتد. برخی از گروه های به مراتب بیشتر تهدید نسبت به دیگران و بسیاری از کسانی که در حال از دست رفتن در مورد کسب و کار از زندگی و مرگ ما در زمینه نمایش خاموش خواهد شد قبل از ما حتی می دانستم که آنها وجود داشته است.

سازمان ملل متحد پیش بینی شده است که بیشتر یا کمتر از این است: اگر ما به عنوان ما شده است رفتن ما به زودی در صورت پایان از طبیعت است.

و اینکه آیا ما آن را دوست دارم یا نه و اینکه آیا ما آن را ببینید یا نه که طبیعت شامل ما.

در پی که پیش بینی من در خانه من نشسته در میان ناآشنا و گیج کننده برزخ از یک بیماری همه گیر است که به ارمغان آورد روزانه زندگی به عنوان ما آن را می دانم به توقف screeching—یک بیماری همه گیر باعث دقیقا توسط, وحشیانه, بهره برداری از حیوانات که کشتن آنها را در یک سرعت فوق العاده خطرناک. این یک تصویر شفاف از نیروهای بازار و سیاست های عمومی که در حال رانندگی ششمین انقراض را بی ثبات آب و هوا و برای چند ماه آینده در صفحه اصلی.

من به یاد که من استفاده می شود به تصور کنید که یک روز یک روز یک رویداد زمین شناسی رخ می دهد که آچار ما به یک جمعی لحظه از حساب. تحقق نیاز فوری به تغییر راه ما از جهان است. یکی است که می تواند ما را وادار به بخش شرکت با کسب و کار به عنوان معمول تخریب رشد به خاطر خود از overconsumption از احساس حق به همه چیز ما معتقدم که ما می خواهیم.

و من تعجب اگر این می تواند آن را.

چرا که در اینجا در همه گیر ما احساس ناتوانی از انزوای اجتماعی حاد. بسیاری از ما برای اولین بار. خانواده من مانند بسیاری از خانواده های طبقه متوسط امتیاز هنوز نشده ارسال یک فرستاده به فروشگاه مواد غذایی.

به جای انتظار در خط در خارج تریدر من مرور اینترنت به کشف که در آن من می توانم سفارش مخمر و یا سبزیجات و یا تخم مرغ است. یا مشروب الکلی—من آزادانه آن را بپذیرد. (Ebay یک فروشگاه محلی با سنگین اما از آنجا که من در هیچ جا به خوبی به دست آورده تحویل شارژ; شراب-فروش وب سایت). زمانی که من موفقیت در دستیابی به یک آیتم مورد نظر در یک قیمت قابل قبول نقطه, من احساس می کنم مختصر خرده پیروزی یک محتکر. بله! من فکر می کنم. من جمع آوری کرده ایم خوب امروز.

لجستیکی دشواری تامین امنیت غذایی پایه جدید است برای بسیاری از ما است. این ما به ارمغان می آورد نزدیک به لبه تیغ از آسیب پذیری است که همیشه ماند فقط در خارج از حالت عادی انتظار را نشان داد.

واضح است که آسیب پذیری است که هیچ چیز در مقایسه با آنچه مردم بودند که در حال حاضر زندگی می کنند در نزدیکی لبه در برخورد با کسانی که شغل خود را از دست و یا ممکن است از دست دادن آنها هر روز و نمی دانم چگونه در ماه آینده را اجاره و یا قبوض آب و برق در حال رفتن به دریافت پرداخت می شود. بی خانمان ها و کسانی که خانه نیست پایدار و ایمن در وهله اول. کارگران در خط مقدم به شدت بیمار و خانواده خود را.

هنوز هم من به اطراف نگاه کنید و ببینید بسیاری از خانواده ها مثل من. ناراحت و نا امید و افسرده مضطرب است. اما نه گرسنه. و یا در حال مرگ است.

و من به این نتیجه: هیچ. این است که نه سقوط. این است که بزرگ فروپاشی است.

"ویروس' مرگ و میر به نظر می رسد تقریبا ایده آل کالیبره شده به اجازه جریان اصلی قلاب هنگامی که موج اول عبور می کند."

این بیماری ما در حال دست و پنجه نرم کردن با آن و اثرات اقتصادی ترسناک هستند اما با چند تغییر به آن مشخصات آن می توانست بسیار بدتر است. اگر COVID-19 اتفاق افتاده بود برای انجام با آن غم انگیز 50 درصد مرگ و میر ویروس ابولا به عنوان مثال چشم انداز همه گیر شده اند که به مراتب تیره تر و غریبه. سفارشات از قدر وحشتناک تر. آن را قطعا باید تولید بیشتری وجودی شوک.

و اگر این بیماری نبودند گرفتن بیشتر کسانی که در حال پیر, ضعیف, ضعیف و/یا اعضای جوامع اقلیت بودند که همیشه در حال حاضر قربانیان بی عدالتی ها و مشکلات است که بیش از حد ممکن است ترس ما راست. اما آن مرگ و میر تا کنون به نظر می رسد تقریبا ایده آل کالیبره شده به اجازه جریان اصلی قلاب هنگامی که موج اول می گذرد—برای تنظیم صحنه برای بازگشت به خوشنودی است. اجازه می دهد تا اکثریت به جلو بروید و اعتقاد داشتند که این نفوذ از یک طاعون به زندگی روزمره خود بود که نتیجه قابل پیش بینی و دور از رسیدن به ساختاری نقص در فرهنگ و نظام سیاسی اما تقلیل استثنا.

یکی که پادزهر در میان هر رکود و یا افسردگی به شرح زیر ما بهبود فیزیکی از سرایت تقریبا قطعا خواهد بود یک تجدید آغوش دقیق همان الگوهای رشد overconsumption و سوء استفاده از جهان طبیعی که منجر به همه گیر در وهله اول.

ما در آرزوی و تمایل به نوسان را به هنجار شده است. آمریکایی ها که هدیه ای برای دیدن هر روز به عنوان یک شروع جدید—به عنوان اینکه هر سحر, ما تازه به دنیا آمد. با انتخابی حافظه است که ما را جدا از روزها که قبل از آمد و آن روز که خواهد آمد. برای ما تاریخ محو می شود, سریعا یک داستان گفت: در حال حاضر و به زودی فراموش می شود. تنها در حال حاضر است که واقعا واقعی و چشم انداز سوسو زننده شخصی آینده ما تعقیب برای همیشه و هرگز نمی تواند بگیرد.

COVID-19—مانند ابولا و قبلی شیوع سارس و بسیاری دیگر قبل از آن—است "زئونوز" بیماری برای ما به ارمغان آورده ویروس جهش از یک حیوان دیگر و سپس به انسان است. ویروس ها که عشق جمعیت و تراکم سفر در این راه از آنجا که ما را از حیوانات وحشی از خانه های خود و آنها را به جوامع ما جایی که آنها به فروش می رسد و/یا ذبح با هم. و از آنجا که ما در مزرعه آنها را در یک مقیاس گسترده و اغلب در که در شرایط غیر بهداشتی و همچنین غیر انسانی و سپس آنها را به تماس با حیوانات دیگر آنها را هرگز ملاقات در طبیعت و با افرادی که مصرف آنها. ما ایجاد یک نامقدس commingling یک انکوباتور برای بیماری است.

ووهان که در آن رمان coronavirus اعتقاد بر این است که برای اولین بار افتاده از یک حامل حیوانات مانند یک خفاش گربه یا pangolin به مردم در حال حاضر ممنوع خوردن حیوانات وحشی برای پنج سال و چین و قانونگذاران در این گزارش با توجه به گسترده تر ممنوعیت تجارت حیات وحش—هر چند آن را به احتمال زیاد به طور کامل از نقاط ضعف.

در ضمن در راس خود ما را کشتی از دولت این است که کسی منکر این واقعیت نه تنها از علم پزشکی این بیماری همه گیر همراه با علم تغییرات آب و هوایی و انقراض اما علت و اثر خود را. عقلانیت و حس مشترک.

مانند همه گیر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک ناهنجاری تنها در درجه و دامنه. در درجه crassness خود ممنوعیت و منافع خود. در دامنه از فساد و کوشندگی از آن هیچ اتفاقی است که خود ما در حال حاضر دیده می شود مرگ و میر بیشتر از رمان coronavirus بیش از هر کشور دیگری در جهان است. او به طور فعال با رد تهدید به طور جدی حاضر به مقابله با آن و سپس تبدیل به "جلسات" در عمومی-بهداشت و درمان اضطراری به یک سگ و اسب نشان می دهد از braggartly نهفته است که او در آن مدل بی دقتی و رفتار ضد اجتماعی—مثلا مباهات است که او نمی پوشیدن یک ماسک صورت حتی زمانی که خود دولت در نهایت توصیه می شود که هر کس انجام دهد. و یا نشان می دهد تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن بیمار است. و یا گرفتن دکتر شخصی خود برای قرار دادن او را در یک رژیم دارویی از هیدروکسی کلروکین که کارآمدی در برابر coronavirus اثبات نشده است اما که خطرات نیست.

"همه گیر است که به ما نشان میدهد در رنگ رنگی که حکومت ندارد زرق و برق دار, اسباب بازی بچه و نباید در دست shysters."

در حال حاضر داشتن ساخته شده ادعا می کند که "اداره کل" و ملتهب حامیان شورش علیه ماسک پوشیدن و امور اجتماعی-فاصله, قوانین او را در سراسیمگی از عجله برای پایان دادن به اجتماعی فاصله و بازگشایی همه چیز —یک ضربه خطرناک است که مسلما با الهام از ناامیدی خود را به انجام آنچه او می تواند به بهبود خود را در انتخابات شانس در ماه نوامبر.

گذشته داستان است که در حال حاضر یک سر خالی غرور تحویل در یک چهارم درجه واژگان. در زیر سنگین پا از این lumbering mastodon از نفس و مهربان و محافظه کار—با استفاده از این کلمه در آن از مد افتاده معنای "محتاط" و "دوراندیش"—آیا هر دو پهن به رب. مغلوب ساختن پیشی جستن کامل محصول از پست مدرنیسم که در آن تمام حقیقت نسبی است و کلمات قابل تعویض هستند و به معنی این است که هیچ جا یافت می شود.

ما باید اخلاقی از درجه اعتبار ساقط برای یک رهبر و یک خلاء که محصول ما بی اعتمادی نسبت به دولت ما بی توجهی به آموزش و پرورش و دانش و ساده ما را در آغوش براق و جدید در هزینه عاقلانه و خوب است. از آن از درجه اعتبار ساقط مسائل هرج و مرج است.

آن را خیلی دیر شده برای جلوگیری از ده ها هزار نفر از نیازی مرگ و میر در میان بیش از 100 ، 000 در ایالات متحده آمریکا است که هرج و مرج در بالا در حال حاضر برای ما به ارمغان آورد. و متاسفانه چک در آن هرج و مرج است که باید در آینده از کنگره وجود ندارد چرا که جمهوری خواهان مجلس سنا به رهبری توسط یک مرد که فساد قدرت گرسنگی و ممنوعیت دوم تنها به رئیس جمهور—آیا بیش از حد گیاه و cravenly خود علاقه مند به ایستادن به او.

اما آن را خیلی دیر نیست برای انتخاب بعدی ما حرکت می کند با دقت به منظور جلوگیری از بسیاری از مرگ و میر بیشتر. همه گیر است که به ما نشان میدهد در رنگ رنگی که حکومت ندارد زرق و برق دار, اسباب بازی بچه و نباید در دست shysters. حکومت است که حمایت از زندگی.

و یک چیزی که آن را بیش از حد دیر است برای در آغوش, راه زندگی, تفکر و رای گیری قرار می دهد که جمعی ما خوب بودن در حال حاضر و برای فرزندان و نوه های ما قبل از ما پستتر خواستار و هوی و هوس زودگذر—به اصرار در آینده نیست که تبدیل به یک تراژدی از خود ما ساخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب