14 بزرگ سیاه و سفید نشان می دهد تلویزیون و فیلم به تماشای جشن می گیرند و در حال حاضر

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواسنوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fa

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواسنوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

حمایت از فرهنگ سیاه و سفید

وجود دارد بسیاری از ابزارهای در اختیار ما برای فعال کردن تقاضای تغییر اطلاع رسانی و تقویت در حال حاضر از جمله تلویزیون خود را. هیچ معادل آن به کار انجام می شود در خیابان تظاهرات در پای صندوقهای رای از طریق دادخواست و مبارزات مردمی و با کمک های مالی. اما در عمل وجود دارد و تکثير—و در نتیجه تغییر شما می توانید برای حمایت—از طریق محتوای انتخاب شما را.

در حال حاضر به خصوص در یک زمان به جشن می گیرند سیاه زندگی و کار از سازندگان که خروجی است به طوری که اغلب به حاشیه رانده شده و اخراج و که موانع به موفقیت هستند سیستمیک بالاتر است. انتخاب برای تعامل از طریق همدلی با این شخصیت های یادگیری از طریق تجربیات خود و مهمتر از همه سیگنال از طریق خود بینندگان که این سازندگان و این داستان مهم است.

HBO جدید سری من ممکن است شما را از بین ببردکه برای اولین بار یکشنبه یک شروع عالی.

این سری از غنا-انگلیسی خالق-بازیگر Michaela Coel (آدامس) باعث می شود استفاده ماهرانه از او شدید صفحه نمایش حضور چشم مشتاق برای کمدی و تیز پالس در هر دو افراطی های ظریف مدرن مسائل اجتماعی.

این یک تحریک آمیز نیرو و قابل ملاحظه ای سایه نگاه رضایت جنسی و حمله به پوشش یک نوار مکالمه اما ریشه آن را در یک داستان خاص: Coel شخصیت آرابلا هم جزئیات از شب او را مورد تجاوز قرار گرفت. آن را به طور مداوم می رود مکان شما انتظار نیست و تکل موضوع از زاویه شما را نمی بینیم که همه حول یک عملکرد از Coel است که thrillingly غیر قابل پیش بینی.

آن را برای اولین بار یکشنبه شب پس از نا امنی در HBO است که در کنار ما توصیه. نا امن's سازندگان در این پیام نوشته شده به طرفداران آخر هفته گذشته: "ما امیدواریم که این جشن از زندگی و جامعه می تواند برخی از آرامش به کسی صدمه زدن و یا نیاز به یک خنده." این یک standout فصل از این سری با برخی از آن دلیرترین نوشتن و اجرای بهترین—به راحتی یکی از بهترین نشان می دهد پخش در تلویزیون در حال حاضر.

اگر شما به دنبال چیزی فعال برای پخش در Netflix بکشد وجود دارد Ava DuVernay مستند در مورد حبس بحران 13th. او سری محدود مورد تبرئه پنج زمانی که آنها ما رانیز در جریان پلت فرم به عنوان آمریکایی, پسر, بازیگران, کری واشنگتن سوزاننده dramedy سری عزیز سفید مردمو نوع خم نوجوان, درام, دیدن شما دیروز. شما همچنین می توانید جریان بری جنکینز' مهتاب در خدمات.

جنکینز' پر شور اگر بیل استریت می تواند بحث در Hulu به عنوان جنبهی ببخشید به شما زحمت از چکمه رایلی و رجینا هال جایزه شایسته عملکرد در حمایت از دختران است. این Lakeith Stanfield-عیسی Rae درام عاشقانه عکس است که در تقاضا. نفرت تو را در Cinemax. پسر بومی در دسترس است به سازمان دیده بان HBO و خدمات جریان آن است.

سازمان دیده بان این چیزها. کشف بیشتر—وجود دارد خیلی بیشتر. بله این فقط یک ژست اما این یکی که چیزی با ارزش.

C'mon سفید مردم...

مردم در حال پردازش آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر در خود را در راه منحصر به فرد. که شد horrifyingly روشن این هفته Black Eyed Peas آهنگ "عشق کجاست ؟" دوباره وارد آیتونز تک جدول و کمک به شروع روند در Netflix بکشد. واقعا Kendall Jenner تبلیغ پپسی از گزینه های سرگرمی برای این لحظه.

Ben & jerry's...می شود آن را???

بسیاری از مارک های ارسال شده بسیاری از dumbass اظهارات این هفته hamfistedly تلاش برای نشان دادن همبستگی خود را با سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات و/یا اثبات آنها نژادپرست است. Ben & jerry's بود و نه یکی از آنها.

این اغراق نیست وقتی که من می گویند که من می خواهم رای بن و دوستان خود را جری به دفتر و یا بیشتر واقع هر کس از ارتباطات خود تیم پیش نویس اعتراض خود را پاسخ. پپسی را حل نمی کند نژادپرستی اما دلپذیری میمون است که مطمئن شوید که به عنوان جهنم انجام بخشی خود را.

خواندن پست های خود را کامل در اینجا کامل با چهار ستون و مجموعه ای از خواسته های به عمل است.

اتحاد Lea Michele تهدید به گه در خود کلاه گیس ؟

وجود دارد بنابراین بسیاری از چیزهای مهم را به بحث در مورد حق در حال حاضر, اما اگر هر کس دیگری بیشتر شایعات در مورد Lea Michele به ظرف من فقط می گویند که ممکن است شما وظیفه مدنی آن را به اشتراک بگذارید و به افرادی که هوا بسیار آبدار, درام, آنها طلب است.

چه به تماشای این هفته:

من ممکن است شما را از بین ببرد: آن خاردار و ناراحت کننده است که چرا شما باید به سازمان دیده بان.

Rupaul's Drag Race All-Stars: مورد علاقه همه fracking فرزندان به ارمغان می آورد او را ،

مامان من از آن ساخته شده!: نا امنی ستاره ایوان Orji اولین شوی ویژه یک لذت است.

عجیب و غریب چشم: تماشای, آن, گریه, انجام عجیب و غریب چشم چیز.

آنچه به جست و خیز این هفته:

13 دلیل: این نمایش شده است بسیار خطرناک و مشکل ساز و در نهایت آن را به پایان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن