11 قهرمانانه نشان می دهد از marvel's Avengers جنگ جدول

به تازگی این تیم در کریستال دینامیک به طرفداران خود نزدیک نگاه marvel's Avengers نشده است. این marvel's Avenge

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

به تازگی این تیم در کریستال دینامیک به طرفداران خود نزدیک نگاه marvel's Avengers نشده است. این marvel's Avengers جنگ جدول بود هالک به اندازه ارائه کامل از نام تجاری جدید به اطلاعات مورد بسیار پیش بینی بازی.

شما می توانید به تماشای جریان کامل اینجا اما ما می خواستیم به برجسته کردن برخی از باور نکردنی وحی جدید است که ما فوق العاده هیجان زده است.

Marvel's Avengers: این MODOK تهدید تریلر

راه را برای MODOK

Avengers قدرتمند و قادر به گروهی از قهرمانان بنابراین هر کسی که تلاش می کند تا آنها را در امر باید بسیار خطرناک است, راست?

وارد MODOK.

این روانی موجود زنده طراحی شده تنها برای کشتن (M. O. D. O. K.) برای اولین بار به نظر می رسد در طنز داستان تعلیق در راه بازگشت در سال 1967. از آن زمان به بعد او تبدیل به یک فن های مورد علاقه سوپر تبه بازگشت به مشکل زمین, قدرتمندترین قهرمانان در وقت و زمان دوباره.

در marvel's Avengers, دکتر جورج ترلتن یکی از بنیانگذاران پیشرفته ایده مکانیک (A. I. M.) - غول کنگلومرا که به ظاهر تلاش برای ایجاد جهانی بهتر با تکنولوژی. پس از حوادث غم انگیز از یک روز (پیدا کردن در مورد که در اینجا) ترلتن مصمم است برای پیدا کردن یک راه حل برای 'غیر انسانی عفونت' است که جارو این سیاره است. که خطرناک وسواس او را طول می کشد یک مسیر تاریک است که همواره او را به تبدیل شدن به MODOK.

با A. I. M. فناوری یک کمپین تبلیغاتی برای دستکاری و نوسان افکار عمومی در برابر کسانی که با قدرت و توانایی کنترل ماشین آلات با ذهن خود MODOK واقعا می شود یک Avengers-سطح تهدید.

کامالا خان است که بخشی جدایی ناپذیر از داستان

برای برخی از زمان ما شناخته شده است که کامالا خان – قهرمان فوق العاده, همچنین شناخته شده به عنوان خانم مارول است نقش بسیار مهمی در داستان marvel's Avengers. در marvel's Avengers جنگ جدول ما رو کمی بیشتر بینش دقیقا همان چیزی است که نقش خواهد بود.

کامالا و معتقد است که هدف این است که آزمایش بر روی او همکار Inhumans تحت پوشش, پیدا کردن یک درمان برای غیر انسانی عفونت است. نه تنها که او دلیلی برای باور کردن که دکتر ترلتن است که در پشت توطئه ای برای بی اعتبار کردن و متلاشی شدن Avengers. به جای اجازه می دهد او را همکار Inhumans به رنج می برند او تصمیم می گیرد که او در حال رفتن به جستجو کردن تنها گروهی که می تواند به او کمک کند – Avengers.

دقیقا چه جنگ جدول ؟

جنگ جدول است نه فقط نام برای جریان آن یک بخش کلیدی از بازی.

بر روی Helicarrier که به عنوان پایه خود را, شما با استفاده از جنگ جدول به ارمغان می آورد تا عملیات های مختلف و ماموریت های بازی را از طریق.

برخی از ماموریت باز خواهد شد که شما بازی و دیگران به شما داده خواهد شد با شخصیت های از جمله ماریا هیل و هنک پیم.

ما یک نگاه دقیق تر در دو نوع ماموریت – قهرمان ماموریت ها و مناطق جنگی.

قهرمان ماموریت تمرکز بر روی یک Avenger

به عنوان شما دوباره سوار Avengers و بررسی توطئه است که جهان را تهدید می کند, شما را باز کند و قهرمان جدید ماموریت هایی که به پیشبرد داستان.

این ماموریت در یک تمرکز خاص Avenger در یک زمان دادن به شما یک فرصت برای کشف خاص خود را از شخصیت و قدرت مجموعه.

اگر شما به تماشای marvel's Avengers جنگ جدول جریان شما را دیدم یک ماموریت به نام "هنگامی که یک Avenger'. آن قرار می دهد بازیکنان در خدایی زره ثور که می پیوندد نزاع به دفاع از Helicarrier حمله مرگبار mechs. آن را به نمایش برخی از توانایی های عالی خدا از رعد و برق خواهد بود قادر به استفاده از در مبارزه با.مناطق جنگی در حال ماموریت های ساخته شده برای تیم بازی

مناطق جنگی در حال ماموریت است که می تواند تا چهار بازیکن و یا با هوش مصنوعی همراهان.

مجموعه ای در محیط های است که طیف وسیعی از باز گسترده مناطق که بر حرکت و پیمایش به پر بسته بندی شده فضای داخلی آنها را تشویق بازیکنان به کار با هم برای تکمیل طیف وسیعی از اهداف و کسب پاداش با ارزش.

ما در عمق نگاه خدای تندر

مسلح با چکش خود را Mjolnir Thor قابل ملاحظه ای همه کاره شخصیت قادر به گرفتن بر روی انبوهی از دشمنان در یک زمان.

ثور می تواند رشته با هم سبک و سنگین حمله به تحویل چشمگیر combos مهارت های استفاده از Mjolnir به پین دشمنان به دیوار و یا باران و رعد و برق را در دشمنان خود را.

هنگامی که شما عامل مهارت ثور گزینه های مبارزه با گسترش چشمگیری. این marvel's Avengers جنگ جدول به ما یک نگاهی به برخی از حرکت عالی شما قادر خواهید بود برای باز کردن دستی از جمله هدف قرار دادن.

با الهام از جیسون آرون اجرا در کمیک ثور (که من به شدت توصیه با راه) Thor می توانید با استفاده از Mjolnir به علامت گذاری دشمنان و سپس کشیدن آنها را یکی یکی.

اگر شما ترجیح می دهند برای به دست آوردن حق در دشمن کسب و کار شما می توانید با استفاده از چکش چرخش به ضربت بزمین کوبیدن دشمنان همه در اطراف شما و یا استفاده از یک Mjolnir طوفان به دشمنان جلوتر از شما بسیار شوک تند و زننده!

قهرمانانه حرکت عینک

تمام قهرمانان باید سه ویژه قهرمانانه حرکت: حمله به پشتیبانی و نهایی.

حمله Heroics پر کردن سریع ترین از سه. در طول marvel's Avengers جنگ جدول جریان ما رو خوب نگاه سیاه و سفید بیوه حمله قهرمانانه حرکت: بیوه را نیش می زنند که راه اندازی یک الکترو شوک پرتابه در دشمن – چیزی خواهد شد که فورا آشنا مارول طرفداران.

پشتیبانی Heroics طراحی شده به منظور افزایش تعاونی و تیم بازی کند. ثور پشتیبانی قهرمانانه جنگجو خشم اجازه می دهد تا او را به اعطای یک دوره کوتاه از اسیب ناپذیری به نزدیکی متحدان که ما دیدم در marvel's Avengers جنگ جدول که در آن ما شاهد مرد آهن انتخاب کنید تا حرکت اثر به عنوان او پرواز گذشته خود Asgardian تیمی است.

در نهایت Ultimates زمان طولانی برای شارژ اما واقعا زندگی می کنند تا نام خود را. نه تنها آنها روشن روی صفحه نمایش از دشمنان آنها اغلب اضافه کردن اثرات باقی مانده. ما شاهد Thor استفاده از قدرت Bifrost پل برای دور زدن دشمن دفاع و تحویل آسیب های ویرانگر در روند و دیگر Avengers' نهایی حرکت می کند فقط به عنوان توانمند به دشمنان خود.

Avengers می توانید ترکیب نیروهای خود برای تیم Finishers

جمع آوری با همکار خود Avengers برای ایجاد تیم finishers. این حملات اجازه دهید شخصیت های ترکیب قدرت خود را برای پایان دادن به یک تهدید در دیدنی ترین راه ممکن است. هنگامی که شما حداکثر یک بزرگتر دشمن را stun متر دو قهرمانان می تواند با هم کار کنند برای پایان دادن به دشمنان خود بسیار سریعتر.

در مثال نشان داده شده در marvel's Avengers جنگ جدول جریان هالک در ترکیب اولیه خود را با قدرت خانم مارول embiggening توانایی برای قراضه یک مکانیک در ثانیه. فوق العاده رضایت بخش!

شما می توانید خیاط هر قهرمان فوق العاده به مناسب های مختلف Playstyles

هر قهرمان در marvel's Avengers احساس متمایز خود را با قدرت های منحصر به فرد و نقاط قوت و ضعف است. آنها نیز همه بینهایت قابل تنظیم است و ما فقط به این معنی نیست بصری.

هر شخصیت دارای غوغا محدوده هوایی و زمینی مهارت های رزمی است که به شما اجازه سفارشی قهرمان خود را به خود را خاص روش بازی. به عنوان مثال اگر شما می خواهید مرد آهن به اکسل در حملات از هوا شما می توانید تمرکز بر نقاط مهارت های خود را به حرکت می کند که مناسب است که رویکرد است.

به شما به عنوان کسب تجربه شما همچنین می توانید ارتقاء و بهبود مهارت های, گاهی اوقات جایگزین کردن آنها را با توانایی های جدید در دسترس نباشد.

تمام آن را به شما می دهد یک مقدار قابل توجه از کنترل شخصیت پیشرفت و به شما اجازه ایجاد یک ساخت است که احساس منحصر به فرد به شما.

دنده پردازش می تواند توانایی های خود را تغییر دهید

دنده در می آید متفاوت مجموعه تلفیقی کمیاب و شامل قدرت پردازش است که اضافه کردن قدرتمند, اصلاح, به توانایی های خود را از جمله آسیب های مختلف مانند انواع پلاسما و یا گاما. نه تنها این تاثیر خود را آسیب خروجی در برابر دشمنان مختلف برخی نیز تغییر ظاهر بصری از حملات مانند مرد آهن لیزر تبدیل به رنگ سبز با گاما آسیب.

یکی حتی به شما امکان کوچک کردن دشمنان خود را که باعث می شود آنها به مراتب کمتر از یک تهدید.

حتی بیشتر لباس فاش شد!

هر قهرمان در marvel's Avengers ده ها تن از لباس های موجود از کلاسیک به نظر می رسد با الهام از کمیک به نام تجاری جدید خلاقیت طراحی شده توسط مردمی با استعداد در کریستال دینامیک.

ما شاهد آهن مرد زره پوش با الهام از 2014 گناه اصلی کمیک رویداد و خونریزی لبه کت و شلوار یادآور 2010 The Invincible Iron Man #25 و همچنین به عنوان یک 'دونالد بلیک' ساز و برگ برای Thor با الهام اصلی خود را alter ego.

که فقط نگاهی مختصر به برخی از هیجان انگیز ترین نشان می دهد از marvel's Avengers جنگ جدول. وجود دارد و حتی بیشتر برای دیدن کامل تصویری بنابراین اگر شما از دست رفته آن را مطمئن شوید که شما را در یک نگاه!

Marvel's Avengers راه اندازی سپتامبر 4 سال 2020 برای PS4, Xbox One و بخار.

برای اقامت تا تاریخ با اخبار و اطلاعات در مورد بازی مطمئن شوید که شما به دنبال تیم در رسانه های اجتماعی:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب