13 شیک ماسک صورت شما احساس خوبی در مورد پوشیدن

ما در این برای مسافت های طولانی. این بیماری همه گیر است که هنوز هم یک تهدید که بدان معنی است که ما هنوز هم نیا

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

ما در این برای مسافت های طولانی. این بیماری همه گیر است که هنوز هم یک تهدید که بدان معنی است که ما هنوز هم نیاز به پوشیدن پوشش صورت در هنگام خارج است. اما متحده به عنوان کار و راه خود را از طریق مراحل بازگشایی مجدد ما در حال برنامه ریزی در صرف زمان بیشتری را در خارج انجام کارها در مکان و نه از راحتی از خانه ما. شما می دانید مانند ما چگونه استفاده می شود. این بدان معناست که ما نیاز به ماسک صورت است که کار هر دو با سطح راحتی و حواس ما را از سبک. ماسک صورت نیازی به مانع ما زیبایی را در هر رنگ و سبک در زیر آفتاب. ما گرد کرده ام تا برخی از شیک ترین ماسک های صورت برای پوشیدن در حالی که با بهره گیری از برخی از اجتماعی فاصله گرفتن از فعالیت های.

الکس + نوا فیلتر الگو ماسک (3-بسته)

این پنبه تنفس ماسک آمده در یک زن و شوهر, مینیمالیستی, الگوهای, همه با یک رنگ خنثی بژ پس زمینه شما می توانید جفت آنها را با هر چیزی. این بسته آمده با فیلتر ،

سه بسته غیر پزشکی ماسک صورت

بزرگ gingham الگوی این ماسک ها, جسورانه, اما در رنگ های خنثی بنابراین شما می توانید آنها را می پوشند اساسا هر جامد و برگ.

پنبه شهروند ماسک صورت

کراوات رنگ است این روند از تابستان تا جفت خود را روانگردان لباس با این کراوات رنگ ماسک. را انتخاب کنید از شش رنگ های مختلف, بنابراین شما می توانید پیدا کردن یکی که با این نسخهها کار برای شما.

KES خیال ماسک صورت

این ظریف ماسک صورت ساخته شده از دو لایه 100% ابریشم charmeuse با یک جیب برای فیلتر. این ماسک عمل در 1:1, اهدا بیش از حد.

کتی ممکن است توپ دیسکو ماسک صورت

گاهی اوقات sequins واقعا می تواند کمک. را انتخاب کنید بین صورتی و سفید با هر ساز و برگ. داخلی ساخته شده است با 100% پلی استر و الاستیک قابل تنظیم است.

محافظ ماسک صورت

Alice + Olivia همه چیز در مورد جسارت است. شما می توانید انتخاب کنید فلور طرح های راه راه و کلاسیک "استیسی تیم ملی" الگوی مدل پس از Stacy Bendet سرب طراح با نام تجاری.

ماسک چین و شکن

این لا ساخته شده ماسک ها دستکاری شده از 100 ٪ پنبه و ویژگی های قابل تنظیم گوش تسمه. برای ماه ژوئن با نام تجاری اهدای 5 دلار از فروش هر یک از ماسک به کمپین صفر است.

پوشش صورت

اینها قابل استفاده مجدد قابل شستشو و قابل تنظیم است. Summersalt اهدا خواهد شد یک ماسک به یک موسسه خیریه برای هر خرید و شما حتی می توانید آنها را ایمیل با پیشنهادات.

5 ماسک بسته

ساخته شده از پارچه مانده از نام تجاری خط تولید نه تنها این پایدار اما آنها همچنین خیریه با Caraa اهدای یک مسابقه از هر ماسک خریداری شده است.

La Fleur ماسک صورت

ساخته شده از 100 ٪ پنبه بخشهایی از خرید این ماسک به سمت مبارزه با COVID-19. شما می توانید انتخاب کنید از مجموعهای از الگوهای هندسی از به موز.

در لانه پارچه گالری Binokal قابل استفاده مجدد ماسک صورت

این ماسک بودند دست باف در Abra, فیلیپین. الگوی به نام Binakol الگوی "یک طرح هندسی بزرگان Itneg قبیله اعتقاد عینک دور ارواح شیطانی با آن گیج کننده اثر است."

بانوی لنکستر شطرنجی قابل استفاده مجدد ماسک صورت

این ماسک ساخته شده از دو لایه پنبه و الاستیک گوش باند. هر یک ماسک ساخته شده از منسوجات عتیقه, به طوری که آنها تمام خواهد شد منحصر به فرد است.

آمدی گل قابل استفاده مجدد ماسک صورت

این ساده, گل, ماسک مناسب برای فصل تابستان است. می آید ای آبی سیر و زرد با یک جیب به صورت یک فیلتر در صورت نیاز.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن